eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych MOPR w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125698 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych MOPR w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Koryznowej 2D

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-137

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 53 43

1.5.8.) Numer faksu: 81 466 53 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych MOPR w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5108a55e-c828-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001624/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych MOPR w Lublinie w okresie 01.07.2021-30.06.2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077457/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR/3/1.3.2/2021/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2028656,48 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.1. – Wykaz ulic.
Część nr 1 - Obszar nr I obejmuje działalność:
Sekcji Pracy Socjalnej nr 3, ul. Lubartowska 6-8,
Sekcji Pracy Socjalnej nr 4, ul. Lubartowska 6-8,
Sekcji Pracy Socjalnej nr 15, ul. Narutowicza 74
Sekcji Pracy Socjalnej nr 16, ul. Towarowa 19,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 18, ul. M. Koryznowej 2b,
w dzielnicach: Śródmieście, Kalinowszczyzna, Ponikwoda, Rudnik.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 587178,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załącznikach nr 2.2. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.2. – Wykaz ulic.
Część nr 2 - Obszar nr II obejmuje działalność:
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 11 ul. Hutnicza 1A,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 23 ul. Wł. Jagiełły 10,
w dzielnicach: Tatary, Przyjaźni, os. A. Grygowej, Mełgiewska, Felin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 207407,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.3. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.3. – Wykaz ulic.
Część nr 3 - Obszar nr III obejmuje działalność:
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 7 ul. Startowa 11,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 12 ul. Startowa 11,
w dzielnicach: Kośminek, Bronowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 333333,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.4. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.4. – Wykaz ulic.
Część nr 4 - Obszar nr IV obejmuje działalność:
Sekcji Pracy Socjalnej nr 2, ul. Głęboka 8a,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 6, ul. Jutrzenki 6,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 8 ul. Mieszka I 4,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 14, ul. Głęboka 11,
w dzielnicach: Konstantynów, Czuby, LSM, Węglin, Wieniawa, Śródmieście.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 152474,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.5. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.5 – Wykaz ulic.
Część nr 5 - Obszar nr V obejmuje działalność:
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 1, ul. Głowackiego 35,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 19, Al. Kompozytorów Polskich 8,
Sekcji Pracy Socjalnej Nr 22, ul. Paganiniego 12,
w dzielnicach: Wieniawa, Czechów, Choiny, Bursaki, Sławin, Sławinek, Kalinowszczyzna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 221629,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.6. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.6. – Wykaz ulic.
Część nr 6 - Obszar nr VI obejmuje działalność:
Sekcja Pracy Socjalnej nr 5, ul. Nałkowskich 114
w dzielnicach: Za Cukrownią, Dziesiąta

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 208577,78 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków w wyszczególnionych obszarach na terenie Miasta Lublin dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie, którym tę formę pomocy przyznano na podstawie decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr A do SWZ
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.7. do SWZ – Wycena Wykonawcy oraz w załączniku nr 3.7. – Wykaz ulic.
Część nr 7 - Obszar nr VII obejmuje działalność:
Sekcja Pracy Socjalnej nr 17, ul. Róży Wiatrów 1,
Sekcja Pracy Socjalnej nr 20, ul. Nałkowskich 114,
Sekcja Pracy Socjalnej nr 21, ul. Zdrowa 14,
w dzielnicach: Dziesiąta, Kośminek, Wrotków, Abramowice, Zemborzyce, Głusk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 318055,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525859,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525859,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525859,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miszczak Sławomir

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miszczak Anna Kaprys Bar Mleczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120203577

7.3.3) Ulica: Szafirowa 17/25

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-573

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525859,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU “RELAX” sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462342030

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 17

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-314

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kuchnia Smaków Jadwiga Szot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171241659

7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 26

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-319

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127414,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127414,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127414,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABSIS Jacek Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461526236

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 8

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-661

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127414,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTAURACJA JONTEK ROBERT MAJEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120074281

7.3.3) Ulica: Jana Kiepury 5a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-838

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp tj. oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.