eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107779 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kowal

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piwna 24

1.5.2.) Miejscowość: Kowal

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowal@kowal.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kowal.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7751d459-beed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042878/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły podstawowej w Kowalu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Region przyjazny środowisku, Działania 4.4. Ochrona i rozwój zasobów kultury, Schemat: Wsparcie wojewódzkich instytucji kultury w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067109/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu przy ulicy Piwnej 20.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty adaptacyjno-instalacyjne polegające na:
 wykonaniu izolacji akustycznej wszystkich przegród,
 zamurowaniu wszystkich otworów okiennych;
 wymianie drzwi;
 wykonaniu przedsionka izolacyjnego;
 wykonaniu podestu z siedziskami dla widzów - zbudowanie czteropoziomowej widowni na trzypoziomowym podeście, z fotelami kinowymi dla 22 osób i jednym miejscem na wózek inwalidzki, za schodami po lewej stronie sali;
 wykonanie izolacji podłogi i położenie grubej wykładziny dywanowej;
 wykonaniu odpowiednich konstrukcji do umiejscowienia głośników i ekranu;
 wykonaniu nowego oświetlenia przy częściowej adaptacji istniejących przewodów;
 wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i ściemnianego kinowego;
 wymianie rodzaju ogrzewania polegającego na demontażu istniejących grzejników
i wykonaniu nagrzewnic;
 wykonaniu wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rekuperatora;
 dostawie sprzętu i montażu urządzeń wg zestawienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który obejmuje następujące opracowania:
1) Projekt budowlany - załącznik nr 1.1;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1.2;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 1.3.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 (trzy) lata licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 3 lata) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
6. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiot zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ), a także
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38652000-0 - Projektory filmowe

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339416,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339416,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339416,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB GROUP Polska sp. z o.o. Wilanów S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272564920

7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 67

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-781

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Dostawa i instalacja elementów kinotechnicznych. Cine Project Polska sp. z o.o. ul. Tomaszewskiego 11, 60-691 Poznań
2. Instalacja wentylacji i klimatyzacji. Eltechma Instalacje sp. z o.o. ul. Skarbowców 4, 53-025 Wrocław


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339416,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.