eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-498c6289-96fe-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498c6289-96fe-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00508466/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039477

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo przewidzianego do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.1. Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej wg branż, dokonania zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu (art. 30 ustawy – Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę wydanego na podstawie art. 33 ustawy – Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektu wykonawczego wg branż, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót wg branż oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1886N zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - zał. nr 9 do SWZ ).
1.2. Przebudowany odcinek – za początek przyjęto obszar od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 661 w km 0+000 w miejscowości Milewo, koniec obszaru do km 1+280. Przewidywana długość jezdni głównej podlegająca zaprojektowaniu i wybudowaniu to ok. 1280 mb.
1.3. Należy wykorzystać istniejący ukształtowany korpus drogowy. Istniejące urządzenia odwadniające i melioracyjne (przepusty) należy oczyścić i w razie konieczności wydłużyć w celu dostosowania ich długości do projektowanego poszerzenia jezdni. W przypadku gdy nie będzie możliwa adaptacja przepustów do projektowanych zmian, w związku ze zmianą ukształtowania korony drogi, stwierdzenia wad uniemożliwiających ich dalsze użytkowanie lub niewystarczające średnice, w przepustach należy wymienić istniejące rury betonowe na rury karbowane z tworzyw sztucznych o średnicy wynikających z obliczeń hydraulicznych i odpowiednich przepisów.
2. W ramach planowanych robót należy zaprojektować i wykonać roboty dla przyjętego przekroju, tj.:
2.1. droga jednojezdniowa dwupasowa o szerokości jezdni min. 5,50 m od km 0+000 do km 1+280,
2.2. obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m lub większej, jeżeli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
2.3. skarpy nasypu i wykopu drogowego ukształtowane, lokalna korekta i prawidłowe ukształtowanie korpusu drogi wraz z pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających,
2.4. budowę zatoki autobusowej,
2.5. wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych za pomocą doświetlaczy z panelem solarnym,
2.6. przebudowa istniejących ciągów pieszych,
2.7. zaprojektowanie i wykonanie oznakowania pionowego i poziomowego grubowarstwowego,
2.8. przebudowa skrzyżowań z drogami,
2.9. zaprojektowanie kanału technologicznego od km 0+000 do km 1+280.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - zał. nr 9 do SWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi. Uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu.
4. Zakres rzeczowy planowanych robót do wykonania obejmuje:
4.1. roboty geodezyjne pomiarowe,
4.2. roboty przygotowawcze i ziemne, doprowadzenie podłoża do grupy nośności G1,
4.3. wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię jezdni drogi, oraz nawierzchnię jezdni zjazdów indywidualnych i publicznych,
4.4. wykonanie nawierzchni jezdni głównej drogi z betonu asfaltowego o konstrukcji nawierzchni jezdni zdolnej do przenoszenia dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi napędowej pojazdu wynoszącego 115 kN,
4.5. wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi,
4.6. budowa zatoki autobusowej,
4.7. wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego,
4.8. wykonanie oznakowania pionowego, poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
4.9. roboty rekultywacyjne dla przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej z drogą wojewódzką nr 661,
4.10. budowę oświetlenia przejścia dla pieszych solarnego,
4.11. doprowadzenie terenu przyległego po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
5.1. projekt budowlany i wykonawczy wg branż – po 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.3. przedmiar robót wg branż – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.4. projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.5. zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę lub decyzja zezwalająca na realizację inwestycji i pozostałe elementy dokumentacji – po 1 egz.

Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno - budowlanymi.

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1993215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2395026,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1993215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMULEX KALINOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320812227

7.3.3) Ulica: ul. Czesława Tańskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1993215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.