eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Rozbudowa z przebudową pałacu - Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa z przebudową pałacu – Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa z przebudową pałacu – Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074d9485-a2f7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030810/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa z przebudową pałacu - Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4569275,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa z przebudową pałacu – Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
1) rozbudowę pałacu dla potrzeb nowych oddziałów szkolnych i przedszkolnych z zapleczem sanitarnym,
2) wymianę pokrycia dachowego na istniejącej części szkoły,
3) renowację elewacji,
4) wykonanie instalacji sanitarnych,
5) wykonanie instalacji elektrycznych.
2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pierwszego wyposażenia do dobudowanych pomieszczeń szkolnych wskazanego w Części III SWZ – Wykaz wyposażenia. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wyposażenia, dokonania jego rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez dyrektora szkoły oraz montażu, ustawienia i wypoziomowania. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom norm PN-EN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości. Zaoferowane wyposażenie powinno spełniać wszystkie wymienione w SWZ warunki.
3. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie przedmiotowej inwestycji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:
- 45210000-2 – roboty budowlane w zakresie budynków,
- 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę,
- 45260000-4 – roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne,
- 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
- 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
- 45331210-1 – instalowanie wentylacji,
- 45331220-4 – instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych,
- 45332000-3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
- 45332300-6 – roboty instalacyjne kanalizacyjne,
- 45311000-0 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,
- 45315600-1 – instalacje niskiego napięcia,
- 39150000-8 – różne meble i wyposażenie,
- 39141000-2 – meble i wyposażenie kuchni,
- 39161000-8 – meble przedszkolne.
6. Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Hanną Skałecką w dni pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00 pod numerem tel. 65 5186 922. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie jest obowiązkowe.
7. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie.
8. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy PZP informuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na to, że podział przedmiotowego zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Budynek szkoły w Bronikowie to obiekt budowlany, który stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane roboty budowlane, stanowiące łącznie jeden, niemożliwy do rozdzielenia element budowlany oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39161000-8 - Meble przedszkolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy zawiadamiam, że postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową pałacu – Szkoły Podstawowej im. por. Stefana Rysmanna w Bronikowie” zostaje unieważnione.

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, wpłynęła oferta od następującego Wykonawcy:

1) Oferta nr 1 – Mprojekt Sp. z o.o. Sp. k., ul. Kosmonautów 2a/1, 64-100 Leszno; cena oferty – 6 489 727,00 zł.

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 5 266 000,00 zł.

Jak wynika z powyższego wartość złożonej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Mając na uwadze, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zaplanowanej na sfinansowanie zamówienia kwoty do ceny oferty, zachodzi konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6489727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6489727,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.