eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Obsługa bankowa Powiatu Pruszkowskiego i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 7 000 000,00 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113021 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa Powiatu Pruszkowskiego i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 7 000 000,00 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa Powiatu Pruszkowskiego i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 7 000 000,00 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2601daf9-b975-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060679/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 516000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Powiatu Pruszkowskiego i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 7 000 000,00 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.
Przez bankową obsługę Powiatu Pruszkowskiego i jego jednostek organizacyjnych należy rozumieć:
1. Bieżącą obsługę bankową Powiatu Pruszkowskiego i jednostek organizacyjnych, która obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (podstawowych, pomocniczych, lokacyjnych, VAT);
b) wdrożenie usługi konsolidacji rachunków bankowych,
c) lokowanie środków na lokaty O/N,
d) Wydawanie czeków w postaci papierowej lub elektronicznej do realizacji wypłat z rachunków bankowych Zamawiającego,
e) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy,
f) realizację poleceń przelewów we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, expressowym) oraz syetemach (ELIXIR, SORBNET,SWIFT) w formie elektronicznej, a w przypadku sytuacjach awaryjnych niezależnych zarówno od Wykonawcy jak i od Zamawiającego w trybie w trybie papierowym,
g) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (obsługa kasowa),
h) dokonywanie wypłat masowych zasiłków i świadczeń na rzecz osób uprawnionych na podstawie list dostarczonych przez zamawiającego,
i) weryfikacja rachunków z wykazem podatników VAT,
j) potwierdzenie stanu sald na każdy dzień wyciągiem bankowym dla każdego rachunku,
k) dostarczenie procedury końca roku polegającej na wcześniejszym naliczaniu odsetek od środków na wskazanych rachunkach bankowych a następnie przeksięgowaniu sald tych rachunków na rachunek wskazany przez Zamawiającego.
2. Świadczenie usługi systemu bankowości elektronicznej jednolitego dla wszystkich rachunków Zamawiającego, spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji, zapewniającego:
a) dostęp do usługi 24 godziny na dobę w każdym dniu roboczym;
b) bieżącą informacje o operacjach bankowych oraz saldach na rachunkach;
c) informację o ilości i kwocie przelewów oczekujących na realizację w systemie bankowym;
d) składanie poleceń przelewu na bieżący dzień oraz z datą przyszłą;
e) autoryzację transakcji przez osoby uprawnione;
f) nadawanie użytkownikom uprawnień na różnych poziomach akceptacji;
g) udostępnienie narzędzi do dokonywania autoryzacji transakcji (np. karty mikroprocesorowe, czytniki kart, tokeny) w ilości niezbędnej do obsługi systemu bankowości elektronicznej przez użytkowników;
h) otwieranie nowych i zamykanie starych rachunków bankowych;
3. Odbiór wartości pieniężnych z kasy Starostwa Powiatowego w Pruszkowie oraz transport zamkniętych pakietów z gotówką do Banku (inkaso gotówki) dwa razy w tygodniu oraz w ostatni dzień roboczy każdego kwartału.
4. Wydawanie i obsługę kart płatniczych oraz sporządzenie elektronicznych zestawień operacji dokonywanych tymi kartami.
5. Rozliczanie transakcji instrumentami płatniczymi za pomocą terminali płatniczych POS.
6. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 7 000 000,00 zł w roku 2021, a w latach następnych w wysokości zgodnej z uchwałą budżetową.
a) termin uruchomienia kredytu (postawienia do dyspozycji) – od następnego dnia po podpisaniu umowy.
b) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową bez kontrasygnaty skarbnika na wekslu, skarbnik kontrasygnuje deklarację wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santander Bank Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960005673

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-854

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Poczta Polska S.A.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.