eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa serwisowania angiografu Artis ZEE Ceiling nr seryjny 148308 ze stacją SENSIS VIBE HEMO nr seryjny 100178 - użytkowany w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej przez okres 48 m-cy.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111948 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowania angiografu Artis ZEE Ceiling nr seryjny 148308 ze stacją SENSIS VIBE HEMO nr seryjny 100178 - użytkowany w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej przez okres 48 m-cy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341411727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieniecka 49

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 91 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa serwisowania angiografu Artis ZEE Ceiling nr seryjny 148308 ze stacją SENSIS VIBE HEMO nr seryjny 100178 - użytkowany w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej przez okres 48 m-cy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d0244ab-b7b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003176/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwisowanie angiografu ARTIS ZEE CEILING nr seryjny 148308 ze stacją SESIS VIBE HEMO nr seryjny 100178-użytkowanych w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057614/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania angiografu Artis ZEE Ceiling nr seryjny 148308 ze stacją SENSIS VIBE HEMO nr seryjny 100178 - użytkowany w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej przez okres 48 m-cy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.

Zakres usługi serwisu:

1. Przeglądy techniczne i konserwacje
a) Regularne przeglądy okresowe i konserwacje - interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta zawartych w dokumentacji sprzętu; terminy przeglądów - uzgodnione z Zamawiającym.
b) Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego.
c) Kontrola występowania usterek zewnętrznych.
d) Kontrola zużycia części.
e) Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła.
f) Smarowanie ruchomych części mechanicznych.
g) Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego.
h) Konserwacja software’u systemowego i aplikacyjnego przy użyciu licencjonowanego dedykowanego oprogramowania serwisowego.
i) Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych.
j) Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy.
k) Dokumentacja przeglądów w formie raportów serwisowych i wpisów paszport techniczny urządzenia.


2. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych i konserwacji
a) Sprawdzenie jakości obrazu.
b) Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów.
c) Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.

3.Zdalna diagnostyka
a) Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki do diagnostyki i naprawy uszkodzeń.
b) Utrzymanie infrastruktury koniecznej do realizacji usług zdalnej diagnostyki łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej, jeżeli Zamawiający nie udostępni własnego łącza internetowego.
c) System zdalnej diagnostyki spełniający międzynarodową normę standaryzującą system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013.

4. Naprawy
a) Interwencje na wezwanie – praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera.
b) Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części.
c) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie.
d) Dokumentacja interwencji serwisowych w formie raportów serwisowych i wpisów paszport techniczny urządzenia.

5. Części zamienne i komponenty specjalne
a) W ramach zaoferowanego wynagrodzenia ofertowego wymiana na nowe, oryginalne i w oryginalnych opakowaniach części zamienne i komponenty specjalne (tj. lampy RTG i detektory promieniowania) w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego.
b)Wykonawca odpowiada za zagospodarowane odpadami, w tym także za ich odbiór, transport i utylizację, które powstaną w związku z wykonywaniem niniejszej usługi. W szczególności dotyczy to podzespołów, które wymagają utylizacji.

6. Modyfikacje
a) Wykonanie zalecanych przez producenta: aktualizacji software’u systemowego i aplikacyjnego oraz modyfikacji urządzenia.

7.Obsługa serwisowa
a)Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zgłoszeń 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wynosi 24 h w dni robocze, czas realizacji usługi przez Wykonawcę wynosi 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia w formie e-mail lub telefonicznie
c) Wykonawca zapewnia pracę inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych przez Wykonawcę to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
d) KODY SERWISOWE - Inżynierowie świadczący serwis posiadają dostęp do legalnych kodów serwisowych, potwierdzony umową licencyjną lub oświadczeniem producenta (wymóg przedłożenia wraz z ofertą w/w dokumentów przedmiotowych)

8.Wsparcie aplikacyjne
a) W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu.
b)Doradztwo w zakresie aplikacji (w tym pomoc w optymalizacji działania urządzenia) i porady przez telefon, w tym jedno na rok stacjonarne (w miejscu instalacji sprzętu) lub zdalne szkolenie z aplikacji zainstalowanych w aparacie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729599,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729599,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729599,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680

7.3.3) Ulica: Żupnicza 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729599,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.