eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec" w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową
zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaski 4

1.5.2.) Miejscowość: Stromiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową
zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c5cb96c-898d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035219/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWZ.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I – Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stromiec.
Zakres I etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu modernizację-rozbudowę SUW, polegającą na rozbudowie stacji uzdatniania wody do wydajności 100 m3/h w m. Stromiec wraz z budową obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania.
W tym celu przewiduje się wykonanie następujących urządzeń i instalacji
- wykonanie nowego odwiertu studni głębinowej nr 3 na działce 680/1
- połączenie dwóch istniejących oraz jednej nowej studni głębinowych z rozbudowaną stacją SUW
- budowa nowego układu uzdatniania i pompowania wody na wydajność Q = 100 m3/h
w istniejącym budynku zlokalizowanym na działce nr 681. W stacji SUW znajdować się będą wszystkie urządzenia technologiczne, które realizować będą uzdatnianie wody jak i dystrybucję wody na sieć wodociągową.
Przewiduje się zainstalowanie następujących urządzeń:
- pompy głębinowe w studniach nr 1, 2, 3 o wydajności 50-60 m3/h każda
- mieszacz rurowy
- aerator ciśnieniowy nowoprojektowane 2 kpl. D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - 4 szt. istniejące D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - nowoprojektowane 4 szt. D=2000 mm
- montaż nowego orurowania i uzbrojenia zapewniających automatyczną pracę filtrów
- montaż pompy płuczącej,
- montaż dmuchawy,
- montaż instalacja przewodów technologicznych w budynku stacji, zgodnie z PFU
- montaż sprężarki bezolejowej (spiralnej) do napowietrzania wody surowej i do napędu siłowników
przepustnic pneumatycznych, szt. 2
- montaż zestawu pompowego II stopnia – sieciowego
- montaż zestawu dozowania podchlorynu sodu,
- przebudowa wewnątrz budynku Stacji Uzdatniania Wody,
- budowa rurociągów międzyobiektowych wraz z armaturą,
- budowa żelbetowego odstojnika popłuczyn,
- budowa nowych zbiorników wody czystej, V 150 m3, szt. 2
- wykonanie rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej,
- wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych oraz Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
- instalacja układu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody (układu
technologicznego) na komputerze ze SCADA,
- uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia
- wykonanie rurociągów od istniejących studni nr 1 i 2 do SUW - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160
w kanale żelbetowym 1,0x1,0 m
- wykonanie rurociągów od istniejących i nowych zbiorników retencyjnych do SUW - PEHD d280,
PE100 SDR11 PN16
- zaprojektowanie i wykonanie zasilenie SUW (wodociąg, sterowanie) wodą z planowanej studni nr
3 (na dz. 680-1) i wodociągu o łącznej długości ok. 660 m z PEHD PE100 SDR11 PN16 d160 oraz
wykonanie linii światłowodowej z rozdzielnymi torami dla celów sterowania/komunikacji i
monitoringu wizyjnego studni nr 3.
Zakres II etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu wymianę sieci wodociągowej w ul. Nowej, Szkolnej z włączeniem do SUW - łączna długość – ok. 1,0 km.
Wykonanie rurociągu z rur i kształtek - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160.
W załączniku do PFU - dwie mapy poglądowe:
• mapa przebiegu zasilenia (wodociąg, sterowanie) SUW z nowej planowanej studni nr 3 (na dz.680-1), długość ok. 660 m
• mapa z zakresem wymiany sieci wodociągowej tj. ul. Nowa wraz włączeniem do SUW- łączna długość – ok. 1km.
Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji obejmuje:
• wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia warunków posadowienia obiektów budowlanych (nowe zbiorniki retencyjne i odstojnik),
• wykonanie pomiarów geodezyjnych istniejących zbiorników retencyjnych, pozwalających na dobór nowych zbiorników retencyjnych - ustalenie odpowiedniej wysokości lustra wody w nowych zbiornikach w nawiązaniu do istniejących zbiorników.
• wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mocy oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego,
• właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę" oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót,
• opracowanie projektu robót geologicznych w zakresie ujmowania wód, dokumentacji hydro-geologicznej dla planowanej studni nr 3 i uzyskanie stosownego zatwierdzenia u Marszałka woj. mazowieckiego
• opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody z planowanej studni nr 3 wraz z wytyczeniem strefy ochronnej zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska w sprawie zasad ustanawiania stref ochronnych źródeł i ujęć wody.
• uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego obejmującego studnie istniejące oraz planowaną,
• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano -montażowych dla zakresu robót objętych PFU,
• opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
• przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
• przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
• uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, w tym inwentaryzacji powykonawczej.
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU, który stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zakładów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4692450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4692450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4692450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOIDEA,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. INSBUD Marek Sykuła , Sucha ul. Kasztanowa 14 c, 26-800 Białobrzegi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9480001983

7.3.3) Ulica: Warszawska 187

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4692450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.