Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111300 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej PSP im. Orląt Lwowskich
w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew w okresie od września do grudnia 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146631776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486103089
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skaryszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamówienia.skaryszew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej PSP im. Orląt Lwowskichw Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew w okresie od września do grudnia 2021r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5641245-d578-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48454,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są szacunkowe zakupy miesięczne w kg:marchew-470,pietruszka -140, seler-150,por-65,cebula-100,buraki ćwikłowe 250,jabłka-900,ogórki kiszone -90, kapusta biała-180,kapusta kwaszona-130,kapusta pekińska 80,kapusta ganatowa-60,kalafior-40, fasola „Jaś-50,banany -340,cytryny -12,pomarańcze-180, gruszki -140,mandarynki-180,ziemniaki -1200,natka zielonej pietruszki/pęczek -70,botwina pęczek -50, ogórek świeży-90,sałata/szt-70 pomidor-45,brokuł-85,kapusta granatowa w słoikach-70, soczewica -40, fasolka szparagowa -40, koperek/ pęczek -50,papryka świeża-40
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42192,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42192,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42192,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma TAMP Augustyn Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146004915
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 35,
7.3.4) Miejscowość: Małęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42192,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2021-12-312021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI SKARYSZEW
więcej: przetargi SKARYSZEW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.