eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Modernizacja budynków komunalnych w Gminie Serniki III



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126750 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków komunalnych w Gminie Serniki III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Serniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818550450

1.5.8.) Numer faksu: 818550456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.ugserniiki.e-biuletyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków komunalnych w Gminie Serniki III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeb36e5-ca83-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003308/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja budynku komunalnego w m. Serniki 83

1.1.10 Modernizacja budynku strażnicy w m. Brzostówka - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080057/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku komunalnego mieszkalnego, wymiana części okien i drzwi, wykonanie obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych, malowanie dachu, remont kominów z wykonaniem nowych czapek kominowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, naprawa doświetlenia okien piwnicznych, wykonanie opaski oraz schodów i dojścia z kostki brukowej, częściową wymianę ogrodzenia.
Zakres zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej – 16,11 m2, obróbka kominów, czyszczenie i malowanie dachu – 121,44 m2, doświetlenie okien piwnicznych – 9,86 m2, docieplenie budynku i wykonanie elewacji – ok. 226 m2, wykonanie obróbek blacharskich, wydłużenie okapu, wykonanie opaski i schodów zewnętrznych – 66,10 m2, wykonanie ogrodzenia o dł. 2,7 mb, wykonanie instalacji odgromowej.
UWAGA: Roboty prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować mieszkańców w zakresie i godzinach prowadzonych prac poprzez wywieszenie harmonogramu prac w miejscu ogólnodostępnym w budynku. Prace nie mogą być prowadzone w godzinach nocnych tj. 22:00 – 6:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 90301,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku strażnicy w m. Brzostówka, polegające na pracach rozbiórkowych, wykonaniu prac remontowych wewnątrz budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych, wykonaniu podjazdów do budynku, wykonaniu przyłącza wody, zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji wod-kan., instalacji elektrycznej, wykonaniu wjazdu z kostki brukowej gr. 8 cm, wykonaniu ogrodzenia. Zakres zamówienia obejmuje: prace remontowe wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłogi i posadzki, elementy zewnętrzne, przyłącze wodociągowe, zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, wewnętrzna instalacja wod-kan., instalacja elektryczna, roboty drogowe (roboty pomiarowe, roboty ziemne, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, ława pod krawężniki betonowa, krawężniki betonowe wtopione, nawierzchnie z kostki brukowej), ogrodzenie (ogrodzenie z siatki wys. 1,5 m , ogrodzenie z paneli gotowych elementów z obrzeżem prefabrykowanym, brama wjazdowa z gotowych paneli przesuwana, furtka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 294387,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114986,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134980,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114986,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA FIRMA Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491

7.3.3) Ulica: ul. Jantarowa 5/118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-582

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114986,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324266,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410867,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324266,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA Firma Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491

7.3.3) Ulica: ul. Jantarowa 5/118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-582

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324266,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.