Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg w Gminie Brańszczyk
W ramach realizacji zadań: Budowa drogi w Nowym Brańszczyku oraz Modernizacja drogi Białebłoto Kurza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.branszczyk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja dróg w Gminie BrańszczykW ramach realizacji zadań: Budowa drogi w Nowym Brańszczyku oraz Modernizacja drogi Białebłoto Kurza.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a4af8e-8760-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi w Nowym Brańszczyku
1.1.4 Modernizacja drogi Białebłoto Kurza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2651184,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja dróg w Gminie Brańszczyk, na które składają się następujące zadania:
1) Wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 440127W w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Białebłoto-Kurza o długości 0 + 746,43 km polegający na przywróceniu nośności jezdni na całym odcinku drogi, poprzez wymianę nawierzchni jezdni oraz na budowie zjazdów.
2) Rozbudowa drogi gminnej w Nowym Brańszczyku polegająca na budowie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową chodnika, poboczami, zjazdami publicznymi i indywidualnymi, rowem przydrożnym wraz z przebudową elektroenergetycznej linii napowietrznej nN-0,4 kV.
1. Modernizacja drogi Białebłoto Kurza
Zakres robót obejmuje remont nawierzchni drogi gminnej nr 440127W w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Białebłoto-Kurza o długości 0 + 746,43 km polegający na przywróceniu nośności jezdni na całym odcinku drogi, poprzez wymianę nawierzchni jezdni oraz na budowie zjazdów.
1) W ramach inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia przewidziano:
a) wykonanie robót ziemnych związanych z robotami drogowymi,
b) wykonanie wymiany nawierzchni jezdni,
c) przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
d) budowa pobocza jezdni z kruszywa łamanego
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót przygotowawczych w tym robót pomiarowych i przekopów kontrolnych, karczowanie zagajników i usunięcie krzewów;
b) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, wdrażanie poszczególnych etapów oraz ich likwidacja;
c) Wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych,
d) Regulacja urządzeń wod.-kan., przebudowa hydrantu
e) Frezowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie podbudowy pod jezdnię;
f) Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni z betonu asfaltowego;
g) Wykonanie poboczy;
h) Wyplantowanie, humusowanie i uporządkowanie terenu oraz posianie trawy;
i) Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej pn.„Remont nawierzchni drogi gminnej nr 440127W w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Białebłoto-Kurza”.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
1) Istotne Postanowienia Umowy.
2) Projekt budowlany,
3) Projekty wykonawcze
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
5) Przedmiary robót,
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji/zjazdów przyległych do drogi.
4) Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia:
a) projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu.
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych.
c) odcięcia dojazdów do poszczególnych działek nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 8 godzin.
2. Budowa drogi w Nowym Brańszczyku
Zakres robót obejmuje rozbudowę drogi gminnej w Nowym Brańszczyku polegającą na budowie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową chodnika, poboczami, zjazdami publicznymi i indywidualnymi, rowem przydrożnym oraz z przebudową elektroenergetycznej linii napowietrznej nN-0,4 kV.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie nawierzchni drogi na długości 1336,56 m2 (6772,44 m2) z betonu asfaltowego o łącznej gr. warstw 9 cm, podbudowie z kruszywa naturalnego stab. cementem do klasy C3/4, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 5 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego stab. cementem do klasy C3/4, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 29 cm.
b) Budowa chodnika dla obsługi ruchu pieszego na całym zakresie opracowania, szerokość 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, w większości po prawej stronie jezdni:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm
- warstwa podsypki piaskowo-cementowej 1:4, gr. 4 cm
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 27 cm.
c) wykonanie poboczy jezdni z kruszywa łamanego szer. 0,75 m, frakcji 0/31,5mm i grubości 15 cm,
d) wykonanie poboczy zjazdów z kruszywa naturalnego szer. 0,75 m
e) wykonanie zjazdów publicznych o nawierzchni z kruszywa łamanego
- nawierzchnia zjazdu z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 20 cm.
f) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej
- warstwa ścieralna z kostki betonowej, gr. 8 cm
- warstwa podsypki piaskowo-cementowej 1:4, gr. 4 cm
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stab. mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie.
Łączna grubość projektowanej nawierzchni: 32 cm.
g) Wykonanie odwodnienia jezdni, chodnika i zjazdów poprzez nadanie im odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych,
h) Wykonanie kanału technologicznego wzdłuż całego odcinka drogi gminnej
i) przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej istniejące słupy sieci elektroenergetycznej do przestawienia (2 szt.)
j) wycinka kolidujących z inwestycją drzew
Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej w Nowym Brańszczyku”
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
1) Istotne Postanowienia Umowy.
2) Projekt budowlany,
3) Projekty wykonawcze,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
5) Przedmiary robót,
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
3) Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji/zjazdów przyległych do drogi.
Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia:
d) projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych.
f) odcięcia dojazdów do poszczególnych działek nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 8 godzin.
3. Wykonawca przed przekazaniem terenu budowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4. Rozwiązania równoważne
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2351 ze zm.).
2) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5) Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
6) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3777435,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4544864,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3777435,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591002482
7.3.3) Ulica: ul. Brokowska 37
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Usunięcie kolizji linii niskiego napięcia - Piendykbud Robert Piendyk - Komorowo , Leśna 3 , 07-310 Ostrów Mazowiecka
2. Budowa kanału technologicznego - PPUH KORTEL Stanisław Korzyński
Kolonia Koplany 35,16-061 Juchnowiec Kościelny
3. Roboty brukarskie - Zakład Robót Budowlano – Drogowych Tomasz
Dawidowski ul. Bursztynowa 21, 07-300 Ostrów Mazowiecka
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3777435,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.