eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › "Montaż instalacji OZE w gminie Stoczek Łukowski- Dostawa i montaż 288 zestawów instalacji kolektorów słonecznych oraz wykonanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Zarządzania Energią"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż instalacji OZE w gminie Stoczek Łukowski- Dostawa i montaż 288 zestawów instalacji kolektorów słonecznych oraz wykonanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Zarządzania Energią”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 623 97 30

1.5.8.) Numer faksu: 25 797 00 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoczeklukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczeklukowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż instalacji OZE w gminie Stoczek Łukowski- Dostawa i montaż 288 zestawów instalacji kolektorów słonecznych oraz wykonanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Zarządzania Energią”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb305530-71e7-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003526/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Montaż instalacji OZE w gminie Stoczek Łukowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Nr RPLU.04.01.00-06-0105/19 pn."Montaż instalacji OZE w gminie Stoczek Łukowski" który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008419/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271. 7.2.2021.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3000604,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 288 zestawów instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu,
2) dostawę, montaż i posadowienie zasobnika c.w.u.,
3) niezbędne prace demontażowe - demontaż podgrzewacza, demontaż części instalacji w niezbędnym zakresie,
4) podłączenie podgrzewacza c.w.u. do istniejącej instalacji c.w.u., cyrkulacji c.w.u. (jeżeli istnieje), c.o. i zw.,
5) wykonanie instalacji łączącej kolektory z podgrzewaczem c.w.u.
6) montaż armatury, zespołu pompowego, naczyń przeponowych
i pozostałych elementów wg. schematu technologicznego,
7) instalacja układu sterującego,
9) napełnienie instalacji,
10) uruchomienie instalacji,
11) przeszkolenie Użytkowników,
12) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,
13) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
14) wykonanie przewodów instalacji c.o. oraz wody zimnej i ciepłej, niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem solarnym.
15) Wykonanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Zarządzania Energią w oparciu o Technologię TIK

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3296286,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5478004,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3296286,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3296286,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-28 do 2022-09-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.