Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112350/01 - Wynik z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową
zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową
zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c5cb96c-898d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035219/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ załącznik
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZWZ.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap I – Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stromiec.
Zakres I etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu modernizację-rozbudowę SUW, polegającą na rozbudowie stacji uzdatniania wody do wydajności 100 m3/h w m. Stromiec wraz z budową obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania.
W tym celu przewiduje się wykonanie następujących urządzeń i instalacji
- wykonanie nowego odwiertu studni głębinowej nr 3 na działce 680/1
- połączenie dwóch istniejących oraz jednej nowej studni głębinowych z rozbudowaną stacją SUW
- budowa nowego układu uzdatniania i pompowania wody na wydajność Q = 100 m3/h
w istniejącym budynku zlokalizowanym na działce nr 681. W stacji SUW znajdować się będą wszystkie urządzenia technologiczne, które realizować będą uzdatnianie wody jak i dystrybucję wody na sieć wodociągową.
Przewiduje się zainstalowanie następujących urządzeń:
- pompy głębinowe w studniach nr 1, 2, 3 o wydajności 50-60 m3/h każda
- mieszacz rurowy
- aerator ciśnieniowy nowoprojektowane 2 kpl. D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - 4 szt. istniejące D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - nowoprojektowane 4 szt. D=2000 mm
- montaż nowego orurowania i uzbrojenia zapewniających automatyczną pracę filtrów
- montaż pompy płuczącej,
- montaż dmuchawy,
- montaż instalacja przewodów technologicznych w budynku stacji, zgodnie z PFU
- montaż sprężarki bezolejowej (spiralnej) do napowietrzania wody surowej i do napędu siłowników
przepustnic pneumatycznych, szt. 2
- montaż zestawu pompowego II stopnia – sieciowego
- montaż zestawu dozowania podchlorynu sodu,
- przebudowa wewnątrz budynku Stacji Uzdatniania Wody,
- budowa rurociągów międzyobiektowych wraz z armaturą,
- budowa żelbetowego odstojnika popłuczyn,
- budowa nowych zbiorników wody czystej, V 150 m3, szt. 2
- wykonanie rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej,
- wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych oraz Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
- instalacja układu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody (układu
technologicznego) na komputerze ze SCADA,
- uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia
- wykonanie rurociągów od istniejących studni nr 1 i 2 do SUW - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160
w kanale żelbetowym 1,0x1,0 m
- wykonanie rurociągów od istniejących i nowych zbiorników retencyjnych do SUW - PEHD d280,
PE100 SDR11 PN16
- zaprojektowanie i wykonanie zasilenie SUW (wodociąg, sterowanie) wodą z planowanej studni nr
3 (na dz. 680-1) i wodociągu o łącznej długości ok. 660 m z PEHD PE100 SDR11 PN16 d160 oraz
wykonanie linii światłowodowej z rozdzielnymi torami dla celów sterowania/komunikacji i
monitoringu wizyjnego studni nr 3.
Zakres II etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu wymianę sieci wodociągowej w ul. Nowej, Szkolnej z włączeniem do SUW - łączna długość – ok. 1,0 km.
Wykonanie rurociągu z rur i kształtek - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160.
W załączniku do PFU - dwie mapy poglądowe:
• mapa przebiegu zasilenia (wodociąg, sterowanie) SUW z nowej planowanej studni nr 3 (na dz.680-1), długość ok. 660 m
• mapa z zakresem wymiany sieci wodociągowej tj. ul. Nowa wraz włączeniem do SUW- łączna długość – ok. 1km.
Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji obejmuje:
• wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia warunków posadowienia obiektów budowlanych (nowe zbiorniki retencyjne i odstojnik),
• wykonanie pomiarów geodezyjnych istniejących zbiorników retencyjnych, pozwalających na dobór nowych zbiorników retencyjnych - ustalenie odpowiedniej wysokości lustra wody w nowych zbiornikach w nawiązaniu do istniejących zbiorników.
• wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mocy oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego,
• właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę" oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót,
• opracowanie projektu robót geologicznych w zakresie ujmowania wód, dokumentacji hydro-geologicznej dla planowanej studni nr 3 i uzyskanie stosownego zatwierdzenia u Marszałka woj. mazowieckiego
• opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody z planowanej studni nr 3 wraz z wytyczeniem strefy ochronnej zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska w sprawie zasad ustanawiania stref ochronnych źródeł i ujęć wody.
• uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego obejmującego studnie istniejące oraz planowaną,
• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano -montażowych dla zakresu robót objętych PFU,
• opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
• przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
• przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
• uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, w tym inwentaryzacji powykonawczej.
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU, który stanowi załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
50 000 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
SWZ i projekt umowy7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
art. 455 Pzp oraz projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl - platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.