eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana stolarki okiennej w werandzie drewnianej z renowacją werandy



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108952 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w werandzie drewnianej z renowacją werandy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobótki 9

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-247

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w werandzie drewnianej z renowacją werandy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a547c06-daa5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003292/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana stolarki okiennej w werandzie drewnianej z renowacją werandy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym wcześniej postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji nie została złożona żadna oferta

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7940ba21-b2e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/A/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w werandzie drewnianej znajdującej się w budynku położonym przy ul. Sobótki 9 w Gdańsku, dzielnica Wrzeszcz.
Zamówienie obejmuje:
• odtworzenie 1:1 istniejącej stolarki okiennej zgodnie z pozytywną opinią konserwatora zabytków, wymianę opierzeń i parapetów zewnętrznych oraz termomodernizację ścianek podokiennych – dotyczy kondygnacji I i II piętra.
• renowację istniejącej stolarki okiennej w ścianie budynku na styku z werandą – czyli w oknach wychodzących na werandę. Dotyczy kondygnacji I i II piętra. Są to okna drewniane, skrzynkowe, w kolorze białym, sztuk 6 wg dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 4. Renowacja przewiduje opalenia starych powłok malarskich, drobne uzupełnienia ubytków oraz nałożenie świeżych powłok malarskich z odtworzeniem koloru białego.
2. Budynek pochodzi z przełomu XIX/XX wieku. Wykonany jest z cegły oraz posiada stropy drewniane. Inwentaryzowana weranda jest obiektem prostokątnym, wysokim na 3 kondygnacje, o wymiarach wewnętrznych ca 2,5x6,4m. Weranda jest przeszklona, dekorowana, posiada liczne lizeny w kształcie kolumn, gzymsy klasycystyczne, oraz szprosy w postaci małych kolumn. Weranda jest zwieńczona dwuspadowym dachem o kącie nachylenia ok.20 stopni. Każda kondygnacja ma prawie 4 metry wysokości. Całość werandy oparta jest na murowanym gzymsie o kształcie prostokąta o 3cm większego od obwiedni werandy.
3. Budynek figuruje w Gdańsku w Gminnej oraz Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków, w związku z tym ochronie konserwatorskiej podlega zewnętrzna bryła budynku, w tym również historyczna forma stolarki okiennej. Projekt został zaopiniowany przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – ZN.5183.266.2019.LK z dnia 11 czerwca 2019r.
4. Weranda pełni głównie funkcję użytkową pomocniczą. Nie jest przeznaczona na stały pobyt ludzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44220000-8 - Stolarka budowlana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217060 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217060 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ORTIS POMORZE Marek Wantoch-Rekowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191840252

7.3.3) Ulica: ul. Gronostajowa 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-190

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217060 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.