eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c384da7f-8b24-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap - przebudowa placu zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054830/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji
projektowej i na jej podstawie realizację prac budowlano montażowych i towarzyszących w zakresie przebudowy placu zabaw
w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza.
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowa nia
Przestrzennego, przyjętym Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta
Zgorzelec z dnia 7 października 2009 r., w sprawie uchwalenia
miejscowego planu zagospodarowania pr zestrzennego obszaru
Śródmieścia w Zgorzelcu (tereny oznaczone symbolem: C4.MW -U).
Przedmiotowa inwestycja znajduje się w obrębie ulic: Okrzei,
Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza. Gmina Zgorzelec,
jednostka ewidencyjna- Zgorzelec, 022502_1.Obszar, na którym
będą prowadzone roboty wpisany jest do rejestru zabytków decyzją
Nr A/1803/448 z dnia 8 grudnia 1958 r. jako historyczny układ
urbanistyczny, w związku z czym ziemne roboty budowlane muszą
być prowadzone za pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków oraz pod nadzorem uprawnionego archeologa.
2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczącej opracowania
dokumentacji obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie mapy do celów projektowych.
Mapa musi posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka
geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w
odpowiednich przepisach. Zakres mapy powinien obejmować
lokalizację przedmiotu opracowania wraz z terenem przyległym,
niezbędnym do poprawnego rozwiązania projektowych elementów
infrastruktury. Mapa powinna obejmować inwentaryzację
podziemną i naziemną oraz inwentaryzację drzew;
2) opracowanie projektu zagospodarowania terenu;
3) opracowanie dokumentacji technicznej, która określać będzie w
szczególności parametry oraz strefy bezpieczeństwa wszystkich
zaplanowanych w programie funkcjonalno-użytkowym elementów
placu zabaw oraz zawierać informację dotycząca bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia;
4) uzyskanie pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków we Wrocławiu na prowadzenie robót
budowlanych przy zabytku;
5) przygotowanie wniosku i uzyskanie skutecznego zgłoszenia
przyjęcia robót niewymagających pozwolenia na budowę całego
zamierzenia budowlanego;
3. Dokumentacja powinna zostać przekazana w formie i ilościach jak
niżej:
1) Forma papierowa (trwale oprawiony każdy egzemplarz):
a) Mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz,
b) Projekt zagospodarowania terenu – 2 egzemplarze,
c) Dokumentacja techniczna – 2 egzemplarze,
d) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków we Wrocławiu na prowadzenie robót budowlanych
przy zabytku – 1 egzemplarz,
e) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających
pozwolenia na budowę jeśli dotyczy – 1 egzemplarz,
f) Wszystkie nie wymienione wyżej, a wymagane przez
właściwe urzędy, jednostki opracowania, analizy,
uzgodnienia, opinie i decyzje.
2) Forma elektroniczna – kompletną zarchiwizowaną
dokumentację w wersji elektronicznej należy dostarczyć
Zamawiającemu na nośniku typu Pendrive i płycie CD/DVD.
Elementy dokumentacji powinny być zapisane w
poszczególnych plikach w programach edytowalnych w
formacie doc. i pdf, natomiast rysunki w formacie dwg. Nazwa
pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania.
Dokumentacja sporządzona w wersji papierowej i przekazana
elektronicznie musi być tożsama. Wszystkie element y muszą
być zaktualizowane i kompletne.
3) Forma i treść opracowanych wniosków o wydanie decyzji
administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień, opinii oraz forma i
treść i liczba egzemplarzy materiałów będących załącznikami
do wniosków o ich wydanie muszą być zgodne z
obowiązującymi wymaganiami podmiotów, w dniu ich złożenia
do właściwych organów oraz uzgodniona z Zamawiającym.
4) W przypadku wystąpienia na etapie projektowania kolizji z
urządzeniami podziemnymi/naziemnymi lub w przypadku
zaistnienia konieczności zaprojektowania dodatkowych
obiektów branży innej niż konstrukcyjno-budowlanej,
Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest
zapewnić potencjał kadrowy, tj. projektantów dla
poszczególnych dodatkowych branż.
5) Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projekto wej z
należytą starannością i w zakresie niezbędnym do osiągnięcia
celu, któremu ona służy, z uwzględnieniem aktualnych
przepisów prawa, obowiązujących norm i zasad wiedzy
technicznej.
4. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania robót
budowlanych obejmuje w szczególności: demontaż urządzeń
zabawowych oraz przewiezienie ich w miejsce wskazane przez
Zamawiającego, rozbiórkę wraz z utylizacją ogrodzenia z siatki oraz
elementów konstrukcji betonowych, wykonanie warstwy
wzmacniającej z geowłókniny oraz wykonanie palisady wokół
urządzenia Małpi Gaj, zakupu i montażu urządzeń zabawowych,
zakupu i montażu tablicy z regulaminem placu zabaw, zakupu piasku
i wykonania z niego nawierzchni dla strefy bezpiecznej urządzenia
Małpi Gaj, humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą , wykonanie
ogrodzenia placu zabaw.
5. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został
zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącej
Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Przy opracowaniu dokumentacji należy zaprojektować rozwiązania
uwzględniające dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami w
taki sposób, aby mogły korzystać z usług, obiektów czy przestrzeni
w sposób samodzielny na równi z innymi użytkownikami, spełniaj ąc
niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności
publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez
osoby ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca
2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173860,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021336063

7.3.3) Ulica: Nowodworska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-433

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.