Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113787 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w Burakowskim dz. 397
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łochów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256437817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminalochow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w Burakowskim dz. 3972.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db85246-c2b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003563/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w Burakowskim dz. 397
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272218,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu „Przebudowy drogi w Burakowskim dz. 397” na odcinku o długości 430 mb, szerokości jezdni – 4,00 m. oraz powierzchni nawierzchni 1 733,13 m2 w ramach budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,
2) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm,
3) regulacja pionowa 12 szt. studzienek kanałowych,
4) wykonanie nawierzchni asfaltowej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego,
5) warstwa ścieralna o grubości 4 cm, , warstwa wiążąca o grubości 5 cm,
6) wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego o frakcji 0/16,00 mm o grubości 10 cm, oznakowanie pionowe,
7) wykonanie stałej organizacji ruchu,
8) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
3. Roboty budowlane podzielono na:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) podbudowy,
4) nawierzchnie,
5) stała organizacja ruchu.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także pomocniczo Przedmiar robót, który nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku
z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
5. Wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów - zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania (zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r., sygn. akt KIO 2315/13).
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum
3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.
11. Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248013,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363484,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248013,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288
7.3.3) Ulica: Sławkowska 22
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPAŃSCY JERZY, JACEK, DAWID CZYSTOŚĆ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SZPAŃSCY JERZY, JACEK, DAWID CZYSTOŚĆ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248013,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.