Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00011700/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00037108/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00047088/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Młynarze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 7
1.5.2.) Miejscowość: Młynarze
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmlynarze@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-992eb1ea-8c2b-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992eb1ea-8c2b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001090/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4595583 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - Budowa świetlicy wiejskiej przy budynku urzędu Gminy w Młynarzach wraz z modernizacja budynku Urzędu Gminy.W ramach części nr 1 należy wykonać ----
• Budynek świetlicy - piętrowy niepodpiwniczony obiekt o rzucie w kształcie prostokąta przylegający do podpiwniczonego piętrowego budynku z dachem wysokim wielospadowym (przed modernizacją istniejący budynek pokryty stropodachem), Budynek świetlicy należy wykonać w technologii tradycyjnej, murowanej z podciągami, nadprożami i wieńcami żelbetowymi na ścianach nośnych wzmocnionych filarkami żelbetowymi. Stropy w budynku żelbetowe monolitycznie wylewane. Dach o konstrukcji drewnianej o układzie krokwiowopłatwiowym. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji ora prace wykończeniowe.
• Modernizację budynku Urzędu Gminy – obudowa poddasza, wykonanie ścianek działowych, tynków, okładzin, malowanie. Wykonanie podług, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 2704487 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Remont i modernizacja ośrodka zdrowia oraz budynku szkoły w miejscowości MłynarzeW ramach części nr 2 należy wykonać:
a) remont i modernizację ośrodka zdrowia poprzez palowanie wraz z przygotowaniem powierzchni oraz wykonanie instalacji alarmowej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 669841 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 – Remont i modernizacja świetlic na terenie gminy MłynarzeW ramach części nr 3 należy wykonać:
a) remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Gierwaty, w tym: m. in.: wykonanie cokołu, ocieplenia, remont pomieszczeń oraz wykonanie prac malarskich i elektrycznych
b) remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Głażewo-Święszki, w tym: m. in.:. wykonanie cokołu, sufitów podwieszanych, ocieplenia i elewacji, wymianę rynien, stolarki okiennej i drzwiowej, dostawę i montaż schodów, prace malarskie, roboty sanitarne i elektryczne.
c) remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Kołaki, w tym: m. in.: wykonanie cokołu, ocieplenia i elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont tarasu i schodów.
d) remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Sadykierz, w tym: m. in.: wykonanie cokołu, ocieplenia i elewacji, wykonanie podbitki, remont tarasu, prace wykończeniowe i malarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 978802,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 – Remont i modernizacja remiz strażackich na terenie gminy Młynarze.W ramach części nr 4 należy wykonać:
a) remont i modernizacja budynku remizy w miejscowości Sieluń, w tym: m. in.: wykonanie cokołu, ocieplenia i elewacji, wymianę pokrycia dachowego, zadaszenia nad balkonami i instalacji klimatyzacji.
b) remont i modernizacja budynku remizy w miejscowości Załęże Ponikiewka, w tym: m.in.: remont posadzek, wykonania ścian działowych, wykonanie prac tynkarskich i malarskich, wykończenie łazienek, wykonanie sufitów podwieszanych, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji sanitarnej oraz wykonanie ocieplenia połaci dachowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.5.) Wartość części: 242451,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3416428,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412298,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3416428,54 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COMFORT-THERM ŁUKASZ KRAWCZYK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EM-BUD COMPLEX Emilia Ziółkowska, COMFORT-THERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671734430
7.3.3) Ulica: Wróblewo-Osiedle 11/17
7.3.4) Miejscowość: Naruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3416428,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662843,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925223,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662843,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365832195
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 6
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662843,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840745,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1883697,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840745,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365832195
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 6
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840745,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351070,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535336,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351070,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDM ROMAN DŁUGOŁĘCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383559650
7.3.3) Ulica: Ogony 32
7.3.4) Miejscowość: Młynarze
7.3.5) Kod pocztowy: 06-231
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351070,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku przy ul. Cyprysowej 25 C/WŁO/II/P3/17: Część I - roboty instalacyjne sanitarne, gazowe Część II - roboty instalacyjne elektryczne
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.