eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Obsługa prawna Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej - Zadanie 1".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa prawna Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej – Zadanie 1”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09ce5fb4-a3a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa prawna Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej – Zadanie 1”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ce5fb4-a3a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa prawna Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej - zadanie 1.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1084490,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 551090,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie obsługi prawnej Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej – zadanie 1.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obsługę prawną na rzecz Zamawiającego, polegającą na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez:
1) Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta;
2) komórki organizacyjne:
a) Wydział Organizacyjny i Kadr (OR),
b) Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (SO),
c) Wydział Budżetowy i Planowania (FB),
d) Wydział Finansów (FN),
e) Straż Miejska (SM),
f) Biuro Informatyków (BI),
g) Wydział ds. Funduszy Strukturalnych, Promocji, Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (BWP),
h) Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej (BaiKW),
i) Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością (PJ),
j) Pełnomocnik ds. Bezpieczeństwa Informacji (PB),
k) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (PO),
l) Pełnomocnik ds. Wyborów (PW),
m) Pełnomocnik ds. Inwentaryzacji (PI),
n) Inspektor ds. BHP i PPOŻ. (BHP),
o) Inspektor Ochrony Danych (IOD);
3. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów, opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. W ramach obsługi prawnej, o której mowa w ust. 2 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi:
1) doradztwa prawnego, przy czym jako doradztwo rozumie się udzielanie konsultacji, wyjaśnień i opinii ustnych oraz telefonicznych;
2) opiniowanie dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym parafowanie dokumentów nie wymagających pogłębionej analizy;
3) prowadzenie spraw w ramach udzielonych pełnomocnictw z prawem substytucji przed organami sądowymi administracyjnymi, egzekucyjnymi, organami ścigania oraz podmiotami gospodarczymi;
4) wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego przed organami sądowymi administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania obsługiwanych komórek organizacyjnych;
5) sporządzanie opinii prawnych i informacji prawnych;
6) przygotowywanie projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej;
7) opracowywanie i uzgadnianie pod względem prawnym, redakcyjnym i merytorycznym wewnętrznych aktów prawnych, w tym Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym oraz projektów Uchwał Rady Miasta;
8) udział w imieniu Zamawiającego, w ramach uzyskanych pełnomocnictw, w spotkaniach i naradach z organami administracji publicznej oraz podmiotami gospodarczymi;
9) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody;
10) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności Gminy, w szczególności przygotowywanie pozwów do sądów, wniosków do komornika;
11) przygotowywanie wniosków i skarg do Trybunału Konstytucyjnego i ich prowadzenie przed Trybunałem Konstytucyjnym;
12) doradztwo oraz prowadzenie spraw dotyczących sprawowania funkcji właścicielskich, komercjalizacji jednostek organizacyjnych Gminy, tworzenia i rozwiązywania spółek prawa handlowego lub przystępowania i występowania Gminy ze spółek, opiniowania i parafowania projektów uchwał zgromadzenia wspólników lub akcjonariuszy spółki w których Gmina jest lub będzie udziałowcem lub akcjonariuszem;
13) doradztwo i prowadzenie spraw dotyczących tworzenia, funkcjonowania, przekształcania lub likwidacji jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowego zakładu budżetowego i samorządowej instytucji kultury.
5. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną, Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą odbywać się na terenie województwa śląskiego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obsługi prawnej z należytą starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz z zachowaniem zasad wykonywania zawodu radcy prawnego, określonych w ustawie z dnia 06.07.1982r. o radcach prawnych lub z zachowaniem zasad wykonywania zawodu adwokata, określonych w ustawie z dnia 26.05.1982r. Prawo o adwokaturze, a także zobowiązany jest do przestrzegania Kodeksu etyki radcy prawnego / Kodeksu etyki adwokackiej.
7. Szczegółowy przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został określony we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654630,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654630,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654630,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puchała Wróbel Groszewska Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362350395

7.3.3) Ulica: Starogliwicka

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654630,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.