eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › "Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów tj. mammografu"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110774 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów tj. mammografu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNA PRACOWNIA DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ "TOMOGRAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271268385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Bielska 105

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322175140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tomograf.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomograf.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. - prywatna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów tj. mammografu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86279a8-c3a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072935/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM/06/2021 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526067,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Wymagania ogólne:
1. Mamograf cyfrowy, fabrycznie wyposażony w detektor (nie dopuszcza się mammografów ucyfrowionych kasetami CR lub detektorami),
2. Mamograf musi być fabrycznie nowy i nie używany, bez wad ukrytych. Rok produkcji mammografu 2021.

B. Generator wysokiego napięcia:


C. Lampa RTG
D. Automatyka:
E. Statyw Mammograficzny:
F. Detektor cyfrowy:
G. Konsola technika – stacja akwizycyjna:

H: Stacja opisowa 1 Komplet – Rozbudowa serwera aplikacyjnego,

I. Inne wymagania:

1. Wykonawca zezłomuje stary mammograf i przekaże Zamawiającemu kartę przekazania odpadu, (stary mammograf MAMMOMAT 3000),
2. Wykonawca wykona testy akceptacyjne i specjalistyczne po oddaniu aparatu do użytku,
3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla techników i lekarzy minimum dwa dni po minimum 5 godzin dziennie,
4. Wykonawca dostarczy zestaw fantomów do wykonania testów podstawowych,
5. Wykonawca dostarczy kamerę cyfrową do wydruków obrazów mammograficznych w technologii suchej o rozdzielczości minimum 508 DPI,
6. W ramach dostawy Wykonawca wykona pakiet osłon stałych,
7. Wykonawca zaadaptuje i dostosuje pomieszczenie w którym to będzie zainstalowany mammograf w stopniu umożliwiającym jego użytkowanie,
8. Wykonawca zaadaptuje bądź wymieni tablicę elektryczną,
9. Wykonawca dokona i sporządzi dokument z pomiaru mocy dawki po uruchomieniu urządzenia,
10. Wykonawca zapewni dostępność części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty podpisania protokołu dostawy. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622143,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622143,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622143,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680

7.3.3) Ulica: Żupnicza 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622143,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.