Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067109/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00075875/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00080222/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107779 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kowal
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piwna 24
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowal@kowal.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kowal.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7751d459-beed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły podstawowej w Kowalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Region przyjazny środowisku, Działania 4.4. Ochrona i rozwój zasobów kultury, Schemat: Wsparcie wojewódzkich instytucji kultury w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067109/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie małego kina społecznościowego w budynku Szkoły Podstawowej w Kowalu przy ulicy Piwnej 20.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty adaptacyjno-instalacyjne polegające na:
wykonaniu izolacji akustycznej wszystkich przegród,
zamurowaniu wszystkich otworów okiennych;
wymianie drzwi;
wykonaniu przedsionka izolacyjnego;
wykonaniu podestu z siedziskami dla widzów - zbudowanie czteropoziomowej widowni na trzypoziomowym podeście, z fotelami kinowymi dla 22 osób i jednym miejscem na wózek inwalidzki, za schodami po lewej stronie sali;
wykonanie izolacji podłogi i położenie grubej wykładziny dywanowej;
wykonaniu odpowiednich konstrukcji do umiejscowienia głośników i ekranu;
wykonaniu nowego oświetlenia przy częściowej adaptacji istniejących przewodów;
wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i ściemnianego kinowego;
wymianie rodzaju ogrzewania polegającego na demontażu istniejących grzejników
i wykonaniu nagrzewnic;
wykonaniu wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rekuperatora;
dostawie sprzętu i montażu urządzeń wg zestawienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który obejmuje następujące opracowania:
1) Projekt budowlany - załącznik nr 1.1;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1.2;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 1.3.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 (trzy) lata licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 3 lata) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
6. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiot zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ), a także
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38652000-0 - Projektory filmowe
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339416,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339416,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339416,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB GROUP Polska sp. z o.o. Wilanów S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272564920
7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 67
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Dostawa i instalacja elementów kinotechnicznych. Cine Project Polska sp. z o.o. ul. Tomaszewskiego 11, 60-691 Poznań
2. Instalacja wentylacji i klimatyzacji. Eltechma Instalacje sp. z o.o. ul. Skarbowców 4, 53-025 Wrocław
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMB GROUP POLSKA SP. Z O.O. WILANÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
AMB GROUP POLSKA SP. Z O.O. WILANÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339416,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KOWAL
więcej: przetargi KOWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.