eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonywanie usług obsług okresowych i napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, na potrzeby 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 12/22/P



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług obsług okresowych i napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, na potrzeby 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 12/22/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług obsług okresowych i napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, na potrzeby 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 12/22/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af9c508-a455-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Naprawy awaryjne, bieżące oraz przeglądy pojazdów wojskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252845,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189284,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw pojazdów osobowych
i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej DMC do 3,5T
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i napraw pojazdów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej DMC do 3,5T
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 1:

Typ pojazdu Jm. Ilość Rok produkcji
LUBLIN 3322 szt. 3 1998 - 1999
VW CRAFTER szt. 8 2014 - 2019
FORD TRANSIT L3H2 szt. 2 2018
MAN SYN1E TGE 3.180 szt. 1 2020
OPEL VIVARO szt. 1 2008
OPEL MOKKA X 1,4T szt. 1 2017
OPEL MOVANO 2,5 CDTI szt. 1 2006
FIAT DUCATO szt. 9 2007 – 2015
MERCEDES BENZ 314 CDI szt. 2 2021
HONKER szt. 13 2000 – 2011
TARPAN szt. 1 1993
HMMWV szt. 1 2004
FORD RANGER XLT szt. 2 2020
OPEL INSIGNIA szt. 5 2012 – 2019
OPEL ASTRA II szt. 2 2003
OPEL ASTRA III szt. 1 2008
SKODA SUPERB szt. 2 2008 -2021
SKODA FABIA 1,4 szt. 1 2007
FORD TRANSIT FT 100S 2,5 szt. 2 1999


3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 29 szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 11 szt.;
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 8 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin – 6 szt.;
131 Kompania Radiotechniczna Klikawa, 24-100 Puławy - 4 szt.
4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych powyżej.
10. Zakres czynności możliwych do wystąpienia dla zadania nr 1:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
• diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy układu kierowniczego i jezdnego;
• naprawy układu hamulcowego;
• naprawy silnika i jego osprzętu;
• naprawy układu zasilania paliwem, AdBlue i powietrzem;
• naprawy układu przeniesienia mocy;
• naprawy układu zawieszenia pojazdu;
• wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwanych drzwi;
• naprawy tapicerskie;
• naprawy i serwis ogumienia;
• holowanie pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy, wymiany ogumienia.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 31120,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej DMC powyżej 3,5T
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych
i napraw pojazdów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej DMC do 3,5T
2.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i napraw pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej DMC powyżej 3,5T
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 2:

Typ pojazdu Jm. Ilość
Rok produkcji
STAR 266 szt. 97 1979 - 2004
Star 944 szt. 5 2001 – 2004
Jelcz 442.32 szt. 12 2016 – 2020
STAR 200 szt. 14 1984 – 1989
STAR 12.227 szt. 1 2006
IVECO EUROCARGO ML 160E25 szt. 13 2011 – 2019
IVECO ML120E28/P szt. 1 2019
JELCZ 317 W szt. 1 1979
KAMAZ 5511 szt. 1 1979
MAN TGM 26.340 szt. 3 2012 – 2013
IVECO EUROTRAKKER szt. 1 2004
JELCZ 642 DST-0184 / 18t szt. 3 1999
STAR 266 DSRW 0064 szt. 2 1999
URAŁ szt. 1 1985
JELCZ P862 D.43 HIAB-855 EP szt. 3 2012 – 2013
JELCZ 862 Z MULTILIFT szt. 2 2006 – 2019
MB ACTROS 3353 AS szt. 1 2003
IVECO MP 720E 47 WT szt. 1 2006
RAZEM pojazdów 162

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 81szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 63 szt.;
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 8 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin –
4szt.;
131 Kompania Radiotechniczna Klikawa, 24-100 Puławy - 6 szt.

4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych powyżej.
10. Zakres czynności dla zadania nr 2:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
• diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy układu kierowniczego i jezdnego;
• naprawy układu hamulcowego;
• naprawy silnika i jego osprzętu;
• naprawy układu zasilania paliwem, AdBlue i powietrzem;
• naprawy układu przeniesienia mocy;
• naprawy układu zawieszenia pojazdu;
• wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwanych drzwi;
• naprawy tapicerskie;
• naprawy i serwis ogumienia;
• holowanie pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu)
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi.
13. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy, wymiany ogumienia.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 42472,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw autobusów pasażerskich
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych
i napraw autobusów pasażerskich
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 3:

Lp. Typ pojazdu Jm. Ilość Rok produkcji
1. AUTOSAN szt. 4 1997 – 2004
2. MAN LION´S COACH R07 szt. 2 2016
3. SOLBUS C10,5 szt. 3 2006
4. SCANIA IRIZAR NCCD-SCN-M320 szt. 1 2013

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 5 szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin -1 szt.;
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 1 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin –
2 szt.; 131 Kompania Radiotechniczna Klikawa, 24-100 Puławy - 1 szt.
4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności dla zadania nr 3:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
• diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy układu kierowniczego i jezdnego;
• naprawy układu hamulcowego;
• naprawy silnika i jego osprzętu;
• naprawy układu zasilania paliwem, AdBlue i powietrzem;
• naprawy układu przeniesienia mocy;
• naprawy układu zawieszenia pojazdu;
• wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwanych drzwi;
• naprawy tapicerskie;
• naprawy i serwis ogumienia;
• holowanie pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi
13. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy, wymiany ogumienia.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 14492,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw traktorów kołowych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych
i napraw traktorów kołowych
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 4:

Lp. Typ pojazdu j.m. Ilość Rok produkcji
1. URSUS C-360 szt. 10 1982 – 1987
2. ZETOR PROXIMA 100 szt. 2 2013
3. JOHN DEERE szt. 4 2015 – 2017
4. POL-MOT 100014H szt. 1 2011
Razem pojazdów 17

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 16 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin –
1 szt.

4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności dla zadania nr 4:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy układu kierowniczego i jezdnego;
• naprawy układu hamulcowego;
• naprawy silnika i jego osprzętu;
• naprawy układu zasilania paliwem, AdBlue i powietrzem;
• naprawy układu przeniesienia mocy;
• naprawy układu zawieszenia pojazdu;
• wymiana klamek, zawiasów;
• naprawy tapicerskie;
• naprawy i serwis ogumienia;
• przewóz pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi
13. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy, wymiany ogumienia.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 15152,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw pojazdów czterokołowych QUAD i motocykli
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych
i napraw pojazdów czterokołowych QUAD i motocykli
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 5:
Lp. Typ pojazdu j.m. Ilość Rok produkcji
1. QUAD TGB BLADE1000 LT EPS 4X4 szt. 4 2017
2. KAWASAKI VERSYS 650 ABS szt. 4 2016 – 2018
Razem pojazdów 8
3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 8 szt.
4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności dla zadania nr 5:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy układu kierowniczego i jezdnego;
• naprawy układu hamulcowego;
• naprawy silnika i jego osprzętu;
• naprawy układu zasilania paliwem i powietrzem;
• naprawy układu przeniesienia mocy;
• naprawy układu zawieszenia pojazdu;
• naprawy tapicerskie;
• naprawy i serwis ogumienia;
• przewóz pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 5:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warszta-tem, w którym świadczone będą usługi, objętym 24 godzinnym dozorem osobowym lub dozorem realizowanym poprzez urządzenia alarmowe albo monitoring, posiada-jącym minimum dwa stanowiska lub urządzenia do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych i napraw, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy i wymiany ogumienia
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw urządzeń dźwigowych w pojazdach ciężarowych wyposażonych w urządzenia samozaładowcze typu HIAB, MULTILIFT oraz naprawa i obsługa żurawi samojezdnych na podwoziu samochodów ciężarowych
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i napraw urządzeń dźwigowych w pojazdach ciężarowych wyposażonych w urządzenia samozaładowcze typu HIAB, MULTILIFT oraz naprawa i obsługa żurawi samojezdnych na podwoziu samochodów ciężarowych
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 6:

Lp. Typ pojazdu j.m. Ilość Rok produkcji
1. JELCZ P862 D.43 HIAB 855 EP-5 szt. 3 2012 - 2013
2. JELCZ 325 R-101 szt. 2 1985
3. JELCZ 862 Z MULTILIFT szt. 2 2006 – 2019
4. URAŁ 4320 KS-2573-2 szt. 1 1985
5. JELCZ 642 DST-0184 szt. 1 1999
6. STAR 266 DSRW 0064 szt. 1 1999
7. STAR 266 DUT 0082 szt. 1 2000
Razem pojazdów 11

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin - 6 szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 5 szt.

4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności dla zadania nr 6:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy i obsługa urządzeń dźwigowych w pojazdach ciężarowych wyposażonych w urządzenia samozaładowcze typu HIAB
• naprawy i obsługa urządzeń dźwigowych w pojazdach ciężarowych typu MULTILIFT
• naprawy i obsługa żurawi samojezdnych na podwoziu samochodów ciężarowych
• przygotowanie do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.
• holowanie pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,6:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych, tester diagnostyczny (diagnoskop) do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów, urządzenie do naprawy, wymiany ogumienia.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 56414,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Wykonywanie obsług okresowych i napraw układu klimatyzacji
w pojazdach osobowych, dostawczych, ciężarowych, traktorach kołowych i autobusach
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych
i napraw układu klimatyzacji w pojazdach osobowych, dostawczych, ciężarowych, traktorach kołowych i autobusach
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 7:
Lp. Typ pojazdu Jm. Ilość Rok produkcji
1. VW CRAFTER szt. 8 2014 - 2019
2. FORD TRANSIT L3H2 szt. 2 2018
3. MAN SYN1E TGE 3.180 szt. 1 2020
4. OPEL VIVARO szt. 1 2008
5. OPEL MOKKA X 1,4T szt. 1 2017
6. OPEL MOVANO 2,5 CDTI szt. 1 2006
7. FIAT DUCATO szt. 9 2007 – 2015
8. MERCEDES BENZ 314 CDI szt. 2 2021
9. HMMWV szt. 1 2004
10. FORD RANGER XLT szt. 2 2020
11. OPEL INSIGNIA szt. 5 2012 – 2019
12. OPEL ASTRA II szt. 2 2003
13. OPEL ASTRA III szt. 1 2008
14. SKODA SUPERB szt. 2 2008 -2021
15. SKODA FABIA 1,4 szt. 1 2007
16. IVECO EUROCARGO ML 160E25 szt. 13 2011 – 2019
17. IVECO ML120E28/P szt. 1 2019
18. MAN TGM 26.340 szt. 3 2012 – 2013
19. IVECO EUROTRAKKER szt. 1 2004
20. JELCZ P862 D.43 HIAB-855 EP szt. 3 2012 – 2013
21. JELCZ 862 Z MULTILIFT szt. 2 2006 – 2019
22. MB ACTROS 3353 AS szt. 1 2003
23. IVECO MP 720E 47 WT szt. 1 2006
24. AUTOSAN szt. 4 1997 – 2004
25. MAN LION´S COACH R07 szt. 2 2016
26. SOLBUS C10,5 szt. 3 2006
27. SCANIA IRIZAR NCCD-SCN-M320 szt. 1 2013
28. JOHN DEERE szt. 4 2015 – 2017
Razem pojazdów 78

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 31 szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 14 szt.;
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 19 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin –
11 szt.;
131 Kompania Radiotechniczna Klikawa, 24-100 Puławy - 3 szt.

4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności możliwych do wystąpienia dla zadania nr 7:
• obsługi okresowe wynikające z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdu (wskazań komputera pokładowego, lub wymagań instrukcyjnych przewidzianych dla danej marki pojazdu) z wymianą płynów eksploatacyjnych;
• diagnostyka pojazdu w celu ustalenia przyczyn usterki bez przeprowadzania naprawy;
• naprawy instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
• naprawy i obsługa układów klimatyzacji pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, traktorów kołowych i autobusów;
• ryczałt/holowanie pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
1.2. Termin wykonania usługi naprawy (liczony w pełnych dniach roboczych od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi) wynosi:
- dla zadania nr 1,2,3,4,5,6,7 - minimum 2 dni robocze, maksymalnie 5 dni roboczych – zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ,
1.3.Termin wykonania usługi obsługi okresowej (liczony w pełnych dniach roboczych) wynosi 2 dni robocze licząc od dnia skutecznego dostarczenia przez Zamawiającego zlecenia wykonania usługi
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem samochodowym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum jedno stanowisko umożliwiające wykonanie czynności obsługowych, wyposażone w urządzenie do obsługi klimatyzacji pojazdów
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 8736,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - Wykonywanie napraw blacharskich i lakierniczych pojazdów wojskowych

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw blacharskich
i lakierniczych pojazdów wojskowych
2. Wykaz pojazdów dla zadania nr 8:
Lp. Typ pojazdu Jm. Ilość Rok produkcji
1. VW CRAFTER szt. 8 2014 - 2019
2. FORD TRANSIT L3H2 szt. 2 2018
3. MAN SYN1E TGE 3.180 szt. 1 2020
4. OPEL VIVARO szt. 1 2008
5. OPEL MOKKA X 1,4T szt. 1 2017
6. OPEL MOVANO 2,5 CDTI szt. 1 2006
7. FIAT DUCATO szt. 9 2007 – 2015
8. MERCEDES BENZ 314 CDI szt. 2 2021
9. FORD RANGER XLT szt. 2 2020
10. OPEL INSIGNIA szt. 5 2012 – 2019
11. OPEL ASTRA II szt. 2 2003
12. OPEL ASTRA III szt. 1 2008
13. SKODA SUPERB szt. 2 2008 -2021
14. SKODA FABIA 1,4 szt. 1 2007
15. IVECO EUROCARGO ML 160E25 szt. 13 2011 – 2019
16. IVECO ML120E28/P szt. 1 2019
17. MAN TGM 26.340 szt. 3 2012 – 2013
18. IVECO EUROTRAKKER szt. 1 2004
19. MB ACTROS 3353 AS szt. 1 2003
20. IVECO MP 720E 47 WT szt. 1 2006
21. AUTOSAN szt. 4 1997 – 2004
22. MAN LION´S COACH R07 szt. 2 2016
23. SOLBUS C10,5 szt. 3 2006
24. SCANIA IRIZAR NCCD-SCN-M320 szt. 1 2013

3. Ilość pojazdów z podziałem na jednostki:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin- 35 szt.;
1 Batalion Drogowo-Mostowy Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 10 szt.;
22 Batalion Lekkiej Piechoty Dęblin, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin - 12 szt.;
Lotnicza Akademia Wojskowa Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin – 8 szt.;
131 Kompania Radiotechniczna Klikawa, 24-100 Puławy - 3 szt.
4. Wykaz pojazdów wojskowych objętych usługą w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów w danej grupie (typów pojazdów) wymienionych w tabeli.
10. Zakres czynności możliwych do wystąpienia dla zadania nr 8:
• naprawy blacharsko – lakiernicze pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych.
• holowanie/przewóz pojazdu z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych objętych danym zadaniem do warsztatu Wykonawcy (w przypadku wystąpienia awarii skutkującej brakiem możliwości samodzielnego poruszania się pojazdu).
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi dysponował warsztatem blacharsko-lakierniczym objętym dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem, posiadającym minimum dwa stanowiska do wykonywania napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów, w tym kabinę lakierniczą umożliwiające wykonanie prac lakierniczych pojazdów mechanicznych, zgodnie z wymaganiami dla tego typu prowadzonej działalności.
22. Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego (08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5).Na potrzeby oceny odległości Zamawiający przyjmie adres warsztatu Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Odległość będzie sprawdzana poprzez wprowadzenie danych adresowych do mapy gogle (www.google.com/maps/) i weryfikowana poprzez uwzględnienie środka komunikacji w postaci samochodu, najkrótszą możliwą do pokonania drogą o kategorii nie niższej niż droga gminna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 12766,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-FAN Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 432328192

7.3.3) Ulica: ul. Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38278,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430561524

7.3.3) Ulica: Stara Dąbia 32

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52240,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430561524

7.3.3) Ulica: Stara Dąbia 32

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17826,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430561524

7.3.3) Ulica: Stara Dąbia 32

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18636,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430561524

7.3.3) Ulica: Stara Dąbia 32

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lift Serwis Jolanta Dębowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:360286871

7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 21B

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69389,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-FAN Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 432328192

7.3.3) Ulica: ul. Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10745,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 8 na podstawie art. 255 pkt 2 w związku z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – ponieważ w zakresie zadania nr 8 - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 8 złożono tylko 1 ofertę – Wykonawcy Konik Truck Service Sp. z o. o. Sp. k., ul. Terespolska 82, Nowy Konik, 05-074 Halinów, REGON: 384075865. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – ponieważ wykonawca wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. Wadium zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego po terminie składania ofert. Tak więc jedyna oferta złożona na to zadanie została odrzucona i wypełniła się przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, że wszystkie złożone oferty w zakresie tego zadania podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zadanie nr 1
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 123,00 zł
Marża 5%
Ryczałt 300,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 123,00 zł
Marża 5%
Ryczałt 650,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 38 278,17 zł
zadanie nr 2
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 1500,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 1500,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 52240,59 zł
zadanie nr 3
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 1500,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 1500,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 17826,23 zł
zadanie nr 4
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 400,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 250,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 400,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 18636,98 zł
zadanie nr 5
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 200,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 300,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 200,00 zł
Marża 30%
Ryczałt 300,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 10000 zł
zadanie nr 6
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 147,60 zł
Marża 10%
Ryczałt 615,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 147,60 zł
Marża 10%
Ryczałt 615,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 69389,59 zł
zadanie nr 7
Cena oferty z najniższą ceną:
1 rbh 184,50 zł
Marża 10%
Ryczałt 700,00 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
1 rbh 184,50 zł
Marża 10%
Ryczałt 2460,00 zł
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwoty brutto: 10745,28 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.