eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Teatru Narodowego oraz terenów zewnętrznych.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Teatru Narodowego
oraz terenów zewnętrznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.narodowy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Teatru Narodowego
oraz terenów zewnętrznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a1fff99-835c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Teatru Narodowego oraz terenów zewnętrznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest:
3.1.1 sprzątanie pomieszczeń budynków Teatru Narodowego, w tym:
a) sprzątanie codzienne – 6 571,77 m², zgodnie z „Wykazem pomieszczeń w TN do sprzątania codziennego” (Załącznik nr 1 do SWZ),
b) sprzątanie jeden raz w tygodniu – 4 368,85 m², zgodnie z „Wykazem pomieszczeń w TN do sprzątania jeden raz w tygodniu” (Załącznik nr 2 do SWZ) – w dniu tygodnia ustalonym przez Strony,
c) sprzątanie doraźne (według potrzeb), zgodnie z „Wykazem pomieszczeń w TN do sprzątania doraźnego – wg potrzeb” (Załącznik nr 3 do SWZ)
– zlecane każdorazowo przez Teatr, z tym zastrzeżeniem, że Teatr zleci
nie więcej niż 13 000,00 m², w każdym miesiącu obowiązywania Umowy, zawartej po przeprowadzeniu niniejszego postępowania, przy czym Teatr nie ma obowiązku zlecania sprzątania doraźnego;
3.1.2 prace specjalistyczne – wykonywane zgodnie z „Szczegółowym opisem wykonywania prac specjalistycznych” (Załącznik nr 4 do SWZ):
a) mycie okien – wykonywane dwa razy w roku (w kwietniu i we wrześniu),
b) krystalizacja powierzchni marmurowych – wykonywana jeden raz w roku (w lipcu lub sierpniu),
c) nakładanie warstw termoplastycznych akrylowych na wykładziny PCV – wykonywane jeden raz w roku (w lipcu lub sierpniu),
d) kompleksowe czyszczenie wykładzin dywanowych – wykonywane jeden raz w roku (w lipcu lub sierpniu),
– zlecanych każdorazowo przez Teatr, na podstawie odrębnego zlecenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Umowy (Wzór Umowy – Załącznik nr 10 do SWZ), wykonywanych w terminach wskazanych przez Teatr;
3.1.3 sprzątanie codzienne terenów zewnętrznych Teatru, zgodnie z „Szczegółowym opisem sprzątania terenów zewnętrznych” (Załącznik nr 5 do SWZ):
a) chodników wzdłuż posesji oraz parkingu – łączna powierzchnia: 767,40 m²,
b) sprzątaniu terenu zespołu gablot reklamowych przy ul. Marszałkowska/Królewska o powierzchni 25 m².
3.2 Szczegółowy opis czynności do wykonania w ramach usług utrzymania czystości, o których mowa pkt 3.1 SWZ powyżej, zawarty został w Załączniku nr 6 do SWZ – „Szczegółowy opis usług utrzymania czystości w pomieszczeniach TN”.
3.3 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Podział zamówienia na części spowodowałby trudności techniczne oraz dodatkowe koszty wykonania zamówienia.
Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mogłaby zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
3.4 Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy (tj. umowy o pracę) wszystkich osób wykonujących czynności utrzymania czystości oraz osoby odpowiedzialnej za bieżącą organizację i zapewnienie odpowiedniej jakości usług będących przedmiotem zamówienia (brygadzisty).
3.5 Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w pkt 3.4 SWZ, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we „Wzorze Umowy”, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
3.6 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac.
3.7 Odbycie wizji lokalnej przez każdego Wykonawcę, który złoży swoją ofertę jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
3.8 Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnej:
a) 4 lutego 2022 r. o godz. 10:00 (Budynek główny TN - wejście „A” od ul. Wierzbowej 2),
b) 7 lutego 2022 r. o godz. 10:00 (Budynek główny TN - wejście „A” od ul. Wierzbowej 2).
3.9 Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w wizji lokalnej, w jednym z terminów, o którym mowa w pkt 3.8 SWZ, zobowiązani są do przesłania zgłoszenia w tej sprawie za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego, e-mail: przetargi@narodowy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760337,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805335,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760337,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Awima Spółka Jawna B. Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016067546

7.3.3) Ulica: ul. 3–ego Maja 2B/22

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760337,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.