eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107399 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 586 42 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 624 70 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mik.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e063cb7-b2db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony i monitoringu w siedzibie MIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAI.26.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na charakter świadczonej usługi. Ze względu na to, iż usługa obejmuje ochronę jednego obiektu, brak jest racjonalnych podstaw oraz funkcjonalnych i technicznych możliwości dokonywania podziału chronionego obiektu na strefy (części), gdyż byłby to podział „sztuczny” i nieuzasadniony topografią obiektu (stanowiącego zwartą całość), co prowadziłoby to w rezultacie do świadczenia takich samych usług na tym samym obiekcie i w tym samym czasie przez różnych wykonawców.
5. Wykonawca powinien posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł zgodnie z postanowieniami §10 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 7 do SWZ). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu polisę OC.
6. Zamawiający nie wymaga, ale jednocześnie dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SWZ oraz umożliwienia sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem postępowania.
7. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 17.05.2021 r. do godz. 9.00 przesłać plik w zalecanym przez Zamawiającego formacie danych .pdf z wykazem osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w zebraniu za pomocą zakładki „Korespondencja” dostępnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
8. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 18.05.2021 r. godz. 12.00. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 Zamawiający zaleca, aby w wizji lokalnej brała udział maksymalnie 1 osoba z danej firmy.
9.Udział Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559563,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802291,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597031,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY WARTA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272248267

7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 6

7.3.4) Miejscowość: Warta

7.3.5) Kod pocztowy: 98-290

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PODJAZD GRUPY INTERWENCYJNEJ, Securitas Polska Sp. z o. o., ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597031,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.