eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "REGIONALNY ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302017142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staroprzygodzka 121

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 50 33 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzzo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfdbb65e-ae05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZZO/DA/2023/05

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 725000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 200307- odpady wielkogabarytowe, pochodzące ze zbiórek z gmin w ilości do 1000 Mg przez cały okres trwania umowy. Przygotowane do odbioru odpady będą przekazywane w całości, czyli nie zostaną w żaden sposób rozdrobnione. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów. Minimalna ilość gotowych do przekazania odpadów wynosić będzie 300 Mg. Rzeczywista ilość odpadów wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacujemy, że gęstość nasypowa załadunku wynosić będzie między 0,12-0,19Mg/m3.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy do 5 dodatkowych kursów, które nie są ujęte w harmonogramie zbiórek
(załącznik nr 4 i nr 5 ), o czym powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną e-mali najpóźniej, w ciągu 3 dni od planowanego wywozu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia dwóch naczep typu walking floor o pojemności ok 90m3 do użytku Zamawiającego w dniu poprzedzającym zbiórkę gabarytów lub najpóźniej w dniu zbiórki do godziny 07:00, zgodnie z załączonym harmonogramem zbiórek - załącznik nr 4. Załącznik nr 4 określa harmonogram zbiórek wyznaczonych w soboty.
4. Wykonawca zobowiązany jest również do podstawienia jednej naczepy typu walking floor do użytku Zamawiającego w dniu poprzedzającym zbiórkę gabarytów lub najpóźniej w dniu zbiórki do godziny 07:00, zgodnie z załączonym harmonogramem zbiórek - załącznik nr 5. Załącznik nr 5 określa harmonogram zbiórek wyznaczonych w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
5. Wykonawca w dniu zbiórki, określonym zgodnie z terminami wyznaczonymi w harmonogramach, zobowiązany będzie do niezwłocznego przybycia na teren zakładu, celem odebrania załadowanej naczepy, opróżnienia i podstawienia pustej. O konieczności przybycia Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną e-mail. Czas przeznaczony na te czynności nie może być dłuższy niż 1,5 godziny. Odbiór odpadów będzie odbywał się w godzinach od 07:00 do 17:00 w ilości określonej przez Zamawiającego.
6. Załadunek leży po stronie Zamawiającego. Przekazanie odpadów następować będzie z terenu siedziby Zamawiającego, tj. Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. Z o.o. ul. Staroprzygodzka 121 w Ostrowie Wielkopolskim. Odpady będą ważone na zalegalizowanej wadze znajdującej się na terenie Zamawiającego i potwierdzone kwitem wagowym oraz wygenerowanym potwierdzeniem BDO, a dodatkowo dokumentem WZ.
W chwili przejęcia odpadów Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i skutki z tego wynikające.
7. Wykonawca, po przetworzeniu odpadów, przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie, zawierające informację na temat nazwy i adresu instalacji, w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu, oraz ostatecznego procesu ich zagospodarowania. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do dnia 10 stycznia 2024 roku za II półrocze 2023 roku, oraz do dnia 10 lipca 2023 roku, w sytuacji, gdy odpady zostaną przetworzone w I półroczu 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.