eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Turka, gm. Wólka w ramach projektu "Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Turka, gm. Wólka w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Turka, gm. Wólka w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5051e1d5-8fec-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka - etap III - Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Turka, gmina Wólka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Turka, gm. Wólka w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III” współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060900/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1076821,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Turka, gm. Wólka w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka-etap III”. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:

1. Branża budowlana:
- brama wjazdowa na posesję – demontaż istniejącej bramy i montaż bramy przesuwnej długości 6m;
- parking - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - 112m2;
- wymiana pokrycia dachowego z papy, z wykonaniem ocieplenia, z wymianą rynien, obróbek blacharskich i wywietrzaków - 97m2;
- chlorownia - zamurowanie drzwi wewnętrznych i wykonanie drzwi zewnętrznych, wymiana posadzki 4,35m2, wymiana glazury na ścianach 15,7 m2, malowanie sufitu i ścian 17,6m2;
- ubikacja - wydzielenie z hali technologicznej pomieszczenia WC z wyposażeniem i wykończeniem 4,4m2;
- hala technologiczna - skucie istniejących fundamentów pod zbiorniki i wykonanie nowych fundamentów pod zbiorniki i urządzenia, wymiana bramy wjazdowej do hali technologicznej, wykonanie podłogi gresowej 77m2 oraz glazury na ścianach - 77m2, malowanie ścian i sufitów 136m2,
2. Branża sanitarna:
- renowacja betonowych zbiorników wyrównawczych 2x100m3 - czyszczenie strumieniowo-ścierne i malowanie powierzchni zbiorników wyrównawczych, wraz z wymianą orurowania i osprzętu (drabiny, włazy, wywietrzniki);
- wymiana orurowania i armatury wewnątrz budynku;
- montaż urządzeń technologicznych w stacji uzdatniania: zespół filtracyjny DN 1800 wraz z drenażem – 2szt., zespół napowietrzający DN1000 -1szt, zestaw sprężarki 500L 2,2kW -1szt, zestaw dmuchawy 5,5 kW -1szt, zestaw hydroforowy 4x4kW -1szt, zestaw pompy płucznej 5,5kW -1szt;
- wykonanie układu sterowania urządzeniami technologicznymi oraz systemu monitoringu-wizualizacji pracy ujęcia wody. (Istnieje możliwość rozbudowy posiadanych przez zamawiającego systemów monitoringu pracy ujęć wody.);
- wyposażenie chlorowni - zestaw chloratora ze zbiornikiem 100L, natrysk z płuczką do oczu, umywalka;
- dostarczenie wyposażenia uzupełniającego: osuszacze powietrza – 2szt., grzejniki elektryczne – 5szt.;
- przebudowa obu studni głębinowych S1 i S2: wymiana orurowania i pomp w studniach głębinowych (9,3kW), wymiana armatury wewnątrz obudów studziennych, montaż nowych włazów i wywiewek na szachtach studziennych;
- wykonanie kanalizacji sanitarnej międzyobiektowej: łączna długość rur około 116m, studnia rewizyjna kręgów betonowych o śr. 1000mm – 1szt., zamontowanie pompy w osadniku wód popłucznych wraz z orurowaniem i sterowaniem;
- wymiana rur wodociągowych międzyobiektowych: rury hdpe 160mm – 78m, rury hdpe 110mm – 78m, rury hdpe 75mm – 7m, hydrant pożarowy nadziemny 1 szt., wymiana zasuw wodociągowych 9szt.
3. Branża elektryczna:
- wykonanie systemu zasilania rezerwowego SZR (gniazda dostosować do posiadanego przez zamawiającego agregatu prądotwórczego);
- wykonanie zasilania urządzeń technologicznych;
- wykonanie rozdzielnic: główna RG, technologiczna RT, zestawu hydroforowego RZH;
- wykonanie układu kompensacji mocy biernej;
- wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd zasilających oraz siłowych;
- wykonanie głównej szyny uziemiającej;
- wykonanie wyłącznika głównego pożarowego;

4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie opłat - dotyczy robót w pasie drogowym. (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych naruszonych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci (w przypadku usuwania kolizji);
- nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie;
- wymagana jest konieczność współpracy z wykonawcą obecnie wykonywanej na terenie ujęcia wody instalacji fotowoltaicznej (na gruncie i na dachu). Instalacja fotowoltaiczna zostanie zdemontowana z dachu (przez wykonawcę fotowoltaiki) przed wymianą pokrycia dachowego oraz ponownie zamontowana po wykonaniu pokrycia. Wymiana pokrycia dachowego powinna zostać wykonana w pierwszej kolejności robót aby ograniczyć straty zamawiającego wynikające z niepracującej fotowoltaiki.
- roboty budowlane muszą być wykonywane na czynnym ujęciu wody, z ograniczoną możliwością zasilenia odbiorców wody z innego ujęcia wody, w związku z czym roboty muszą być zaplanowane tak, aby nie dochodziło do długotrwałych przerw dostawie wody, a chwilowe przerwy muszą być uzgadniane wcześniej z zamawiającym w celu powiadomienia mieszkańców.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122130-0 - Pompy wodne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

72212514-5 - Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WODROL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 22 91 203

7.3.3) Ulica: ul. Misjonarska 20

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-107

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Technologia uzdatniania wody: Ekoidea ul. Warszawska 187, 26-600
Radom,
Roboty branży budowlanej: „Andi Bud” 08-500 Zalesie 45b


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.