eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1878N w obrębie m. Romoty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1878N w obrębie m. Romoty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd.elk.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1878N w obrębie m. Romoty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-792a66d0-93ad-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004725/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi powiatowej nr 1878N w obrębie m. Romoty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2331495,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1878N w obrębie m. Romoty.

Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej, dokonania zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu (art. 30 ustawy – Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę wydanego na podstawie art. 33 ustawy – Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektu wykonawczego, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1878N zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - zał. nr 10 do SWZ ).
Przebudowany odcinek – za początek przyjęto obszar przed m. Romoty od km 16+070, (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1937N), koniec obszaru do km 17+600 (przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1884N). Przewidywana długość jezdni głównej podlegająca zaprojektowaniu i wybudowaniu to 1530 mb oraz przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 1937N o długości 35 mb. Należy wykorzystać istniejący ukształtowany korpus drogowy. Istniejące urządzenia odwadniające i melioracyjne należy przebudować (zły stan techniczny, zamulone, brak skutecznego odwodnienia).

W ramach planowanych robót należy zaprojektować i wykonać roboty dla przyjętego przekroju, tj.:
1) droga jednojezdniowa dwupasowa o szerokości jezdni 5,50 m od km 16+070 do km 17+600,
2) obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m lub większej, jeżeli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
3) skarpy nasypu i wykopu drogowego ukształtowane, lokalna korekta i prawidłowe ukształtowanie korpusu drogi,
- pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających,
4) budowę zatok autobusowych,
5) budowę oświetlenia drogi od km 16+690 do km 17+100,
6) budowę kanału technologicznego od km 16+070 do km 17+600.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - zał. nr 10 do SWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi. Uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu.

Zakres rzeczowy planowanych robót do wykonania obejmuje:
1) roboty geodezyjne pomiarowe,
2) roboty przygotowawcze i ziemne, doprowadzenie podłoża do grupy nośności G1,
3) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię jezdni drogi, oraz nawierzchnię jezdni zjazdów indywidualnych i publicznych,
4) wykonanie nawierzchni jezdni głównej drogi z betonu asfaltowego o konstrukcji nawierzchni jezdni zdolnej do przenoszenia dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi napędowej pojazdu wynoszącego 115 kN,
5) wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi,
6) budowa zatoki autobusowej,
7) wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego,
8) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
9) budowę oświetlenia ulicznego,
10) budowę kanału technologicznego,
11) doprowadzenie terenu przyległego po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
1) projekt budowlany i wykonawczy – po 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
3) przedmiar robót – 1 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
4) projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5) zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę lub decyzja zezwalająca na realizację inwestycji i pozostałe elementy dokumentacji – po 1 egz.

Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno – budowlanymi.

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy zał. nr 9 SWZ oraz w opracowaniu pn. Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiącym zał. nr 10 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2864670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4547162,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2864670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- budowa oświetlenia ulicznego,
- budowa kanału technologicznego.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2864670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.