eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 654 70 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda29984-a5e4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045471/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPWK.ADM. 271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30907,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 69 godzin na cały okres realizacji umowy.
1.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
1.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
 Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
 Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
 Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
 Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 9660,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu– 29 godzin na cały okres realizacji umowy
2.1 usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
2.2 Usługa składa się z następujących zadań:
- Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
- Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
- Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
- Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Toruniu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
- Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
- Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 3770 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży- 16 porad na cały okres realizacji umowy
3.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
3.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
 Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
 Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży – 14 porad na cały okres realizacji umowy.
4.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
4.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
 Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
 Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 4013,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień––16 godzin na cały okres realizacji umowy
5.1 Usługa składa się z następujących zadań:
 Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielania odpowiedniej pomocy.
 Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu terapii uzależnień,
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
 Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinowego zrealizowanych konsultacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 1280,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 87 godzin na cały okres realizacji umowy
6.1 Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:
a) Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.
b) Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.
c) Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.
d) Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.
e) Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.
f) Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.
g) Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.
h) Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych.
i) Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 8178,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 61 ustawy Pzp ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, Zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający zawarł w SWZ w Rozdziale II – Informacje o środkach komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w punktach 1 i 2 informacje na temat środków komunikacji elektronicznej, oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty ma określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby. Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Pzp i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu Cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
W związku z powyższym na podstawie wyżej przedstawionego stanu faktycznego i prawnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, dla Części 1 na podstawie art. 254 pkt 2) w związku z art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ złożona oferta o której mowa została odrzucona.
Złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlegają odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 61 ustawy Pzp ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, Zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający zawarł w SWZ w Rozdziale II – Informacje o środkach komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w punktach 1 i 2 informacje na temat środków komunikacji elektronicznej, oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty ma określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby. Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Pzp i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu Cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
W związku z powyższym na podstawie wyżej przedstawionego stanu faktycznego i prawnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, dla Części 2 na podstawie art. 254 pkt 2) w związku z art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ złożona oferta o której mowa została odrzucona.
Złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlegają odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu pn.: „Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022” dla :

Część 3 - Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży- 16 porad na cały okres realizacji umowy.

nie złożono żadnej oferty w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy. W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 1 Pzp unieważnia postępowanie dla Części 3 o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu pn.: „Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022” dla :

Część 4 – Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży – 14 porad na cały okres realizacji umowy.

nie złożono żadnej oferty w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy. W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 1 Pzp unieważnia postępowanie dla Części 4 o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 61 ustawy Pzp ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, Zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający zawarł w SWZ w Rozdziale II – Informacje o środkach komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w punktach 1 i 2 informacje na temat środków komunikacji elektronicznej, oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty ma określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby. Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Pzp i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu Cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
W związku z powyższym na podstawie wyżej przedstawionego stanu faktycznego i prawnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, dla Części 5 na podstawie art. 254 pkt 2) w związku z art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ złożona oferta o której mowa została odrzucona.
Złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlegają odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla Części 6 złożone zostały dwie oferty.
Jedna oferta została odrzucona w związku z tym, że została złożona niezgodnie.
Zgodnie z art. 61 ustawy Pzp ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, Zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający zawarł w SWZ w Rozdziale II – Informacje o środkach komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w punktach 1 i 2 informacje na temat środków komunikacji elektronicznej, oraz wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty ma określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby. Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Pzp i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu Cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
W związku z powyższym na podstawie wyżej przedstawionego stanu faktycznego i prawnego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, dla Części 6 na podstawie art. 254 pkt 2) w związku z art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ złożone oferta o których mowa została odrzucona.
Złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlegają odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.
Druga oferta która została złożona przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części 6.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.