eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w T³okach



Og³oszenie z dnia 2022-04-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w T³okach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w T³okach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3dbee320-b4d0-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00111456

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024542/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Przebudowa i rozbudowa szko³y podstawowej w T³okach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- platformy miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urz±d Miejski, Wolsztyn) https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej e-mail: um@wolsztyn.pl; inwestycje@wolsztyn.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal- ePUAP. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ.

W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux.
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
-specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
-format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy;
-integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.

System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
-Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0;
-Mozilla Firefox od wersji 15;
-Google Chrome od wersji 20;
-Microsoft Edge.

2.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.1. Administrator danych osobowych: Burmistrz Wolsztyna, z siedzib± przy ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, um@wolsztyn.pl, 68 347 74 500; 347 74 503.
1.2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych mo¿esz kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych pod adresem: iod@wolsztyn.pl
1.3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania:
a). Przeprowadzenie postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
b). Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach | okres przechowywania: zgodnie z art. 78 ustawy PZP przez okres 4 lat.
c). Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania umowy | 5 lat od zakoñczenia umowy.
d). Prowadzenie dokumentacji ksiêgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± o finansach publicznych, ustaw± o rachunkowo¶ci, ustaw± o podatku dochodowym, ustaw± o podatku od towarów i us³ug | czas przechowywania 6 lat
1.4. Odbiorcy danych:
a).osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r – Prawo zamówieñ Publicznych; Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych) ;
b).podmioty z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia;
1.5. Przys³uguj±ce Pani/Panu prawa
a).Prawo ¿±dania dostêpu do danych - (zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP);
b).Prawo ¿±dania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c).Prawo ¿±dania usuniêcia danych;
d).Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania);
e).Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa;
1.6. Podanie danych osobowych jest niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
-obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
-obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a).Prawo ¿±dania dostêpu do danych - (zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.75ustawy PZP);
b).Prawo ¿±dania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników)
c).Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w T³okach”. Zadanie obejmuje kompleksow± modernizacjê budynku, jego rozbudowê i czê¶ciow± nadbudowê, dostosowanie budynku do obowi±zuj±cych warunków ochrony przeciwpo¿arowej oraz zaadaptowanie istniej±cej powierzchni mieszkalnej na cele o¶wiatowe.

2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci :
W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi przebudowa istniej±cego budynku szko³y podstawowej, nadbudowa istniej±cej czê¶ci 1-kondygnacyjnej, rozbudowa budynku o pomieszczenia komunikacji z klatk± schodow±, pomieszczenia przystosowane do wydawania posi³ków z dostawy zewnêtrznej na parterze oraz toalety na drugiej kondygnacji, zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci mieszkalnej budynku na cele o¶wiatowe, dostosowanie pierwszej kondygnacji do potrzeb oddzia³ów i punktów przedszkolnych.

Zakres robót obejmuje m.in. wyposa¿enie obiektu w instalacje wewnêtrzne:
-elektryczn±,
-odgromow±,
-teletechniczn±,
-wodoci±gow±,
-hydrantów wewnêtrznych,
-kanalizacyjn±,
-wentylacji, w tym mechanicznej z odzyskiem ciep³a,
-grzewcz± (z wykorzystaniem czê¶ci istniej±cych urz±dzeñ, w szczególno¶ci dwóch kot³ów gazowych i zasobnika CWU).

W dokumentacji technicznej przewidziano nastêpuj±ce roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe, w tym demonta¿ schodów drewnianych, rozbiórkê/skucie posadzek, rozbiórkê podsufitki i sufitów podwieszanych, rozbiórkê stropodachu nad czê¶ci± parterow±, demonta¿ ca³ej stolarki okiennej i drzwiowej,
- dobudowa od strony po³udniowej dwukondygnacyjnej czê¶ci komunikacyjnej z now± klatk± schodow± ¿elbetow± i pomieszczeniami przeznaczonymi do odbioru i wydawania posi³ków z dostawy zewnêtrznej – w technologii tradycyjnej murowanej z bloczków z betonu komórkowego, strop z p³yt kana³owych sprê¿onych, dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej z pokryciem z dachówki ceramicznej
- nadbudowê istniej±cej czê¶ci jednokondygnacyjnej celem dostosowania wysoko¶ci pomieszczeñ do warunków technicznych – w technologii tradycyjnej murowanej z bloczków z betonu komórkowego, stropodach z p³yt kana³owych sprê¿onych z pokryciem papowym,
- demonta¿ istniej±cych pod³óg na pierwszej kondygnacji oraz wykonanie nowej konstrukcji pod³ogi na gruncie,
- izolacjê termiczn± ¶cian fundamentowych, ¶cian kondygnacji od strony wewnêtrznej z mineralnych p³yt termoizolacyjnych z lekkiej odmiany betonu komórkowego, posadzek oraz dachu,
- wykonanie zabezpieczenia p.po¿. istniej±cych i projektowanych (w miejscu rozbiórki klatki schodowej) stropów drewnianych (obustronne ob³o¿enie p³yt± ogniochronn±) i belek stalowych,
- monta¿ podci±gów stalowych oraz wzmocnieñ istniej±cych belek stropowych i p³atwi po¶rednich,
- wymianê wszystkich elementów stolarki okiennej i drzwiowej – UWAGA! JEST TO ZMIANA DO PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO, wszystkie okna, które nie znajduj± siê w zestawieniu stolarki okiennej podlegaj± wymianie na okna wykonane z profili PVC ze szkleniem potrójnym o parametrach zgodnych z obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi,
- prace zwi±zane z zagospodarowaniem terenu – rozbiórkê istniej±cych utwardzeñ, przebudowê istniej±cych przy³±czy – wodoci±gowego i gazowego (wg wytycznych i pod nadzorem Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej w Wolsztynie i Polskiej Spó³ki Gazownictwa oddzia³ Wolsztyn), budowê instalacji kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej, likwidacjê istniej±cego przy³±cza napowietrznej linii energetycznej oraz wykonanie z³±cza kablowo-pomiarowego, wykonanie chodników i opaski wokó³ budynku,
- prace wykoñczeniowe, w tym monta¿ wyk³adziny pod³ogowej typu PCV homogenicznej.

Parametry techniczne obiektu wg projektu budowlanego po rozbudowie, przebudowie i nadbudowie:
POWIERZCHNIA ZABUDOWY – 320,03 m2,
POWIERZCHNIA ZABUDOWY DLA CZʦCI ROZBUDOWYWANEJ – 39,11 m2,
POWIERZCHNIA U¯YTKOWA – 422,76 m2,
KUBATURA BUDYNKU – 2 939,36 m3,
LICZBA KONDYGNACJI – 2/1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy uzna za
najkorzystniejsz± .
2)Oferty oceniane bêd± punktowo.
3) £±czna ocena oferty stanowi sumê punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poszczególne kryteria wed³ug zasad opisanych w pkt. 5 rozdzia³u III SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu:
1.WARUNKI DOTYCZ¡CE ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2.WARUNKI DOTYCZ¡CE UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3.WARUNKI DOTYCZ¡CE SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4WARUNKI DOTYCZACE ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) Do¶wiadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
-jedno zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych, polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynków, o warto¶ci brutto min. 1 500 000,00 PLN, w tym robót bran¿y ogólnobudowlanej, a tak¿e bran¿y sanitarnej i bran¿y elektrycznej.
Poprzez pojêcia budowy i przebudowy Zamawiaj±cy rozumie definicje zawarte w art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 roku, poz. 2351 ze zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek oceniany bêdzie ³±cznie, co oznacza prawo do wykazania przez ka¿dego z cz³onków konsorcjum spe³niania opisanego powy¿ej warunku udzia³u w postêpowaniu.
Przy czym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na do¶wiadczeniu tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.


Uwagi:

A1). Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonywanych robót spe³niaj±cych wymagania przedmiotowego punktu, które Wykonawca wykonywa³ w ramach innych wielozakresowych zadañ.

A2) W przypadku je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami - wykaz robot budowlanych potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu winien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³;
A3).W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

b). kwalifikacje zawodowe kadry technicznej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami posiadaj±cym opisane poni¿ej uprawnienia budowlane, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem:
-co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub równowa¿ne im, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych - która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy,

-co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, lub równowa¿ne im, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych - która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót sanitarnych,

-co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetyczny, lub równowa¿ne im, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych - która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót elektrycznych.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z Wykonawców bêdzie dysponowa³ osobami wskazanymi w SWZ lub Wykonawcy bêd± wspólnie dysponowali tymi osobami.
Uwaga: W/w osoby musz± posiadaæ wa¿ne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem; a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a \w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

UWAGA 1):
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty wskazane w pkt.9.2.1 rozdzia³u II SWZ.


UWAGA 2):
Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych ¶rodków dowodowych (opisanych punkcie 9.2.1 rozdzia³u II ,w podpunktach b), c), d)) potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postepowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4.1. do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4.2. do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy.
2. Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych wart. 108 ust.1pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
a)naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
b)wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania lub zamawiaj±cym;
c).podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu.

3.Pe³nomocnictwo:
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców
nale¿y za³±czyæ do oferty.

4.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 SWZ, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
-sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

6.O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty wykonawca za³±cza równie¿ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog±
polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2 rozdzia³u II SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
d) W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
f) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-21 08:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urz±d Miejski, Wolsztyn) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.