eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Budowa szybu windowego zewnętrznego wraz z montażem platformy dźwigowej dla osób ze szczególnymi potrzebami , w tym osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn. "Gmina Lubań stawia na dostępność!"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego zewnętrznego wraz z montażem platformy dźwigowej dla osób ze szczególnymi potrzebami , w tym osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn. „Gmina Lubań stawia na dostępność!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756465920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@luban.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://luban.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu windowego zewnętrznego wraz z montażem platformy dźwigowej dla osób ze szczególnymi potrzebami , w tym osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn. „Gmina Lubań stawia na dostępność!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6776a5-8c28-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009087/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Gmina stawia na dostępność!

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.27.2022.EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191721,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego zewnętrznego wraz z montażem platformy dźwigowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami przy budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego 18 w Lubaniu w ramach realizacji zadania pn. „Gmina Lubań stawia na dostępność!”.
2. Opis zadania:
1) Zadanie realizowane będzie na podstawie wydanej przez Starostę Lubańskiego decyzji nr 520/2020 z dnia 24.09.2020 r.
2) Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków Miasta Lubań.
3) Przewidywany zakres zadania obejmuje:
a. Montaż platformy dźwigowej o napędzie śrubowym dla osób niepełnosprawnych.
b. Producent dostarcza kompletny szyb dźwigu wykonany jako przeszklony, konstrukcja dźwigu w kolorze RAL 9006.
c. Platforma dźwigowa zostanie zamontowana na elewacji od strony podwórza budynku.
d. Montaż platformy wymaga wykonanie płyty fundamentowej o wymiarach 170x170x20 (cm) zbrojonej krzyżowo 12 co 12 cm. Beton B 20.
e. Na parterze, I i II piętrze w miejscu istniejących okien należy wykonać otwory na drzwi oraz zdemontować istniejące grzejniki centralnego ogrzewania. Dojazd i dojście do windy po istniejącym terenie, który jest utwardzony. Bezpośredni dojazd do platformy za pośrednictwem nowego chodnika z kostki betonowej.
f. Styk obudowy konstrukcji dźwigu z licowaną ścianą elewacji uszczelniony będzie na całej wysokości szybu pianką elastyczną z olistwowaniem zewnętrznym i wewnętrznym (w systemie dźwigu) w kolorze elewacji - listwy RAL 9006.
g. Dźwig projektuje się do wysokości gzymsu okapowego, bez konieczności jego „przerwania”.
h. Poziomy podłogi kabiny będą identyczne jak poziomy istniejącej posadzki w budynku. Szklaną obudowę szybu na całej wysokości z trzech stron zaprojektowano w kolorze szkła przezroczystego.
i. Rzeczywiste wysokości elementów szybu windy jak i elementów przeszklenia elewacji podano na rysunkach przekroju szybu i elewacji dźwigu.
j. Wszystkie wymiary należy zweryfikować w trakcie budowy.
4) UWAGA.
Do robót nie ujętych w projekcie budowlanym należy wycenić i wykonać przystosowanie toalety dla potrzeb osób niepełnosprawnych na I piętrze, likwidację istniejących barier na korytarzu w postaci progów oraz demontaż i ponowny montaż grzejników centralnego ogrzewania.

5) Ponadto zakres rzeczowy zadania obejmuje między innymi:
a) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację urządzenia dźwigowego,
b) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Projekt budowlany
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
c) Przedmiar robót
d) Oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: Gustawa Daniłowskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.