Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122205/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00221090/01 - Wynik z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa nici chirurgicznych na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 97
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 52 354 55 87
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127243
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00122205/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Uwaga!
Jakość oceniana będzie przez członków komisji przetargowej w skali punktów od
1 – 100 pkt.
Jakość obejmuje ocenę następujących elementów:
- igła:
- ostrość igły: 0-10 pkt
- twardość (odporność na odkształcenia):0-20 pkt.
- połączenie igły z nitką
-trwałość połączenia nitki z igłą:0-10pkt
-atraumatyczność :0-5 pkt.
- nitka:
-niska skłonność do spętlania podczas szycia:0-5 pkt
-niska odporność przechodzenia przez tkankę:0-5 pkt
-sprężystość podczas wiązania:0-5 pkt.
-trwałość utworzonego węzła:0-5 pkt
- opakowanie-czytelność oznakowania opakowania zbiorczego: 0-5 pkt
-co do zawartości
-rozmiarów szwów
-daty ważności
-rodzaju i przekroju poprzecznego igły
- sposób pobierania z opakowania zbiorczego, łatwość:0-5 pkt
- podwójne sterylne opakowanie pojedynczego asortymentu: 0-10 pkt
- czytelne oznaczenie opakowania pojedynczego:0-5 pkt.
-co do zawartości
-rozmiarów szwów
-daty ważności
-rodzaju i przekroju poprzecznego igły
- łatwość otwierania poszczególnych osłonek podwójnego opakowania:0-5 pkt
- łatwość pobierania nici z opakowania wewnętrznego (bez skłonności do zaplatania):0-5 pkt..
Ocenę końcową całej oferty stanowić będzie suma iloczynów przyznanych punktów i wartości procentowej wyznaczonych kryteriów.
UWAGA!
Zamawiający wymaga, aby próbki zawierały spis zawartości z uwzględnieniem nazwy ilości oraz podział na oferowane pakiety. Próbki powinny być oznaczone, zgodnie z numerem pakietu, którego dotyczą.
Wymaga się w przypadku, gdy Zamawiający żąda przedstawienia jednego pełnego opakowania, aby opakowanie to było przez producenta fabrycznie zamknięte (zafoliowane). Oferta wykonawcy, którego próbki nie spełniają wymagań zawartych w SWZ, zostanie odrzucona na mocy art. 226 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia – 12 m-cy
2) Oświadczenie o posiadaniu wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186)
3) próbki
4) zobowiązanie do przedłożenia w/w dokumentów jak również próbek asortymentu na każde żądanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisem umowy
Po zmianie:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia – 12 m-cy
2) Oświadczenie o posiadaniu wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186)
3) Próbki w ilościach podanych w Załączniku Nr 2
4) zobowiązanie do przedłożenia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisem umowy
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia – 12 m-cy
2) Oświadczenie o posiadaniu wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186)
3) próbki
4) zobowiązanie do przedłożenia w/w dokumentów jak również próbek asortymentu na każde żądanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisem umowy
Po zmianie:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia – 12 m-cy
2) Oświadczenie o posiadaniu wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186)
3) Próbki w ilościach podanych w Załączniku Nr 2
4) zobowiązanie do przedłożenia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisem umowy
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-25 10:00
Po zmianie:
2022-04-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-25 10:05
Po zmianie:
2022-04-29 10:05
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nici chirurgiczne II
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
- Dostawa materiałów szewnych
- ZP/20/24 Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.