eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług prawnych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. DZP/30TP/2022



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawnych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu
Sp. z o.o. DZP/30TP/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48323732313

1.5.8.) Numer faksu: +48323732313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.zamowienia@klinika-zabrze.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.klinika-zabrze.med.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawnych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu
Sp. z o.o. DZP/30TP/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7143958-868d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/30TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług na rzecz Szpitala w zakresie stałego doradztwa prawnego we wszystkich obszarach działalności Zamawiającego, obejmujące realizację usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Zamawiającego, a w szczególności:

a) udzielania bieżących porad i konsultacji prawnych;
b) opiniowania przedstawionych dokumentów;
c) współudział w opracowywaniu i bieżąca aktualizacja dokumentów i instrukcji wymaganych dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, w tym regulaminów, zarządzeń i procedur wewnętrznych itp.;
d) raportowanie schematów podatkowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
e) pomoc prawna w zakresie szeroko pojętego prawa pracy w tym spraw związanych z wynagrodzeniem za pracę, ochroną wynagrodzenia, czasu pracy, urlopów, ochroną zdrowia pracowników itp.;
f) pomoc prawna w zakresie ubezpieczenia Szpitala, mienia, ubezpieczeń społecznych;
g) interpretacja przepisów prawa mających zastosowanie przy realizacji przez Zamawiającego umowy z NFZ o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej;
h) konsultowanie i uzgadnianie stanowiska Zamawiającego przy postępowaniach kontrolnych prowadzonych u Zamawiającego przez NFZ w zakresie prawidłowości realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej;
i) pomoc prawna w zakresie rozstrzygania zasadności obciążeń za świadczenia zdrowotne w przypadku pacjentów nieubezpieczonych oraz przekazywanych pomiędzy placówkami,
j) rozstrzyganie kwestii spornych dotyczących udostępniania dokumentacji medycznej podmiotom wnioskującym;
k) współudział w sporządzaniu projektów umów, aneksów, wniosków, projektów odpowiedzi na pisma wszelkich instytucji, organów administracji państwowej, samorządowej, związków zawodowych itp. oraz innych pism wymagających wiedzy prawniczej;
l) porady w zakresie Ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych wydanych na podstawie tej ustawy (między innymi: opinie prawne w zakresie interpretacji przepisów prawa, współdziałanie w opracowaniu wzorów dokumentacji mających zastosowanie w procesie udzielania zamówień publicznych np. SWZ, projektu umów, sporządzeniu odpowiedzi Wykonawcom, wezwań do uzupełnienia dokumentów, opiniowanie treści odwołań, reprezentacja przed Krajową Izbą Odwoławczą);
m) pomoc w zakresie postępowań o udzielenie zamówień, do których nie ma zastosowania Ustawa Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z obowiązującymi regulaminami wewnętrznymi,
n) sporządzenie pisemnych opinii prawnych;
o) udział w negocjacjach i przetargach ofertowych z kontrahentami Zamawiającego;
p) stałe monitorowanie przepisów prawa i sporządzenie biuletynu informacyjnego o ostatnich zmianach w prawie, które mogą okazać się istotne dla działalności Zamawiającego;
q) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej i samorządowej oraz wobec innych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych, a także jednostek nie posiadających osobowości prawnej;
r) występowanie w imieniu Zamawiającego przed Wojewódzką Komisją do Spraw Orzekania
o Zdarzeniach Medycznych;
s) czynny udział w posiedzeniach Zarządu, Rady Nadzorczej i obradach Zgromadzenia Wspólników Zamawiającego;
t) sporządzanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań spółki zgodnie z obowiązującym Kodeksem spółek handlowych w tym obsługa Zarządu (w zakresie tworzenia opinii prawnych, zgłaszania zmian KRS, sporządzanie zarządzeń, regulaminów, instrukcji, uchwał Zarządu, protokołów z posiedzenia Zarządu, wniosków do Rady Nadzorczej, wniosków do Zgromadzenia Wspólników), obsługa Rady Nadzorczej (w zakresie tworzenia uchwał, protokołów z posiedzeń, rejestrowanie/ wyrejestrowanie członków Rady Nadzorczej) oraz obsługa Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników (w zakresie tworzenia uchwał, protokołów oraz innych dokumentów w związku z posiedzeniami ZW);
u) zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
v) reprezentowanie Szpitala w sprawach karnych
w) prowadzenie spraw komorniczych oraz negocjacji sadowych;
x) prowadzenie szkoleń z zakresu prawa medycznego oraz innych szkoleń niezbędnych do realizacji zadań dla pracowników Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282949,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawych BBK Kajda, Salamon-Madej Sp. p.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-273-63-05

7.3.3) Ulica: Plac Pod Lipami 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-476

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr DEO/DZP/92/2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.