Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096742/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00102771/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121722 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe (2 części) dla nauczycieli Integracyjnej Szkoły Podstawowej nr 67 im. Janusza Korczaka w Łodzi w ramach projektu : „Szkoła przyszłości” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź
1.3.) Oddział zamawiającego: Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470009735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. ks. kard. S. Wyszyńskiego 86
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt.isp67@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.isp67.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://isp67lodz.bip.wikom.pl/wpis/uslugi-szkoleniowe-2-czesci-dla-nauczycieli-integracyjnej-szkoly-podstawowej-nr-67-im-janusza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe (2 części) dla nauczycieli Integracyjnej Szkoły Podstawowej nr 67 im. Janusza Korczaka w Łodzi w ramach projektu : „Szkoła przyszłości” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0fbbbba-d7f9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi szkoleniowe -Planowanie rozwoju kompetencji ucznia w oparciu o uniwersalny model kompetencji UCF
1.3.3 usługi szkoleniowe - Kurs dla nauczycieli wspierających
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkoła przyszłości” w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096742/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISP67.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51238,33 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uniwersalny Model Kompetencji jest odzwierciedleniem umiejętności, zachowań, postaw oraz motywacji jednostki - ich występowanie przekłada się na osiągnięcia, a ich brak utrudnia osiąganie spodziewanych rezultatów. Rozwój kompetencji, samoświadomość człowieka w tym zakresie stanowi kluczowe wyzwanie na rynku pracy. Biorąc pod uwagę wytyczne w zakresie Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego istotna jest znajomość podstawowych założeń wskazanego modelu celem poszerzenia wiedzy nauczyciela w obrębie przygotowania ucznia (szczególnie ze specjalnymi i specyficznymi potrzebami edukacyjnymi) do wejścia na rynek pracy. 8 godzin szkoleniowych dla grupy. Realizacja szkoleń dla grupy 10 nauczycieli. Ogólna liczna uczestników 10 osób. Ogólna liczna godzin do realizacji to 8 (1 godzina szkoleniowa= 45 minut). Jedna grupa realizuje 1 dzień szkoleniowy - 8 godzin. Szkolenie do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego lub online. Grupa realizuje szkolenie zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym od poniedziałku do piątku.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3605,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25 godzin szkoleniowych dla grupy. Realizacja szkoleń dla 35 nauczycieli. Ogólna liczna uczestników 35 osób. 2 grupy – liczba uczestników w grupie do 18 osób. Ogólna liczna godzin do realizacji to 50 godzin (1 godzina szkoleniowa = 45 minut) – 2 grupy x 25 godzin. Szkolenie do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego lub online. Szkolenie dla nauczycieli wspierających połączone z Treningiem umiejętności społecznych. Grupa realizuje szkolenie zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym od poniedziałku do piątku. Uczestnicy w ramach szkolenia otrzymają niezbędne materiały szkoleniowe w formie zwartej, podręczniki.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 47633,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973,
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64995 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65625 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64995 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faktoria Zmiany Magdalena Anioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471212261
7.3.3) Ulica: Drewnowska 45 lok.1.10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65625 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-312021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.