eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 7 części



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129392 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 7 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 7 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc28417-d336-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.102.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku mieszkalnym na nieruchomości współwłasnej przy ul. Lipowej 25 oraz w budynku frontowym i prawej oficyny na nieruchomości współwłasnej przy ul. 6 Sierpnia 44. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 127355,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku frontowym na nieruchomości prywatnej przy ul. Pogonowskiego 25 oraz budynku frontowym na nieruchomości prywatnej przy ul. Pogonowskiego 43. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 137074,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznej administracyjnej w budynku mieszkalnym na nieruchomości współwłasnej przy ul. Podrzecznej 27 . Szczegółowy zakres robót zawiera Projekt budowlany, przedmiar robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 112120,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku mieszkalnym na nieruchomości prywatnej przy ul. Franciszkańskiej 97 oraz w budynku mieszkalnym na nieruchomości prywatnej przy ul. Marysińskiej 44a. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 56194,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku mieszkalnym na nieruchomości prywatnej przy ul. Sprawiedliwej 18 oraz w budynku mieszkalnym na nieruchomości prywatnej przy ul. Sadowej 9. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 67214,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku mieszkalnym na nieruchomości prywatnej przy ul. Wędkarskiej 15 oraz w budynku frontowym na nieruchomości prywatnej przy ul. Radwańskiej 52. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 131919,28 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji elektrycznych administracyjnych w budynku mieszkalnym na nieruchomości współwłasnej przy ul. Drewnowskiej 12 oraz w budynku frontowym i prawej oficyny na nieruchomości współwłasnej przy ul. A. Struga 56. Szczegółowy zakres robót zawierają Projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR (stanowiące zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 110818,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124706,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153359,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124706,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Cuprjak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369895554

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-281

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124706,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65812,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74569,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65812,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Cuprjak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369895554

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-281

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65812,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88577,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88577,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88577,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irena Ewa Sobczyk Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "HESBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472144555

7.3.4) Miejscowość: Bechcice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-083

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88577,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.