eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oświęcim



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121744 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oświęcim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 63, 33 844 95 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl oraz https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,342190,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oświęcim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1985739-b935-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont nawierzchni jezdni odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej

1.1.17 Remont ul. Sosnkowskiego w Harmężach

1.1.23 Remont nawierzchni jezdni ul. Gen. Andersa w Harmężach w km od 0+287 do 0+487

1.1.24 Remont nawierzchni jezdni ul. Bukowa w Włosienicy w km od 0+019 do 0+259

1.1.25 Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej w Babicach na działkach nr 2048, 2047/8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI2712.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont ul. Sosnkowskiego w Harmężach
1. Opis:
a) Położenie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm (4 cm. warstwa wiążąca + 4 cm warstwa ścieralna)
b) Wykonanie poboczy na długości remontowanej jezdni
c) Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych
d) Remont przepustu drogowego
e) Regulacja wysokościowa istniejących zjazdów do posesji
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe z naniesionym zakresem.
3. Rozliczenie robót nastąpi po zakończeniu zadania na podstawie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego.
4. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 101981,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni jezdni odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej
1. Opis:
a) Położenie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm (4 cm. warstwa wiążąca + 4 cm warstwa ścieralna)
b) Wykonanie poboczy na długości remontowanej jezdni
c) Regulacja wysokościowa istniejących zjazdów do posesji
d) Zabudowa odcinka krawężnika najazdowego wraz ze ściekiem przykrawęznikowym oraz regulacja wysokościowa wpustu deszczowego.
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe z naniesionym zakresem.
3. Rozliczenie robót nastąpi po zakończeniu zadania na podstawie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego.
4. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 81642,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni jezdni ul. Gen. Andersa w Harmężach w km od 0+287 do 0+487
1. Opis:
a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
b) Podbudowa z kruszywa drogowego
c) Położenie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm (4 cm warstwa wiążaca + 4 cm warstwa ścieralna)
d) Wykonanie poboczy na długości remontowanej jezdni.
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe z naniesionym zakresem.
3. Rozliczenie robót nastąpi po zakończeniu zadania na podstawie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego.
4. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.
Ważne!!
W związku z możliwym uzyskaniem dofinansowania dla w/w zadań ze środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych – Zamawiający zastrzega możliwość dokonania odbioru końcowego po podpisaniu umowy z województwem małopolskim w sprawie dofinansowania w/w zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 76709,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni jezdni ul. Bukowa w Włosienicy w km od 0+019 do 0+259
1. Opis:
a) Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego
b) Położenie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm (4 cm warstwa wiążaca + 4 cm warstwa ścieralna)
c) Wykonanie poboczy na długości remontowanej jezdni
d) Regulacja wysokościowa zjazdu.
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe z naniesionym zakresem.
3. Rozliczenie robót nastąpi po zakończeniu zadania na podstawie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego.
4. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.
Ważne!!
W związku z możliwym uzyskaniem dofinansowania dla w/w zadań ze środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych – Zamawiający zastrzega możliwość dokonania odbioru końcowego po podpisaniu umowy z województwem małopolskim w sprawie dofinansowania w/w zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 93565,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej w Babicach na działkach nr 2048, 2047/8
1. Opis:
a) Wykonanie korytowania
b) Profilowanie i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne
c) Zabudowa warstwy wzmacniającej z geowłókniny
d) Wykonanie podbudowy z tłucznia drogowego
e) Wykonanie podbudowy z kruszywa drogowego
f) Wykonanie pobocza gruntowego.
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe z naniesionym zakresem.
3. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy, który winien uwzględniać wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji.
4. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.
Ważne!!
W związku z możliwym uzyskaniem dofinansowania dla w/w zadań ze środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych – Zamawiający zastrzega możliwość dokonania odbioru końcowego po podpisaniu umowy z województwem małopolskim w sprawie dofinansowania w/w zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 60029,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78954,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98287,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78954,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc PrzedsiębiorstwoBudowlano-Drogowo-Mostowe "DROG-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78954,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64485,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80075,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64485,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc PrzedsiębiorstwoBudowlano-Drogowo-Mostowe "DROG-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64485,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68805,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80727,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68805,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc PrzedsiębiorstwoBudowlano-Drogowo-Mostowe "DROG-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68805,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78578,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100348,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78578,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc PrzedsiębiorstwoBudowlano-Drogowo-Mostowe "DROG-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78578,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62885,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70456,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62885,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc PrzedsiębiorstwoBudowlano-Drogowo-Mostowe "DROG-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62885,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.