Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ekologicznego autobusu i ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgomłyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgomłyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielgomłyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-525
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7871087 wew. 105
1.5.8.) Numer faksu: 44 7871082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wielgomlyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ekologicznego autobusu i ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgomłyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632fc279-9df7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032086/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ekologicznego autobusu i ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgomłyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACR-02/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup ekologicznego autobusu na potrzeby Gminy Wielgomłyny.
Autobus będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są wartościami minimalnymi. Autobus o podanych lub lepszych parametrach spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczno – eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu, zespołów i podzespołów muszą odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
Autobus będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących homologacji pojazdów obowiązujących na terytorium RP oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww. autobus przed dopuszczeniem go do użytkowania.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym(tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku poz. 450 ze zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresy ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm. ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 919917,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922680,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 919917,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABP BUS & COACH Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393171256
7.3.3) Ulica: Kowalska 1
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABP BUS & COACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ABP BUS & COACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 919917,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELGOMŁYNY
więcej: przetargi WIELGOMŁYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Lelis.
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.