eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "¦WIADCZENIE US£UGI CA£ODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY"



Og³oszenie z dnia 2021-05-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00051763 z dnia 2021-05-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UGI CA£ODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 586 42 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 624 70 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mik.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE US£UGI CA£ODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e063cb7-b2db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00051763

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³uga ochrony i monitoringu w siedzibie MIK

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci Zamawiaj±cy rekomenduje format .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy przetargowej Logintrade.Net pod adresem: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html Wszelkie zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski oraz informacje w formie elektronicznej wymagaj± na ¿±danie ka¿dej ze stron, niezw³ocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcê zamawiaj±cy domniema, i¿ pismo wys³ane przez zamawiaj±cego na adres e-mailowy podany przez Wykonawcê, zosta³o mu dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê Wykonawcy z tre¶ci± pisma. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga zapoznania siê z Instrukcj± U¿ytkowników udostêpnion± na Platformie / Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê zarówno po zalogowaniu (zarejestrowaniu siê na platformie) jak i bez logowania. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga zapoznania siê z Instrukcj± U¿ytkowników udostêpnion± na Platformie pod linkiem: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlCzas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Mazowieckiego Instytutu Kultury: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Mazowieckiego Instytutu Kultury: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SIWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Mazowieckiego Instytutu Kultury:Dopuszczalne przegl±darki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozosta³e wymagania techniczne:• dostêp do sieci Internet• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax• w³±czona obs³uga JavaScript• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyW korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) -zwanego dalej „RODO” - Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1. Administratorem powierzonych danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, tel. (22) 586 42 00, tel./fax (22) 624 70 01, mik@mik.waw.pl, www.mik.waw.pl, NIP: 525 000 59 00, Regon: 146115201. 2. Administrator ustanowi³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych i w celu realizacji Pañstwa praw:2.1. zachêcamy do kontaktu z Administratorem;2.2. dane kontaktowe do osoby pe³ni±cej funkcjê Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych: adres e-mail: iod@mik.waw.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w punkcie 1.3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.5. Okres przez który Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane:5.1. okres realizacji w celu przetwarzania danych osobowych, wskazany w obowi±zuj±cych przepisach prawa;5.2. przez okres niezbêdnych do dochodzenia roszczeñ przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± statutow± lub w celu ochrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiaj±cego, na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa.6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. Posiadaj± Pañstwo :8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO;8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa narusza przepisy RODO.9. Nie przys³uguje Pañstwu:9.1. Prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO;9.2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;9.3. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAI.26.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ. 3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.W przypadku odniesienia siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych ze wzglêdu na charakter ¶wiadczonej us³ugi. Ze wzglêdu na to, i¿ us³uga obejmuje ochronê jednego obiektu, brak jest racjonalnych podstaw oraz funkcjonalnych i technicznych mo¿liwo¶ci dokonywania podzia³u chronionego obiektu na strefy (czê¶ci), gdy¿ by³by to podzia³ „sztuczny” i nieuzasadniony topografi± obiektu (stanowi±cego zwart± ca³o¶æ), co prowadzi³oby to w rezultacie do ¶wiadczenia takich samych us³ug na tym samym obiekcie i w tym samym czasie przez ró¿nych wykonawców.5. Wykonawca powinien posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê minimum 500 000,00 z³ zgodnie z postanowieniami §10 Istotnych Postanowieñ Umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu polisê OC.6. Zamawiaj±cy nie wymaga, ale jednocze¶nie dopuszcza mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyja¶nienia ewentualnych w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SWZ oraz umo¿liwienia sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania.7. Zainteresowany Wykonawca zobowi±zany jest do dnia 17.05.2021 r. do godz. 9.00 przes³aæ plik w zalecanym przez Zamawiaj±cego formacie danych .pdf z wykazem osób (imiê i nazwisko), które maj± wzi±æ udzia³ w zebraniu za pomoc± zak³adki „Korespondencja” dostêpnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem.8. Termin wizji lokalnej ustala siê na dzieñ 18.05.2021 r. godz. 12.00. Ze wzglêdu na przeciwdzia³anie rozprzestrzenianiu siê COVID-19 Zamawiaj±cy zaleca, aby w wizji lokalnej bra³a udzia³ maksymalnie 1 osoba z danej firmy.9.Udzia³ Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udzia³u w wizji lokalnej nie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego w godzinach 7:00 – 20:00

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie warunek ten musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców)3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:- co najmniej dwie us³ugi (realizowane na podstawie odrêbnych umów), których przedmiot obejmuje wykonywanie przez okres minimum 12 miesiêcy us³ug polegaj±cych na ochronie osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej*; w przypadku zamówieñ wykonywanych (nie zakoñczonych), okres zrealizowanej czê¶ci zamówienia (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu polegaæ bêdzie na do¶wiadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem). b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min:- co najmniej 2 pracownikami ochrony posiadaj±cymi sta¿ pracy na stanowisku pracownika ochrony w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej* wynosz±cym co najmniej 2 lata, - co najmniej 3 pracownikami ochrony, posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, w tym 1 osob± pe³ni±c± funkcjê szefa ochrony (koordynatora) odpowiedzialn± za organizowanie, kierowanie i kontrolowanie pracy zespo³u pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±cymi sta¿ pracy na stanowisku pracownika ochrony w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej* wynosz±cym co najmniej 2 lata.(w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie warunek ten wykonawcy powinni spe³niaæ wspólnie);* Zgodnie z Rozporz±dzeniem z dnia 12 kwietnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2015 r. poz. 1422) - przez „budynki u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y rozumieæ „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny”3.Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.4. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty, o¶wiadczenia dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane/informacje w innych walutach ni¿ z³oty polski Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia nie bêdzie publikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; (za³±cznik nr 8 do SWZ)4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³±cznik nr 9 do SWZ)5) aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia na mocy porozumienia stron zmian w umowie w przypadkach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a ponadto w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach:1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia, pod warunkiem, i¿ osoby które je zast±pi± spe³niaæ bêd± co najmniej wymogi okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia;2) czasowe wstrzymanie realizacji zamówienia lub rozwi±zanie umowy z przyczyn bêd±cych nastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia lub po³±czenia zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, a których strony nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± albo inne zdarzenia lub obiektywne przeszkody o zbli¿onym charakterze, których rozmiaru i intensywno¶ci nie mo¿na by³o – pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci - przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, o ile ich wyst±pienie bêdzie mia³o wp³yw na realizacjê umowy.2. Zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-26 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi: okres 24 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 17 czerwca 2021 r. od godz. 12.00.
2021-05-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.