eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zakup wraz z dostawą i wymianą wiat przystankowych na ul. Księdza Karola Kościowa w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup wraz z dostawą i wymianą wiat przystankowych na ul. Księdza Karola Kościowa w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i wymianą wiat przystankowych na ul. Księdza Karola Kościowa w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8418b15d-908a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020272/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zakup i montaż wiat przystanków autobusowych na ul. Ks. Karola Kosciowa CPV 45233120-6, 45223820-0, 45213315-4, 45213311-6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062220/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 383472,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „ Zakup wraz z dostawą i wymianą wiat przystankowych na ul. Księdza Karola Kościowa w Radomsku" w miejscach wskazanych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia i projekcie budowlano – wykonawczym branża elektryczna załączonym jedynie w celu wskazania lokalizacji wiat przystankowych.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem szczegółowym przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną, projektem budowlano-wykonawczym branża elektryczna załączonym jedynie w celu wskazania lokalizacji wiat przystankowych oraz zasadami wiedzy technicznej.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych (demontaż istniejących wiat przystankowych oraz chodników i płyt betonowych pod wiatami przystankowymi).
2) Wykonanie wykopów pod fundamenty wiat przystankowych;
3) Wykonanie warstwy odsączającej o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu mechanicznym;
4) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu mechanicznym;
5) Wykonanie płyt fundamentowych o grubości 20 cm pod wiaty przystankowe w lokalizacjach zgodnych z projektem budowlano – wykonawczym branża elektryczna załączonym jedynie w celu wskazania lokalizacji wiat przystankowych;
6) Zakup, dostawę i montaż 5 sztuk wiat przystankowych w lokalizacjach zgodnych z opisem szczegółowym przedmiotu zamówienia i projektem budowlanym - wykonawczym branża elektryczna załączonym jedynie w celu wskazania lokalizacji wiat przystankowych;
7) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kolor szary wraz z ułożeniem obrzeży betonowych w obrysie wiat przystankowych w miejscach wskazanych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia;
8) Wykonanie podłączeń podświetlanych witryn do instalacji zewnętrznej zalicznikowej w wskazanych wiatach przystankowych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia;
9) Wykonanie podłączeń uziomów do wiat przystankowych wskazanych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia;
10) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji techniczno- eksploatacyjnej w tym:
- dziennika budowy;
- świadectw jakości;
- certyfikatów na zastosowane materiały i urządzenia;
- inwentaryzację powykonawczą geodezyjną,

Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót wskazanych w Projekcie budowlano-wykonawczym branża elektryczna opracowanym przez PHU „ELEKTRO – PROJEKT” inż. Kucharski Robert 97-500 Radomsko, ul. Wilsona 49,który został załączony jedynie w celu wskazania lokalizacji wiat przystankowych.
3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym m.in.:

1) wykonanie szklanych ścian wiat przystankowych z kontrastowym nadrukiem bezpieczeństwa,
2) wyznaczenie miejsca umożliwiającego skorzystanie z wiaty osobie poruszającej się na wózku (120 cm szerokości),
3) wykonanie miejsc odpoczynku – montaż ławek w wiatach przystankowych,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9,
2) Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia -stanowiący dodatek nr 10
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 12

5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 11.

6. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w umowie, opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.

Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych lub usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.

Rodzaj czynności (związanych z realizacją zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót opisanych w  opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową lub robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia.
Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy.

Powyższe wymagania określają w szczególności:

1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 13 projektu umowy złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).

8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych; wykonaniu robót dotyczących; budowy chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową; wykonaniu robót polegających na montażu wiat przystankowych pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi  na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.

9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nie dokonano podziału przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ dla zagwarantowania bezsporności udzielonej gwarancji i rękojmi za wady, wykonanie powinno być zrealizowane przez jednego wykonawcę. Obecnie na terenie objętym przedmiotem zamówienia prowadzona jest przez Wykonawcę przebudowa drogi powiatowej nr 3950E ul. Ks. Kościowa w Radomsku. Z uwagi na powyższe ze względów technicznych jak i ekonomicznych, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia na części. Podział realizacji zadania na części spowodowałby znaczne trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia jak i opóźnienia w realizacji inwestycji związanej z trwająca przebudową. Zamówienie nie zostało podzielone na części również z uwagi na możliwość utrudnionej koordynacji robót prowadzonych przez niezależnych Wykonawców znajdujących się na tym samym placu budowy .
Jednocześnie zakres i wartość szacunkowa zamówienia wskazuje, że jest ono skierowane do podmiotów z Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp.z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003466845

7.3.3) Ulica: ul. Bierawka 2a

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250797,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.