eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Budowa Międzypokoleniowego Centrum Kultury w Złotnikach Kujawskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110026 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Międzypokoleniowego Centrum Kultury w Złotnikach Kujawskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523517160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: funduszeunijne@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Międzypokoleniowego Centrum Kultury w Złotnikach Kujawskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c3c2f9-9cdf-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000449/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa Międzypokoleniowego Centrum Kultury w Złotnikach Kujawskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032440/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Budowa Międzypokoleniowego Centrum Kultury w Złotnikach Kujawskich”.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności budowę budynku Międzypokoleniowego Centrum Kultury, w którym mieściła się będzie m.in. Gminna Biblioteka Publiczna, zlokalizowanego w Złotnikach Kujawskich na dz. o nr ewid. 163/10. Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, dachem wielospadowym, realizowany w technologii murowej tradycyjnej. Budynek wyposażony będzie w instalacje: wod-kan, c.o. i c.w.u, instalację elektryczną, alarmową.
Budynek – dane techniczne:
- powierzchnia zabudowy: 543,95 m2
- powierzchnia użytkowa: 852,52 m2
- kubatura: 4532,90 m3
- wysokość max budynku: 11,60 m
- poziom +/- 0,00: 86,80 m.n.p.m.
Część sanitarna obejmuje:
- wewnętrzną instalacje wody zimnej i cieplej
- wewnętrzną instalacje kanalizacji sanitarnej,
- wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania z piecem na olej opałowy,
- wewnętrzną instalację wentylacji,
Część elektryczna obejmuje:
- Zewnętrzną instalację zasilającą
- Oświetlenie terenu
- Tablicę rozdzielczą
- Instalację gniazd elektrycznych
- Instalację oświetlenia (podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego)
- Instalację odgromową
- Instalację alarmu
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3398000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3622652,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3398000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BwD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8883149100

7.3.3) Ulica: Fabianki 76a

7.3.4) Miejscowość: Fabianki

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych. Firma BUDMAX Marek Paszyski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3398000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.