eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice i remont dr. w m. Biskupice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice
i remont dr. w m. Biskupice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 656156966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice
i remont dr. w m. Biskupice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abccacec-79bd-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020769/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice i remont dr. w m. Biskupice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5440052,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. CZĘŚĆ I: Utwardzenie ulicy Spokojnej i Źródlanej wraz ze zjazdami i odwodnieniem
w m. Solec – zadanie wymaga następujących robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• wykonania wykopów pod studnie rewizyjną, kolektor i przykanaliki kanalizacji deszczowej,
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów i dojść do posesji z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• wykonania betonowej studni rewizyjnej z piaskownikiem, kolektora i przykanalików
z rur PCV oraz ścieków liniowych z polimer - betonu,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• wykonania próby szczelności kanałów wykonanej sieci kanalizacji deszczowej,
• ułożenia rur osłonowych dwudzielnych o śr. zew. 110 mm na kablach telekom. pod jezdnią ciągu pieszo-jezdnego,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem na ciągach pieszo - jezdnych,
• wykonania podsypki z piasku, warstwa grub. 10 cm na zjazdach i dojściach do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie na ciągach pieszo - jezdnych,
• wykonania podbudowy z betonu cementowego klasy C8/10 na zjazdach i dojścia do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30 cm „na płask” i wtopionych na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia opornika betonowego wibroprasowanego 8x30cm na ławie betonowej z oporem, beton kl. C12/15 na zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na ciągach pieszo-jezdnych,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze grafitowym na zjazdach i dojściach do posesji,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• ułożenia prefabrykowanej betonowej ścianki czołowej wg KPED 02.16 z burzową klapą zwrotną ułożonej na ławie betonowej z betonu C12/15 grub. 50 cm,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1212174,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.2. CZĘŚĆ II: Budowa ulicy Kluczewskiej i ulicy Topolowej wraz ze zjazdami
i odwodnieniem powierzchniowym w m. Przemęt – zadanie wymaga następujących robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• mechanicznego cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6÷10 cm,
• rozebrania nawierzchni bitumicznej – warstwa grub. 8 cm,
• rozebrania podbudowy tłuczniowej - warstwa grub. 20 cm,
• wywiezienia gruzu z terenu budowy na odległość do 10 km (wraz z utylizacją),
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje jezdni ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów do posesji i dojść z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• wykonania przepustu z rur polietylenowych PEHD Ø 500 mm na ławie fundamentowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, warstwa grub. 20 cm z zasypaniem wykopu pospółką o frakcji 0/32 mm – pod zjazdem,
• regulacji wysokościowej studni rewizyjnych za pomocą dystansowych pierścieni regulacyjnych z betonu lub z tworzyw sztucznych,
• regulacji wysokościowej studzienek dla zaworów wodociągowych na betonowych płytach odciążających,
• regulacji wysokościowej włazów studni telekomunikacyjnych, ułożenia rur osłonowych dwudzielnych na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych wraz z wykopaniem rowka na kablu i zasypaniem wykopu,
• ułożenia zabezpieczenia istniejącego przyłącza telekomunikacyjnego kablem XzTKMDXpw2x2x0,5 w rurze osłonowej dwudzielnej po trasie kabla
wraz z wykopaniem rowka na kablu i zasypaniem wykopu,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni ciągów pieszo-jezdnych oraz zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod ciągami pod jezdnią ciągów pieszo-jezdnymi, zjazdami i dojściami do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie pod jezdnią ciągów pieszo – jezdnych,
• wykonania podbudowy z betonu cementowego klasy C8/10 pod zjazdami i dojściami do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych najazdowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych ulicznych wtopionych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia oporników betonowych wibroprasowanych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem na dojeździe nr 1, zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni ciągów pieszo-jezdnych i w kolorze grafitowym na zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia nawierzchni przepuszczalnej z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni ciągu pieszo-jezdnego na dojeździe nr 1,
• plantowania poboczy gruntowych oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• umocnienia ścianek czołowych przepustu brukiem ułożonym na warstwie betonu,
• ustawienia oznakowania pionowego oraz balustrad ochronnych,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1293820,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.3. CZĘŚĆ III: Budowa drogi gminnej od m. Biskupice do m. Sokołowice wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym oraz remont drogi w m. Biskupice – przedmiot tej części zamówienia opisują dwie odrębne dokumentacje, w których określono wykonanie następujących prac:
3.2.3.1. dla Budowa drogi gminnej od m. Biskupice do m. Sokołowice wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym:
• odtworzenia trasy w terenie,
• rozebrania nawierzchni z kamienia narzutowego 13/16 cm z odwozem gruzu poza teren budowy,
• wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje drogi i zjazdów do posesji, na pola i do lasu z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• ułożenia rur osłonowych dwudzielnych o śr. zew. 110 mm na kablach telekom. i energetycznych pod jezdnią i pod zjazdami,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni i zjazdów,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem na miejscu pod jezdnią i wytworzonego i dostarczonego z betoniarni pod zjazdami do posesji, na pola i do lasu,
• wykonania podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, warstwa grub. 20 cm pod jezdnią, wykonania podbudowy zasadniczej betonu cementowego na zjazdach do posesji, na pola i do lasu,
• oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonania podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22P grub. 7 cm dla KR-2 na jezdni,
• wykonania umocnionych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm, warstwa grub. 15 cm,
• ustawienia opornika wtopionego beton. wibroprasowanego 12x25 cm na ławie betonowej z oporem na jezdni,
• ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego ulicznego 15x30 cm wtopionego i najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem,
• ustawienie opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grub. 5 cm dla KR-2 na jezdni,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze grafitowym na zjazdach do posesji, na pola i do lasu,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3.2.3.2. dla Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Biskupice
• odtworzenia trasy w terenie,
• rozebrania krawężników betonowych na ławach betonowych, nawierzchni bitumicznej i z betonowej kostki brukowej na chodniku i zjazdach do posesji oraz podbudowy z betonu cementowego na zjazdach do posesji, bariery ochronnej, demontażu istniejących studni ściekowych i przykanalików z rur betonowych oraz cięcia i frezowania nawierzchni bitumicznej z odwozem gruzu i destruktu poza teren budowy,
• wykonania wykopów mechanicznie i ręcznie na odkład pod studnie ściekowe i przykanaliki z zasypaniem wykopów z zagęszczeniem,
• wykonania studni ściekowych i przykanalików istniejącej kanalizacji deszczowej,
• wykonania próby szczelności wykonanych przy kanalików kanalizacji deszczowej,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne pod zjazdami do posesji i chodnika,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod zjazdami do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej betonu cementowego na zjazdach do posesji,
• oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonania warstwy wyrównawczej do profilu z betonu asfaltowego wg tabeli wyrównań masą bitumiczną na jezdni,
• ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego ulicznego 15x30 cm i najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem,
• ustawienia opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na chodniku i grafitowym na zjazdach do posesji,
• ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 5 cm na jezdni,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• umocnienia skarp rowu brukiem ułożonym na warstwie betonu,
• ustawienia oznakowania pionowego oraz balustrad ochronnych,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2934058,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119260,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549460,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1244350,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU KRUBET Jan Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981318956

7.3.3) Ulica: Przemęcka

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 64-234

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1244350,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1292742,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1929572,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1292742,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU KRUBET Jan Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981318956

7.3.3) Ulica: Przemęcka

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 64-234

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1292742,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2854526,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3314980,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2854526,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: Gen. J. Bema

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2854526,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.