eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Świadczenie usług w zakresie ochrony nieruchomości i mienia dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony nieruchomości i mienia dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610028437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 252 31 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgkim.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony nieruchomości i mienia dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18dafe42-804f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest śświadczenie usług w zakresie ochrony nieruchomości i mienia dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach. przy ul. Paderewskiego 3 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 roku, wykorzystując pracowników ochrony:
1) w dni powszednie w godzinach 22:00 – 7:00 jedna osoba,
2) w soboty, niedziele i święta oraz we wskazanych dniach całodobowo (24 godziny każdego dnia łącznie 117 dni).
2. Łączna powierzchnia ochranianej nieruchomości wynosi ok. 0,6828 ha, na której znajdują się:
1) budynek biurowy,
2) portiernia,
3) warsztat z zapleczem socjalnym i kotłownią,
4) ciąg budynków garażowo – magazynowych,
5) budynek garażowy dla autobusów.
3. Ochrona obejmuje zabezpieczenie trenu i obiektów określonych w pkt 2 przed włamaniem, kradzieżą i zniszczeniem mienia. Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie terenu i mienia w nim się znajdującego przed działaniem osób trzecich oraz w sytuacjach innego zagrożenia, w szczególności pożarem, zalaniem wodą itp., a także wykonywanie czynności określonych w §4 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Przynajmniej dwa razy w ciągu zmiany należy dokonać obchodu terenu.
5. Łączna liczba godzin świadczenia usług w wykonaniu zamówienia wynosi 5040.
6. Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 1 000 000 zł.
7. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (o 30%).
8. Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności wykonujących czynności związane z usługami ochroniarskimi i dozorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118404,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172972,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nasz Dozór Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252242344

7.3.3) Ulica: Zachodnia 16c lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-058

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.