eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boksów na odpady komunalne" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125580 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boksów na odpady komunalne” w Dzierżoniowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boksów na odpady komunalne” w Dzierżoniowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c9ebc6e-dd72-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa boksów na odpady komunalne - roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boksów na odpady komunalne” w Dzierżoniowie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z budową dwóch boksów śmietnikowych na działkach: 164/35 obr. Centrum (przy ul. Garncarskiej) i 347/18 obr. Centrum (przy ul. Pięknej) w oparciu o posiadane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe, dla których zostały wydane zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu BA.6743.1.74.2021 z dn. 15.06.2021r. i BA.6743.75.2021 z dnia 15.06.2021r. , które obejmują w szczególności:
- dla działki 347/18 obr. Centrum przy ul. Pięknej:
1) budowę zadaszonej wiaty na pojemniki na odpady zmieszane o pow. zabudowy 28,46m2,
2) budowę ogrodzonego boksu na pojemniki na odpady selektywne o pow. zabudowy 36,24m2,
3) budowę dojść i podjazdu do boksów,
4) wykonanie siewem trawników dywanowych wraz z nasadzeniami drzew i krzewów
- dla działki 164/35 obr. Centrum przy ul. Garncarskiej:
1) budowę zadaszonej wiaty na pojemniki na odpady zmieszane o pow. zabudowy 28,46m2,
2) budowę ogrodzonego boksu na pojemniki na odpady selektywne o pow. zabudowy 22,74m2,
3) budowę placu na pojemniki selektywne osłoniętego ścianką ażurową z roślinami pnącymi i zielenią – nasadzenia należy wykonać z zimozielonych krzewów,
4) budowę dojść do boksów i pochylni do wyprowadzania kontenerów.
Zakres rzeczowy nie obejmuje zakupu i dostawy pojemników na odpady.
Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót towarzyszących związanych z budową dwóch boksów śmietnikowych. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe, bądź ich uszkodzenie należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie oraz uporządkować terenu wokół budowy tj. przywrócenie stanu pierwotnego terenu sprzed budowy .
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w :
- dla działki 347/18 obr. Centrum przy ul. Pięknej:
1) Projekcie Budowlanym: „Budowa boksów na odpady komunalne w Dzierżoniowie” .
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: „Budowa boksów na odpady komunalne w Dzierżoniowie”.
-dla działki 164/35 obr. Centrum przy ul. Garncarskiej:
3) Projekcie Budowlanym: „Budowa boksów na odpady komunalne w Dzierżoniowie” .
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: „Budowa boksów na odpady komunalne w Dzierżoniowie”.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania robót, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, na podstawie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu BA.6743.1.74.2021 z dn. 15.06.2021r. i BA.6743.75.2021 z dnia 15.06.2021r.
6. Wykonawca, oprócz obowiązków określonych powyżej zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania,
2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
4) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną,
6) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót,
7) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
8) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania,
10) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą,
11) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,
12) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy,
13) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
14) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
15) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
16) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) zawartych w projekcie budowlanym jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót,
17) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
18) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia terenu budowy w okresie prowadzenia robót budowlanych, archeologowi działającemu na zlecenie Zmawiającego do prowadzenia badań archeologicznych i nadzoru archeologicznego, bowiem obszar przeprowadzanych robót budowlanych znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
7. Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot: 44112100– 9 Wiaty
8. Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112100-9 - Wiaty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający poinformował, że na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 200.000,00 zł brutto. W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369366,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369366,15 PLN

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.