eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Dostawa maszyn i urządzeń ogrodniczych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn i urządzeń ogrodniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3551fb0a-a784-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn i urządzeń ogrodniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3551fb0a-a784-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93734,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maszyny i urządzenia kompatybilne z ciągnikiem kompaktowym Kubota LX 401 DHQ-E, z przeznaczeniem do szerokiego zakresu prac pielęgnacyjnych w Arboretum LBG Kostrzyca.

a. Kosiarka tylna bijakowa ze zbiorem pokosu oraz z wysokim wysypem hydraulicznym, kompatybilna z ciągnikiem Kubota LX 401 DHQ-E – 1 sztuka.

Szerokość robocza 1,2 m (+/- 0,1 m);
Zapotrzebowanie na moc ciągnika Kosiarka kompatybilna z ciągnikiem o mocy 40 KM;
Wysokość wyładunku zebranego materiału Min. 1,85 m (podnoszenie hydrauliczne);
Ilość noży Cztery zestawy noży po 40 szt.;
Rodzaj noży tnących • 2 zestawy (po 40 szt.) noży łopatkowych do koszenia trawników reprezentacyjnych;
• 2 zestawy (po 40 szt.) noży bijakowych ciężkich do koszenia terenów zieleni typu łąki;
Pojemność zbiornika na trawę 700 - 900 l;
Masa kosiarki 330 - 350 kg;
Obroty wałka WOM 540 obr/min.;
Rodzaj mocowania kosiarki TUZ klasy I, tylny, trzypunktowy;
Wysokość koszenia trawy Regulowana, min. 4 cm;
Węże hydrauliczne W zestawie podstawowym (podłączenie na dwie pary gniazd hydraulicznych typu szybkozłącze);
Sworznie mocujące i zawleczki do mocowania z TUZ Wymagane w zestawie;
Wałek przekazania mocy dołączony do kosiarki, kompatybilny z ciągnikiem Wymagany w zestawie.

Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

b. Kosiarka tylna bijakowa z bocznym przesuwem, bez zbiornika na trawę, kompatybilna z ciągnikiem Kubota LX 401 DHQ-E – 1 sztuka.

Szerokość robocza W zakresie 1,2 m – 1,3 m;
Zapotrzebowanie na moc ciągnika Kosiarka kompatybilna z ciągnikiem o mocy 40 KM;
Ilość noży Dwa zestawy noży po 16 szt.;
Rodzaj noży tnących Bijakowe do koszenia terenów zieleni typu łąki;
Masa kosiarki 200 - 240 kg;
Obroty wałka WOM 540 obr/min;
Rodzaj mocowania kosiarki TUZ klasy I, tylny, trzypunktowy;
Wysokość koszenia trawy Regulowana, min. 5 cm;
Węże hydrauliczne W zestawie podstawowym (podłączenie na jedną parę gniazd hydraulicznych typu szybkozłącze);
Sworznie mocujące i zawleczki do mocowania z TUZ Wymagane w zestawie;
Wałek przekazania mocy dołączony do kosiarki, kompatybilny z ciągnikiem Wymagany w zestawie;
Wał dogniatający z regulacją wysokości Wymagany w zestawie, 3 stopniowa regulacja;
Płozy boczne kosiarki Wymagane w zestawie;
Mechanizm bocznego wysuwu zespołu koszącego sterowany hydraulicznie Do 40 cm.

Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

c. Zamiatarka komunalna czołowa, kompatybilna z ciągnikiem Kubota LX 401 DHQ-E – 1 sztuka.
Szerokość robocza W zakresie 1,1 m – 1,3 m;
Rodzaje szczotek Główna walcowa oraz boczna okrągła;
Napęd szczotki głównej Pasek klinowy napędzany hydrauliką;
Napęd szczotki bocznej Silnik hydrauliczny;
Regulacja położenia szczotki zamiatarki Wymagana płynna regulacja za pomocą śrub;
Regulacja kąta pracy zamiatarki Min 15°;
Ciśnienie robocze oleju 16 - 20 Mpa;
Węże hydrauliczne W zestawie podstawowym (podłączenie na dwa gniazda hydrauliczne typu szybkozłącze);
Wydajność układu hydraulicznego Kompatybilna z układem ciągnika o wydajności pompy głównej 20,4 l/min oraz pompy wspomagania 15,4 l/min;
Zapotrzebowanie na moc ciągnika Zamiatarka kompatybilna z ciągnikiem o mocy 40 KM;
Pojemność wanny zbierającej zanieczyszczenia. 130-150 l;
Sposób mocowania na nośniku TUZ przedni, kategorii 0, ramka A;
Ciężar maszyny 190 - 250 kg;
Szczotka główna Średnica 400 mm (+/- 10 mm);
Dwa rodzaje po 2 szt. w zestawie:
• 2 x Miękka (tworzywo sztuczne),
• 2 x Twarda – mieszana (tworzywo sztuczne + drut płaski);
Szczotka boczna Dwa rodzaje w zestawie:
• 2 x Miękka (tworzywo sztuczne),
• 2 x Twarda – mieszana (tworzywo sztuczne + drut płaski);
Koła podporowe Min 3;
Sworznie mocujące i zawleczki do mocowania z TUZ Wymagane w zestawie;
Wyposażenie dodatkowe wymagane Zbiornik na wodę z układem zraszającym.
Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

d. Dwuczęściowy pług śnieżny, kompatybilny z ciągnikiem Kubota LX 401 DHQ-E – 1 sztuka.
Szerokość robocza 1,5 m (+/- 0,1 m);
Typ pługu Strzałkowy, niezależny lemiesz prawy i lewy;
Zespół roboczy Dwuczęściowy, praca w pięciu pozycjach;
Grubość blachy lemiesza Min. 3 mm;
Zaczep TUZ przedni kat. 0, ramka A;
Listwy zgarniające Gumowe, dwie podzielne, na zabezpieczeniu sprężynowym;
Zabezpieczenie przeciwnajazdowe Lemiesze uchylne niezależnie;
Sterowanie zespołem roboczym Hydrauliczne (dwa siłowniki);
Hydrauliczny kąt skrętu w prawo i lewo Do 30°.
Węże hydrauliczne W zestawie podstawowym (podłączenie na jedną parę gniazd hydraulicznych typu szybkozłącze).
Waga 130 kg (+/- 10 kg).

Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

4.5.5.) Wartość części: 43518,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Pakiet nr II
Kosiarka samojezdna typu traktor ze zbiorem trawy – 1 sztuka.
Stan Fabrycznie nowa;
Silnik 2 cylindrowy, spalinowy benzynowy;
Moc W zakresie 18-20 KM;
Pojemność silnika W zakresie 650-750 cm3;
Układ smarowania Pompa olejowa z filtrem oleju;
Szerokość koszenia 1,1 m (+/- 0,1);
Wysokość koszenia regulowana Min. w zakresie od 30 mm do 100 mm;
Licznik motogodzin Cyfrowy;
Rodzaj przekładni Hydrostatyczna;
Napęd Bezstopniowy, sterowany pedałem;
Ilość noży w zespole tnącym Zestaw dwóch noży;
Dodatkowa para noży na wymianę Wymagana;
Rodzaj noży tnących Płaskie, zbierające;
Pojemność zbiornika na trawę 300-360 l;
Rozładunek kosza Ręczny z pozycji fotela operatora;
Masa własna kosiarki 250 - 300 kg;
Rozmiar kół przednich 15 cali;
Rozmiar kół tylnych 18 cali;
Układ elektryczny 12 V;
Hamulce Mechaniczny hamulec postojowy;
Rozruch silnika Elektryczny rozrusznik 12 V;
Układ chłodzenia Chłodzenie powietrzem;
Pojemność zbiornika paliwa 10 - 15 l;
Wyposażenie dodatkowe Nauszniki ochronne.

Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 26390,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Pakiet nr III

Przyczepa wywrotka typu kiper (trzystronny) z siłownikiem elektrycznym i nadstawkami – 1 sztuka.
Stan Fabrycznie nowa;
Wymiary przestrzeni ładunkowej 310x180x40 cm (+/- 10 cm);
Wymiary wewnętrzne przestrzeni ładunkowej z nadstawki 310x180x120 cm (+/- 10 cm);
Homologacja Wymagana;
Ładowność maksymalna 1950 kg;
Dopuszczalna masa całkowita 2700 kg;
Mechanizm podnoszenia (kiper) Siłownik hydrauliczny napędzany elektrycznie (akumulator), sterowany ręcznie pilotem;
Zawieszenie 2 osie;
Rozładunek Trzystronny: przechył boczny i tylny.
Hamulec postojowy Na każdą oś.
Zaczep kulowy Max obciążenie 2700 kg;
Koła 185 R 14;
Podłoga Płyta Multiplex;
Burty Aluminiowe, demontowane, zamykane;
Nadstawki Stalowe siatkowane, uchylne, demontowane;
Koło podporowe Z obejmą;
Złącze elektryczne przyczepy Wtyczka 13-pin;
Ramka do tablicy rejestracyjnej W zestawie podstawowym;
Akumulator do siłownika hydraulicznego W zestawie podstawowym;
Wyposażenie dodatkowe Koło zapasowe, podesty najazdowe.

Wymagania dodatkowe:
1) Instrukcja obsługi w języku polskim;
2) Przeszkolenie operatorów z obsługi;
3) Książeczka serwisowa;
4) Serwis w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego;
5) Przeglądy serwisowe i drobne naprawy w siedzibie Zamawiającego;
6) Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu – do 48 h;
7) Czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 7 dni;
8) Czas usunięcia zgłoszonej awarii – do 21 dni;
9) W przypadku konieczności wykonania serwisu lub naprawy poza siedzibą Zamawiającego – transport po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223370-0 - Przyczepy z wywrotnicami

4.5.5.) Wartość części: 23826,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86718,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86718,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86718,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrotim Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000766809

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86718,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrotim Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000766809

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.