eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › "Przebudowa drogi gminnej nr 102111R ul. Spokojna w miejscowości Harasiuki od km 0 + 000 do km 0 + 855" w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 102111R ul. Spokojna w miejscowości Harasiuki od km 0 + 000 do km 0 + 855” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 102111R ul. Spokojna w miejscowości Harasiuki od km 0 + 000 do km 0 + 855” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997a47fc-9ec0-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032149/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 102111R ul. Spokojna w miejscowosci Harasiuki od km 0 + 000 do km 0 + 855 w formule"zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078567/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1266740,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr102111R ul. Spokojna w miejscowości Harasiuki od km 0 +000 do km 0 +855” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach której należy uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID), oraz wszelkie inne decyzje administracyjne, uzgodnienia, pozwolenia i opinie niezbędne do zrealizowania zadania inwestycyjnego).
Dokumentacje projektowa należy wykonać z uwzględnieniem zapisów zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla przedmiotowego zadania zwanym dalej „PFU”, który stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.
2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną już dokumentacją projektową.
4.3. Realizacja zadania prowadzona będzie w dwóch etapach:
Etap I – obejmuje zakres robót o których mowa w pkt.4.2 pkt 1a w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 r poz. 2351 z późn. zm )
2) sporządzenie projektu wykonawczego dla celów realizacji robót,
3) opracowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu, wraz z uzgodnieniami,
4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych,
5) sporządzenie przedmiaru robót,
6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
7) Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie materiałów niezbędnych dla potrzeb uzyskania decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej (ZRID), wraz z decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.
Stosowne pełnomocnictwo do uzyskania decyzji w imieniu Inwestora zostanie udzielone po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą.
4.4.Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca na każdym etapie sporządzenia dokumentacji projektowej ściśle współpracował (uzgadniał) z zamawiającym i Inspektorem Nadzoru rozwiązania, co do zgodności z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
4.5. Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że prace projektowe wykonane zostaną przez osoby posiadające kwalifikacje i posiadające uprawnienia budowlane uprawniające w świetle obowiązujących przepisów do projektowania w specjalności drogowej.
4.6.Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową wykonaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno –użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454) z uwzględnieniem zapisów działu 1.2.3, PFU w ilości wskazanej w dziale 2.2.16.2 PFU, w wersji papierowej i elektronicznej oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r poz. 176)
4.7.Wykonawca zobowiązany jest wykonać kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 29.12.2021 poz. 2458)
4.8 Etap II obejmuje zakres robót o których mowa w pkt.4.2 pkt 2 a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze i geodezyjne, zaplecze budowy,
2) Wykonanie poszerzeń jezdni do szerokości całkowitej 5 m na odcinku
od km 0 + 545 do km 0 + 855,
3) Wykonanie nowych poboczy z kruszywa o szerokości 0,7m,
4) Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na całym odcinku drogi,
5) Wykonanie nowych chodników dla pieszych na odcinku od km 0 + 000
do km 0 + 550m,
6) Wykonanie nowych przejść dla pieszych zgodnie z WR-D-$1-3 oraz oświetlenia zgodnie z WR-D-41-4,
7) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
8) wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych,
4.9.Roboty drugiego etapu obejmować będą również sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną i uzyskaniem decyzji na użytkowanie.
4.10.Zamawiający wymaga aby Wykonawca sporządził i dołączył do oferty „Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zadania” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1A do SWZ.
4.11Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia najpóźniej w terminie 5 dni po podpisaniu umowy, przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia.
4.12.Wykonawca w ramach zadania zapewni odpowiedni personel do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe ( uprawnienia budowlane dla kierownika budowy).
4.13.Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia a także pełnego wglądu do dokumentacji projektowej na każdym etapie jej tworzenia.
4.14.Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.
4.15.Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.

4.16. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
4.17. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
4.18. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
4.19. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
4.20. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących następujące czynności: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i robotnicy budowlani objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt. 4.8. SWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
4.21.). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały we wzorze umowy – zał. Nr 2 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1325988,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2742900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1325988,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Molter Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowe-PWN Budownictwo Waldemar Łacek
Roboty branży elektrycznej, teletechnicznej,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1325988,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.