eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch zespołów szpitalnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch zespołów szpitalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dekerta 1

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.rachmil@szpital.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch zespołów szpitalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626367b0-99fd-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074144/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPU.2632.07.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 409689,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów (tj. żużel i popioły paleniskowe – kod odpadu 19 01 12) podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie. Miejsce odbioru: Spalarnia mieszcząca się w Szpitalu przy ul. Dekerta 1. Terminy odbiorów uzgadniane będą z Zamawiającym telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 58410,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podstawienie kontenera (muldy) na odpady zawarte w pakiecie nr 2, odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca z Zamawiającym, (dotyczy Zespołu Szpitalnego przy ul.Walczaka 42 oraz ul.Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp.);
2) Wywóz kontenera (muldy) z odpadami zawartymi w pakiecie nr 2 – do miejsca unieszkodliwienia przez podmiot posiadającym stosowne zezwolenie, nastąpi po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 89925,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych ( tj. odczynników chemicznych i ich mieszanin kod odpadu 16 05 06*) – podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym, (dotyczy Zespołu Szpitalnego przy ul.Walczaka 42 oraz ul.Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów (tj. popioły lotne i inne odpady z oczyszczania spalin Kod odpadu: 19 04 02) ze Spalarni przy ul. Jana Dekerta 1, podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym;
2) Dostawa beczek, przeznaczonych do deponowania odpadów z oczyszczania spalin ze spalarni, takich jak: popioły lotne, inne odpady z oczyszczania spalin.
Wymagane parametry techniczne beczek:
• Wykonane z tworzywa sztucznego,
• Wysokość : 85-110 cm,
• Pojemność: 110-200 litrów,
• Duży otwór umożliwiający sprawne wsypywanie odpadów,
• Beczki z zamknięciem, zabezpieczające przed warunkami atmosferycznymi.
Dopuszcza się dostawę beczek używanych.
Beczki powinny być sukcesywnie dostarczane w dni powszednie w godz.: 8:00-14:00 do Spalarni Odpadów znajdującej się w Szpitalu przy ul.Dekerta 1 - zgodnie z zamówieniem złożonym telefonicznie. Termin dostaw – nie później niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 83050,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podstawienie 35 pojemników, każdy o pojemności 1100 l, na odpady komunalne po segregacji, w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz na tydzień (52/rok) w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
2) Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady-szkło, w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
3) Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady-papier, tektura, w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez podmiot po-siadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
4) Podstawienie 2 pojemników, każdy o pojemności 120 l, na odpady-tworzywa sztuczne, w miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i odbiór odpadów 1 raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu, transport odpadów do miejsca utylizacji oraz utylizacja tych odpadów przez pod-miot posiadający stosowne decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie;
5) Utrzymywanie przedmiotowych pojemników będących własnością Wykonawcy w czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 155204,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990206400

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98501,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98501,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS Surowce Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Gorzów Wielkopolski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272098636

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98501,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację Pakietu Nr 3 nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990206400

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145338,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227599,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145338,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EKO-MYŚL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971516364

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145338,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.