eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121091 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0e28a0-ba1d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004346/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Ziemia Kłodzka-czyste powietrze" wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła 9 lokali

1.1.9 "Ziemia Kłodzka-czyste powietrze" wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła 1 II kwatrała 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Ziemia Kłodzka – czyste powietrze (wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Duszniki-Zdrój, Kłodzko Miasto, Kudowa-Zdrój, Lewin Kłodzki, Szczytna, Złoty Stok, Polanica-Zdrój)” – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1- Przebudowa wewnętrznych instalacji sanitarnych wraz z budową kotłowni gazowej w budynku przy ul. 1 Maja 25 w Kudowie-Zdroju.
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych w 9 lokalach komunalnych mieszkalnych wraz z budową kotłowni gazowej w budynku zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 25 w Kudowie-Zdroju, działka nr 178/25, obręb Stary Zdrój.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
­ przebudowa instalacji centralnego ogrzewania,
­ przebudowa instalacji c. w. u.,
­ budowa kotłowni gazowej i instalacji gazowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SWZ – część nr 1 przetargu. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „zał. nr 1 do SWZ- część nr 1 przetargu” - Dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ – część nr 1 przetargu. Nazwa pliku „zał. nr 2 do SWZ- część nr 1 przetargu - STWIORB”. ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA zawarte są w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 218794,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji c. w. u. w budynkach komunalnych w Kudowie-Zdroju.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wewnętrznej instalacji gazowej, montażu kotła gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy 24 kW oraz przebudowie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji c. w. u. w lokalach zlokalizowanych:
1. przy ul. 1 Maja 9 w lokalu nr 3 - działka nr 173/11, obręb Stary Zdrój,
2. przy ul. 1 Maja 13 w lokalu nr 3 - działka nr 175, obręb Stary Zdrój,
3. przy ul. 1 Maja 19 w lokalu nr 4 – działka nr 177/11, obręb Stary Zdrój,
4. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 1 - działka nr 426, obręb Zakrze,
5. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 5 - działka nr 426, obręb Zakrze,
6. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 8 - działka nr 426, obręb Zakrze,
7. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 15 - działka nr 426, obręb Zakrze,
8. przy ul. Głównej 15 w lokalu nr 3 - działka nr 303/2, obręb Zakrze,
9. przy ul. Zdrojowej 5 w lokalu nr 2 - działka nr 228, obręb Słone,

Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
­ zmianę sposobu ogrzewania (likwidacja pieca opalanego paliwem stałym) z montażem kotła gazowego w każdym lokalu,
­ wykonanie instalacji c .w. u.,
­ instalację centralnego ogrzewania w każdym lokalu,
­ wewnętrzną instalację gazu w każdym lokalu mieszkalnym,
­ roboty wentylacyjne wraz z koniecznym montażem osprzętu,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SWZ – część nr 2 przetargu. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „zał. nr 1 do SWZ- część nr 2 przetargu” - Dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ – część nr 2 przetargu. Nazwa pliku „zał. nr 2 do SWZ- część nr 2 przetargu - STWIORB”. ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA zawarte są w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 174902,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229221,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238188,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229221,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8871589738

7.3.4) Miejscowość: Jaworek 50

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229221,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182472,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8871589738

7.3.4) Miejscowość: Jaworek 50

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.