eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Piechowice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Piechowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miejskiej Piechowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f80907-a43a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034408/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085762/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb PPE (jednostki organizacyjne, oświetlenie ulic,
placów, dróg publicznych).
1.1. Ilość PPE: 43 szt.
1.2. Szacowany wolumen zużycia energii elektrycznej: 626 079 kWh
1.3. Podany szacowany wolumen zużycia energii elektrycznej może ulec zwiększeniu do 10% (w przypadku wzrostu
zapotrzebowania na energię elektryczną) lub zmniejszeniu do 10% (w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na energię
elektryczną). Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia wolumenu zużycia energii o +/- 10%, Wykonawcy nie przysługuje
roszczenie o zmianę wynagrodzenia.
1.4. Szczegółowy wykaz PPE i odbiorców końcowych stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: zebrania wszystkich informacji, które
mogą być niezbędne do określenia odpowiedniej taryfy i ceny dla poszczególnych punktów poboru energii (PPE) celem
dokonania własnej kalkulacji cenowej.
2.1. Dostawa odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego
właściwych dla lokalizacji poszczególnych PPE, na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, zwanej dalej „Prawem energetycznym”, zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi do w/w
ustawy, zapisami ustawy Kodeks cywilny, zasadami określonymi we właściwych koncesjach, postanowieniami umowy oraz
zgodnie z cenami energii elektrycznej przedstawionymi w ofercie przetargowej.
2.2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia
1997 r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi, w szczególności ze standardami
obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych
warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
2.3. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania w imieniu płatnika wszelkich czynności
związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci
Dystrybucyjnej właściwego dla płatnika OSD), w szczególności do:
a) doprowadzenia do podpisania z właściwym OSD umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub
zgłoszenia jej kontynuowania (w przypadku obowiązywania umowy na usługę dystrybucji energii elektrycznej);
b) reprezentowania płatnika przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług
dystrybucji energii elektrycznej na warunkach dotychczas obowiązującej umowy z uwzględnieniem nowych mocy umownych
dla poszczególnych MD, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć płatnikowi do podpisania niezbędne
dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez OSD;
c) doprowadzenia do wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług
dystrybucji energii elektrycznej (umowa kompleksowa) lub umowy sprzedaży energii elektrycznej dotychczasowemu
sprzedawcy;
d) złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i
świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej (umowa kompleksowa) lub umowy sprzedaży energii elektrycznej
dotychczasowemu sprzedawcy lub rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji
energii elektrycznej (umowa kompleksowa) lub umowy sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia
stron;
e) doprowadzenia do wypowiedzenia (i) zmiany zapisów dotychczas obowiązującej umowy o świadczenie usług dystrybucji
energii elektrycznej we wszystkich przypadkach uzasadniających taką konieczność, np. związaną ze zmianą osobowości
prawnej płatnika, danych rejestrowych płatnika itp.;
f) zgłoszenia właściwemu OSD do realizacji zawartej pomiędzy płatnikiem a Wykonawcą umowy sprzedaży energii
elektrycznej lub jej kontynuowania;
g) reprezentowania płatnika przed właściwym OSD w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy energii
elektrycznej zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Ruchu eksploatacji Sieci dystrybucyjnej właściwego płatnika OSD;
Zamawiający informuje, iż udzieli stosownego (pisemnego) pełnomocnictwa wyłonionemu w przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy do przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z procesem zmiany
sprzedawcy energii elektrycznej.
h) sprzedaży energii elektrycznej płatnikowi dla potrzeb PPE, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili
przyjęcia umowy do realizacji przez właściwego OSD;
i) przeniesienia na płatnika, w miejscach dostarczenia do Punktów Poboru Energii, własności energii;
j) dokonania bilansowania handlowego płatnika jako Uczestnika Rynku Detalicznego (URD) dla Punktów Poboru Energii, w
ramach swojej jednostki grafikowej (JG) tylko w przypadku, gdy jest jedynym podmiotem sprzedającym energię płatnikowi w
miejscu dostarczania energii elektrycznej;
k) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń;
l) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń;
m) przyjmowania wniosków i reklamacji płatnika;
n) rozpatrywania wniosków lub reklamacji płatnika w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi na nie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
o) przekazywania płatnikowi istotnych informacji dotyczących realizacji umowy;
p) poinformowania płatnika w formie pisemnej w terminie do 60 dni od daty otrzymania informacji od OSD o rozpoczęciu
realizacji dostaw energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru.
3. Płatnik zastrzega sobie prawo do zmian wartości mocy umownych dla poszczególnych odbiorców w trakcie
obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628589,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847235,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628589,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7770020640

7.3.3) Ulica: Pastelowa 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628589,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.