eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa stacji roboczych VR, monitorów, Rękawic VR, Gogli VR oraz akcesoriów.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130799 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stacji roboczych VR, monitorów, Rękawic VR, Gogli VR oraz akcesoriów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 25925 47, 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://vip99.lo.pl/przetargi/86

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stacji roboczych VR, monitorów, Rękawic VR, Gogli VR oraz akcesoriów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578f7d52-984c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup finansowany będzie z projektu: Poprawa bezpieczeństwa pracy oraz komunikacji małych zespołów roboczych z wykorzystaniem sieciowego środowiska VR / SENSE VR/ o numerze POIR.01.01.01-00-0041/20. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, lata 2014-2020…

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029498/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5494/MKO/21/NSS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425428,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114469,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Stacja robocza - 4 szt.
Atrybut /Opis
Typ stanowiska: Stacja robocza umożliwiająca pracę w VR
Wydajność obliczeniowa: Procesor osiągający min. 19 000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
Pamięć operacyjna: Min. 16 GB
Karta grafiki: Min. 19 000 pkt w teście PassMark – G3D Mark

Wielkość pamięci karty graficznej min. 8 GB
Dysk twardy: Min. 1 x SSD 480 GB dysk systemowy
Min. 1 x HDD 1TB – dysk na dane
Napęd optyczny: DVD+/-RW wbudowany lub na USB
Złącza zewnętrzne, panel przedni/górny: Min. 2 x USB 3.x

Złącza zewnętrzne, panel tylny: Min. 6 x USB w tym min. 3 x USB 3.x
Min. 2 x HDMI (dopuszczalny adapter na Display Port lub Mini Display Port)
Min. 2 x Display Port
Min. 1 x RJ-45 (LAN)
Pozostałe złącza: Min. 1 x wejście mikrofonowe
Min. 1 x wyjście słuchawkowe/głośnikowe
Komunikacja: Min. 1 x LAN 1 Gbps
Obudowa: Max. 230 mm szerokości
Max. 500 mm głębokości
Max. 500 mm wysokości
Wyposażenie: - Pełnowymiarowa mysz bezprzewodowa, 6 przycisków + rolka, USB;
- Pełnowymiarowa klawiatura bezprzewodowa USB;
Zainstalowane oprogramowanie: Aktywowany Microsoft Windows 10 64-bit Professional lub równoważny z partycją recovery lub płytą instalacyjną DVD oraz z zainstalowanymi wszystkimi aktualizacjami dostępnymi co najmniej do daty podpisania umowy na dostawę.
Certyfikaty i standardy Producent musi mieć wdrożony system zarządzania jakością.

Zamawiający zastrzega sobie w okresie gwarancji, prawo do modyfikacji konfiguracji komputera, poprzez montaż następujących dodatkowych podzespołów: dysk twardy, pamięć operacyjna, karta graficzna lub inna na PCI/ PCI-e. Wykonawca oświadcza, że zmiany te nie mają wpływu na bieg i zakres gwarancji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania komputera w celu potwierdzenia, w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, testów wydajnościowych syntetycznych i aplikacyjnych.
Procedura testowa:
1.Zainstalowanie czystego systemu operacyjnego i koniecznych sterowników sprzętu.

2.Zainstalowanie oprogramowania PerformanceTest 9.0 i wykonanie 3 iteracji pełnego benchmarku.
Otrzymany wynik po trzeciej iteracji CPU Mark oraz 3D Graphics Mark zostaną wzięte do oceny wydajności procesora i karty graficznej.


Jeżeli którykolwiek z otrzymanych wyników będzie mniejszy niż wymagany w OPZ, komputer zostanie zakwalifikowany jako uszkodzony co będzie podstawą do roszczeń gwarancyjnych.
Warunki równoważności dla Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit:
1. Obsługa aplikacji użytkowanych przez Zamawiającego: ESET Endpoint Antivirus, CorelDRAW, MS Office od wersji XP do wersji 2016, Internet Explorer od wersji 7.0, Total Commander, LogSystem, aplikacje bazodanowe wykonane w Unify Team Developer.
2. Wsparcie dla architektury 64-bitowej.
3. Łączenie z sieciami firmowymi przy użyciu funkcji przyłączania do domeny.
4. Uruchamianie programów biznesowych przeznaczonych dla systemu MS Windows XP (dopuszczalna emulacja).
5. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z wyborem instalowanych poprawek.
6. Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet z witryny producenta systemu.
7. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat).
8. Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim.
9. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6 z możliwością odrębnego konfigurowania reguł dla ruchu przychodzącego i wychodzącego.
10. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
11. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
12. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer.
13. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
14. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
15. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, programów, ustawień) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
16. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
17. Funkcje związane z obsługą komputerów typu TABLET PC, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego.
18. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika.
19. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
20. Zapewnienie aktualnego wykazu sprzętu komputerowego certyfikowanego przez producenta oprogramowania.
21. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
22. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
23. Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.
24. Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
25. System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.
26. Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1, 2.0, 3.0 i 4.0, 4.5, 4.7 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.
27. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
28. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
29. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji.
30. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
31. Możliwość przywracania plików systemowych.
32. System operacyjny musi posiadać możliwość identyfikacji sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywania ustawień i przypisywania do minimum 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików, itp.).
33. Zorganizowany system szkoleń i materiały edukacyjne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 28094,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Monitor 24” – 4 szt.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 5 do SWZ
Atrybut Opis
Typ monitora: LED, IPS
Przekątna ekranu : 23,5”-24,5”
Proporcja: 16:9
Rozdzielczość natywna: Min. 1920x1080
Ilość kolorów: Min. 16 mln
Jasność: Min. 300 cd/m2
Kontrast statyczny: Min. 1000:1
Czas reakcji: Max. 5 ms
Kąt widzenia: Min. 170⁰/170⁰
Złącza: Min. 1 x HDMI
Min. 1 x Display Port
Dołączone akcesoria: Kabel: zasilający, HDMI, Display Port
Pobór mocy (praca/standby): Max. 99/0,5W

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 3422,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Rękawice VR - 5 par

o Waga pojedynczej rękawicy poniżej 150g
o Dokładność pomiaru przechylenia i pochylenia do 1,0 ° lub lepsza
o Maksymalne opóźnienie w transmisji pozycji max 6 ms
o Kompatybilność ze środowiskiem Unity (SDK)
o Kompatybilność z trackerem i kontrolerem VIVE
o Zasilanie bateryjne
o Czas pracy bez ładowania/wymiany baterii minimum 3 godziny
o Komunikacja bezprzewodowa min. 2,4 GHz
o Wersja umożliwiająca upowszechnianie wytworzonych produktów z ich użyciem (np. aplikacji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 32820,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Gogle VR - 4 szt.
o Gogle VR kompatybilne z komputerem, o rozdzielczości min. 2880x1600 (1440 x 1600 na każde oko), przekątnej ekranu 2 x min. 3,5”, częstotliwości odświeżania min 90 Hz, polem widzenia min. 110°, posiadających: akcelerometr, żyroskop, śledzenie laserowe, wsparcie dla Lighthouse 2, display port, min. 1 x port USB-C, Bluetooth
o Akcesoria dołączone do każdej pary gogli VR: zestaw montażowy, kabel USB 3.x, kabel displayport, kabel do słuchawek, słuchawki, wymienna nakładka przylegająca do twarzy, 2 x kontroler, stacja bazowa z zasilaczem, min 2 x zasilacz do gogli i kontrolerów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 24818,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Akcesoria -5 zestawów
o markery/trakery kompatybilne z pozostałymi elementami zestawu VR umożliwiającymi śledzenie ruchu człowieka i odtworzenie całej sylwetki użytkownika w wirtualnym środowisku; (4szt.)
o Statywy studyjne o wysokości maksymalnej min. 400 cm i wysokości minimalnej max. 160 cm, udźwig min. 15 kg; (2szt.)
o Pulsometry posiadające: firmowe oprogramowanie SDK umożliwiające integrację
z silnikiem Unity, akumulator pozwalający na min. 12 godzin pracy, wbudowaną pamięć przechowującą do 200 godzin danych treningowych; (1szt.)
o Uchwyty/stojaki których zadaniem jest podtrzymanie kabla do gogli nad głową osoby używającej zestawu VR, posiadający możliwość regulacji wysokości w zależności od wzrostu użytkownika. (1szt.)
o Akcesoria zawierające piankowe elementy do gogli podpierające twarz (podpórki
i wypełnienia poprawiające wygodę użytkownika, podpórka umieszczona przy oczach uniemożliwiająca dostawanie się światła do wnętrza gogli); (1szt.)
o Zestaw sześciu uchwytów sufitowych pozwalających poszerzyć zakres ruchów zbudowanych z koła pasywnego z wysuwanymi gumowymi uchwytami o obrocie 360 stopni, posiadających regulację za pomocą ciężaru systemu kablowego oraz tłumiki hałasu; (1szt.)
o Uchwyty umożliwiające przymocowanie panelu sterującego goglami pod blatem biurka; (1szt.)
o Zestaw osłon antykolizyjnych na kontrolery VR chroniące przed niekontrolowanym uderzeniem w ścianę, szafę i innymi twardymi elementami chroniąc kontroler przed zniszczeniem czy uszkodzeniem(1szt.)
o Listwy zasilające posiadające pięć gniazd, maksymalne obciążenie min. 2300 W, filtr przepięciowy, włącznik, przewód min. 1,8 m długości, (1szt.)
o Stacje dokujące, każda umożliwiająca jednoczesne ładowanie dwóch kontrolerów (1szt.)
o Rękawiczki z nitrylu w rozmiarze L, Paczki po min. 100 sztuk (2 szt.)
o Rękawiczki z nitrylu w rozmiarze M, Paczki po min. 100 sztuk (2 szt.)
o Maski sanitarne do gogli (36szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 25315,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34351,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46730,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34351,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO JOLANTA OLSZEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego nr.19

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34351,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3060,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4472,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3006,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3060,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku ze zmianami warunków gwarancji przez producenta zaoferowanego sprzętu dla Części III Rękawice VR 5 par, w dniu 12.07.2021 r. wykonawca firma COMPRO Jolanta Olszewska wybrana w dniu 25.06.2021 r. do realizowania w/w dostawy przekazała Zamawiającemu pismo, w którym poinformowała o w/w zmianach i odmówiła podpisania umowy.
Powołując się na art. 255 ust 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32176,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56518,50 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku ze zmianami warunków gwarancji przez producenta zaoferowanego sprzętu dla Części IV Gogle VR 4 szt. par, w dniu 05.07.2021 r. wykonawca firma AF SEKO Sp. z o.o., wybrana w dniu 25.06.2021 r. do realizowania w/w dostawy przekazała Zamawiającemu pismo, w którym poinformowała o w/w zmianach i odmówiła podpisania umowy. Powołując się na art. 255 ust 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25387,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41564,16 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu dla części V wpłynęła jedna oferta firmy COMPRO Jolanta Olszewska, ul. Sowińskiego 4, 40-018 Katowice, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.