eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Usługa sprzątania i utrzymania czystości/ 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120273 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania czystości/ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08-19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania i utrzymania czystości/ 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350f2933-b7bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059814/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 93700,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i utrzymaniu w nich czystości wraz z utrzymaniem czystości i sprzątaniem miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
 załączniku nr 1 do umowy- miejsce realizacji usługi, zakres usługi, zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Wykonawcy;
 załączniku nr 2 do umowy - karta czasu pracy.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę odpowiedniej ilości osób dla poszczególnych lokalizacji.
4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia umownego: środki czystości i dezynfekcji, środki konserwacji, środki i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz środki wyposażenia toalet i kuchni – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki zapachowe, płyn do mycia naczyń, kostki toaletowe, gąbki do mycia naczyń itp. oraz wyposaża w ramach wynagrodzenia umownego osoby sprzątające w profesjonalny sprzęt niezbędny do realizacji usługi (odkurzacze, mopy, miotły oraz środki czystości, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110552,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110552,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110552,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODNOWA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779851

7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-011

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110552,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84117,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84117,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZA-TA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876904

7.3.3) Ulica: UL. ŻABIA 15

7.3.4) Miejscowość: Piotrków trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84117,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.