eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska › Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaziska 76

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalaziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-148ae53a-bd9f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043914/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie rozbudowy instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej. Dokumenty zamówienia dostępne są na Platformie Zakupowej e-Zamawiający pod adresem: https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Łaziska tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach (9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
 podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
 komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
 wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
 zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net;
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
 certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).
i. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne formaty przesyłanych plików (o wielkości do 100 MB)ujęte są w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), tj. w rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 9.11.2017 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.)- z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
ii. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
 znaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łaziska, adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska, tel. 81 8276920 e-mail: sekretariat@gminalaziska.pl
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach”, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu.
5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
7. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia: Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przebudową instalacji przy Szkole Podstawowej w Łaziskach.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach inwestycji zostanie zamontowana instalacja fotowoltaiczna o mocy minimalnej 24,00 kw na budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łaziskach. Planowana moc minimalna instalacji: 24,00 kWp. Zakres prac obejmuje: zamontowanie stelażu fotowoltaicznego, zamontowanie paneli fotowoltaicznych, wykonanie instalacji elektrycznej i połączeń paneli fotowoltaicznych, zamontowanie falownika sieciowego i wpięcie do sieci, zamontowanie zabezpieczeń przeciwprzepięciowych oraz nadprądowych, wykonanie WLZ do zasilania instalacji fotowoltaicznej, przebudowę istniejącej instalacji elektrycznej.

1) Rozbudowy istniejącej instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Sali gimnastycznej o minimum 24kWp wraz z modernizacją układu kompensacji mocy biernej. Moc instalacji po rozbudowie nie może przekroczyć 50kW.
2) Zakres instalacji fotowoltaicznej:
• Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznej,
• Uzyskanie wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień we własnym zakresie i na własny koszt, w tym uzyskania opinii PPOŻ,
• Konstrukcja do montażu paneli fotowoltaicznych.
• Montaż paneli fotowoltaicznych.
• Montaż inwertera.
• Okablowanie prądu stałego (DC) oraz przemiennego (AC).
• Instalacja uziemiająca instalacji fotowoltaicznej.
• Instalacja monitoringu technicznego instalacji fotowoltaicznej,
• Wykonanie nowych wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu fotowoltaicznego,
• Uzupełnienie ubytków ścian, stropów i podłóg, naprawy tynków, elewacji oraz jej ocieplenia, po przejściach przewodów,
• Wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, opinii i zgłoszeń dotyczących mikroinstalacji fotowoltaicznych,
• Uzgodnienie warunki przeciwpożarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• przeszkolenia użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
• podłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej i odbiorem przez PGE Dystrybucja S.A na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu energetycznego,
• dokonania ewentualnych modyfikacji założeń tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli będzie to prowadzić do lepszego wykorzystania możliwości technicznych stwarzanych przez zaplanowane do montażu urządzenia,

3) Obecnie budynek szkoły zasilany jest z dwóch przyłączy o mocy 35kW oraz 55kW. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do wystąpienia do Zakładu Energetycznego o wydanie warunków na usunięcie jednego przyłączą o mocy 35kW oraz przepięcie zasilania obiektu do drugiego przyłącza. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z otrzymanymi warunkami technicznymi oraz ustaleniami z Inwestorem. Po zakończeniu prac cała instalacja wewnętrzna budynku szkoły powinna być zasilana z jednego przyłącza o mocy 55kW. Po zakończeniu robót należy zgłosić do Zakładu Energetycznego zakończenie prac i wniosek o odbiór techniczny.
4) Szczegółowy zakres określa - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1do SWZ.
5) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w OPZ .
6) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) oznakowanie miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania prac,
b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia terenu prac, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona zdjęcia usterek lub uszkodzeń nie objętych zakresem zadania i dostarczy je Zamawiającemu,
c) zapewnienie dozoru terenu inwestycji, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) umożliwienie wstępu na teren inwestycji pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
e) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
f) uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Oferowana przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia instalacja fotowoltaiczna nie może mieć mocy zainstalowanej mniejszej niż wskazana w OPZ. Zamawiający dopuszcza zwiększenie mocy instalacji podyktowane zastosowaniem paneli fotowoltaicznych o wyższej mocy niż wskazane w OPZ, tj. o maksymalnie 3%, ale w granicy mocy przyłączeniowej umownej dla obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach: Cena i termin realizacji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

3) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej, o mocy nie mniejszej niż 25 kWp. Wykonawca może wykazać spełnienie w/w zdolności technicznej realizując dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej również w formie robót budowlanych lub usług;
b) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – i skieruje ją do realizacji zamówienia;
c) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia minimum jedną osobę pełniącą funkcję projektanta i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – i skieruje ją do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób (załącznik nr 9 do SWZ) posiadających odpowiednie uprawnienia:
- budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- do pełnienia funkcji projektanta i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
b) wykazu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 8 do SWZ). Wykaz winien przedstawiać, iż Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 25 kWp. Wykonawca może wykazać spełnienie w/w zdolności technicznej realizując dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej również w formie robót budowlanych lub usług. W wykazie należy podać ich wielkość w kWp, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP (załącznik nr 7 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe: karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawierające parametry techniczne oferowanych paneli fotowoltaicznych i falowników obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 1 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załączone do oferty przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w środków dowodowych lub złoży środki dowodowe niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż dwa (2) dni robocze. W przypadku załączenia do oferty błędnych przedmiotowych środków dowodowych, które będą zawierały parametry niezgodne z wymaganiami SWZ, oferta zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i będzie podlegała odrzuceniu zgodnie z art. 226 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy wypłacona będzie po zawarciu umowy z Wykonawcą a przed wypłatą dofinansowania z Programu..
Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia dokonania odbioru robót przez Zamawiającego.
3. Zamawiający żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
4. Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed udzieleniem zaliczki.
5. Zabezpieczenie udzielonej zaliczki Zamawiający zwolni w terminie 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót objętych umową, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Po podpisaniu umowy a przed otrzymaniem zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia publicznego objętego niniejszą specyfikacją ujęte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom na etapie jej zawierania.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy PZP oraz postanowień umownych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej – adres profilu nabywcy – https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.