Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080057/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2022/BZP 00208627/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126750 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków komunalnych w Gminie Serniki III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1A
1.5.2.) Miejscowość: Serniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818550450
1.5.8.) Numer faksu: 818550456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ugserniiki.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków komunalnych w Gminie Serniki III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeb36e5-ca83-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja budynku komunalnego w m. Serniki 83
1.1.10 Modernizacja budynku strażnicy w m. Brzostówka - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku komunalnego mieszkalnego, wymiana części okien i drzwi, wykonanie obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych, malowanie dachu, remont kominów z wykonaniem nowych czapek kominowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, naprawa doświetlenia okien piwnicznych, wykonanie opaski oraz schodów i dojścia z kostki brukowej, częściową wymianę ogrodzenia.Zakres zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej – 16,11 m2, obróbka kominów, czyszczenie i malowanie dachu – 121,44 m2, doświetlenie okien piwnicznych – 9,86 m2, docieplenie budynku i wykonanie elewacji – ok. 226 m2, wykonanie obróbek blacharskich, wydłużenie okapu, wykonanie opaski i schodów zewnętrznych – 66,10 m2, wykonanie ogrodzenia o dł. 2,7 mb, wykonanie instalacji odgromowej.
UWAGA: Roboty prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować mieszkańców w zakresie i godzinach prowadzonych prac poprzez wywieszenie harmonogramu prac w miejscu ogólnodostępnym w budynku. Prace nie mogą być prowadzone w godzinach nocnych tj. 22:00 – 6:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 90301,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku strażnicy w m. Brzostówka, polegające na pracach rozbiórkowych, wykonaniu prac remontowych wewnątrz budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych, wykonaniu podjazdów do budynku, wykonaniu przyłącza wody, zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji wod-kan., instalacji elektrycznej, wykonaniu wjazdu z kostki brukowej gr. 8 cm, wykonaniu ogrodzenia. Zakres zamówienia obejmuje: prace remontowe wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłogi i posadzki, elementy zewnętrzne, przyłącze wodociągowe, zewnętrzna instalacja kanalizacyjna, wewnętrzna instalacja wod-kan., instalacja elektryczna, roboty drogowe (roboty pomiarowe, roboty ziemne, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, ława pod krawężniki betonowa, krawężniki betonowe wtopione, nawierzchnie z kostki brukowej), ogrodzenie (ogrodzenie z siatki wys. 1,5 m , ogrodzenie z paneli gotowych elementów z obrzeżem prefabrykowanym, brama wjazdowa z gotowych paneli przesuwana, furtka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 294387,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114986,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134980,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114986,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA FIRMA Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491
7.3.3) Ulica: ul. Jantarowa 5/118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-582
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114986,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324266,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410867,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324266,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARIA Firma Handlowo-Usługowa Paweł Ciężki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AN-TECH Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Buliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491
7.3.3) Ulica: ul. Jantarowa 5/118
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-582
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324266,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.