Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106830 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania dla uprawnionych pracowników RPN.
Dostawa odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.roztoczanskipn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania dla uprawnionych pracowników RPN.Dostawa odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5147fd00-c37e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011658/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa umundurowania dla uprawnionych pracowników RPN. Dostawa odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAO.271.2.2021.md
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252940,43 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2021 roku sortów umundurowania oraz odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Dostawa umundurowania dla uprawnionych pracowników RPN Część II: Dostawa odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN. Część pierwsza: Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych następującymi przepisami: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służboweji wzorów umundurowania pracowników Służb Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk (Dz. U. z 2018 r., poz. 344); Zarządzeniem Nr 26 Dyrektora Roztoczańskiego Parku Narodowego z dnia 10 października 2018 r.
w sprawie zasad i norm użytkowania umundurowania pracowników Służby Parku Narodowego w Roztoczańskim Parku Narodowym. Gwarancja minimum: 12 miesięcy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Elementy objęte przedmiotem zamówienia dostarczone będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18141000-9 - Rękawice robocze
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18223200-0 - Kurtki
18300000-2 - Części garderoby
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 117097,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2021 roku sortów umundurowania oraz odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Dostawa umundurowania dla uprawnionych pracowników RPN Część II: Dostawa odzieży BHP dla uprawnionych pracowników RPN.Część druga: Odzież BHP powinna odpowiadać: Wymaganiom Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz.U.UE L 81 z 31.03.2016, str. 51); Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonymw Polskich Normach. Odzież ochronna oraz robocza powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych
z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012 obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007. Gwarancja minimum: 12 miesięcy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Elementy objęte przedmiotem zamówienia dostarczone będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
18141000-9 - Rękawice robocze
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18223200-0 - Kurtki
18300000-2 - Części garderoby
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 135842,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141409,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141409,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141409,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430669575
7.3.3) Ulica: ul. Czechowska 4A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-950
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141409,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166031,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166031,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166031,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430669575
7.3.3) Ulica: ul. Czechowska 4A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-950
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166031,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Sukcesywne dostawy odzieży wizytowej dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.