eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830036219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 842-34-11

1.5.8.) Numer faksu: +48 15 842-19-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzk.stalowa-wola.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4430d688-adf4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4430d688-adf4-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4430d688-adf4-11ed-9236-36fed59ea7dd Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie
internetowej prowadzonego postępowania, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4430d688-adf4-11ed-9236-36fed59ea7dd . Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r.- Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Platformy e-Zamówienia (zwaną dalej „Platformą"), dostępną pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, który zamierza wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie E -
zamówienia. Wykonawca, który utworzył konto na Platformie, po zalogowaniu ma możliwość złożenia oferty, wycofania oferty, a
także dostęp do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy zostały określone w komponencie edukacyjnym „Centrum Pomocy", który umożliwia zapoznanie się ze
wszystkimi funkcjonalnościami Platformy, instrukcjami interaktywnymi, a także z listą najczęściej zadawanych pytań („FAQ"),
dostępnym pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania
ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji, które dostępne są na Platformie w zakładce
„Formularze" (kafelek „Formularz do komunikacji") w podglądzie przedmiotowego postępowania. Ofertę należy sporządzić w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Informacje dot. podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego i podpisu osobistego: - Szczegółowe informacje o
sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach
internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym:
https://www.nccert.pl/index.htm.
- Szczegółowe informacje o sposobie uzyskania profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym:
https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.
- Szczegółowe informacje o sposobie uzyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym:
https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach oraz oświadczeniach dołączonych do oferty, a także dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w niniejszym postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na
przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której
dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. ochrony danych osobowych zawarto w rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.Pzp.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Odzież o podwyższonej widoczności i firmowa dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr
8.1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w
ilościach wykazanych w formularzu ofertowym, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do
dochodzenia roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje prawo opcji w każdej pozycji wymienionej w formularzu ofertowym. Prawem opcji objęte jest do 20% ilości przedmiotu
zamówienia, wymienionego w formularzu ofertowym na dostawę odzieży roboczej i ochronnej.
Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 20% po cenach zaoferowanych w formularzu ofertowym na dostawę przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wynikającego z jego aktualnych
potrzeb, w różnych terminach w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wzór umowy (Załącznik Nr 5 A i 5 B) przewiduje możliwość aneksowania terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do
najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego określonego
kryterium. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zaś
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona.
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów. Zamawiający przy wyborze oferty
(oddzielnie dla danej części zamówienia) będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 60 %
Jakość – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Odzież robocza i ochronna dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany w Załączniku nr 8.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w
ilościach wykazanych w formularzu ofertowym, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do
dochodzenia roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje prawo opcji w każdej pozycji
wymienionej w formularzu ofertowym. Prawem opcji objęte jest do 20% ilości przedmiotu
zamówienia, wymienionego w formularzu ofertowym na dostawę odzieży roboczej i ochronnej. Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia
zamówienia do 20% po cenach zaoferowanych w formularzu ofertowym na dostawę przedmiotu
zamówienia. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz
z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający będzie korzystał z
prawa opcji wynikającego z jego aktualnych potrzeb, w różnych terminach w ciągu 12 miesięcy
od dnia zawarcia umowy. Wzór umowy (Załącznik Nr 5 A i 5 B) przewiduje możliwość aneksowania terminu realizacji
umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego
umowy (łącznie z opcją).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do
najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego określonego
kryterium. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zaś
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona.
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów. Zamawiający przy wyborze oferty
(oddzielnie dla danej części zamówienia) będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 60 %
Jakość – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający precyzuje warunek doświadczenia:

Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie odzieży o wartości co najmniej:
-dla części 1 -150 000,00 zł netto,
-dla części 2 -25 000,00 zł netto,
Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Niedopuszczalne jest łączenie elementów/zakresów tegoż warunku w ramach doświadczenia posiadanego przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w całości.
W przypadku wykazywania przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doświadczenia w pracach/części prac z innym podmiotem - dla wykazania doświadczenia. Zamawiający dopuszcza tylko to doświadczenie tegoż Wykonawcy, które wynika z jego faktycznego udziału w danym zakresie zamówienia.

a) Dotyczącej osób:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1
powyżej, składa każdy z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, składa każdy z Wykonawców; Podmiot
udostępniający zasoby
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 -6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5,7,8 i 10 ustawy PZP, a także w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.); wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, składa każdy z Wykonawców; Podmiot
udostępniający zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu dostaw
wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:

1) CZĘŚĆ 1 ODZIEŻ O PODWYŻSZONEJ WIDOCZNOŚCI I FIRMOWA - próbki
1. Ubranie ochronne letnie o intensywnej widzialności (bluza i ogrodniczki/spodnie do pasa)- 1 kpl.
2. Koszulka ochronna t-shirt o intensywnej widzialności, letnia -1 szt.
3. Płaszcz wodoodporny i wiatroszczelny – 1 szt.
4.Ubranie ochronne przeciwdeszczowe o intensywnej widzialności (kurtka
i spodnie)- 1 kpl.
5. Ocieplacz bezrękawnik- 1 szt.

2)CZĘŚĆ 2 ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA- próbki .
1. Kalesony grube- 1 szt.
2. Koszula flanelowa robocza z długim rękawem- 1 szt.
3. Bluza polar – 1 szt.

W/wymienione próbki nie podlegają uzupełnieniu, należy je dołączyć do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz niżej wymienione dokumenty:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 2 do SWZ.
2) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, Załącznik nr 3 do SWZ.
3) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę.
4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo ustanowione dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy Załącznik nr 4 do SWZ.
6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
7) (jeżeli dotyczy) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr dotyczący podmiotu udostępniającego zasoby - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób), która podpisała zobowiązanie o udostępnieniu zasobów.
8) (jeżeli dotyczy) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca,
w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku.
9) Próbki, zgodnie z Działem VI w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1).
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2).
5. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności
wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za realizację umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy (jeśli zamawiający żąda takiego zabezpieczenia) (art. 445).
7. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
8. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu (art. 117).
9. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117).
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane (art. 117).
11. W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10 powyżej , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117).
12. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w
odniesieniu do pojedynczych Wykonawców (art. 58 ust. 4 Ustawy).
13. Od chwili złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem składającym ofertę
w imieniu Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku ustanowienia kilku
pełnomocników - z jednym pełnomocnikiem, dowolnie wybranym przez Zamawiającego, chyba
że w ofercie Wykonawca wyraźnie zastrzegł, któremu spośród pełnomocników winna być
przesyłana korespondencja. Powyższe nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do kierowania
korespondencji bezpośrednio do każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy zostały określone w § 10 - Załączniku Nr 5 (5A i 5B) do SWZ- PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY -

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W zakresie złożenia próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp
odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Oferowane wzory ubiorów
służbowych, odzieży roboczej oraz próbki tkanin o których mowa w Dziale VI SWZ wykonawca złoży
w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Stalowej Woli (ul. Komunalna 1, 37-450
Stalowa Wola) lub prześle na adres: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-
450 Stalowa Wola. Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na
ich wniosek, złożone przez nich próbki. Próbki będą stanowiły
załącznik do umowy. Wzory oferowanych ubiorów służbowych, odzieży roboczej oraz próbki
tkanin wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zatrzymane przez
zamawiającego w celu porównywania z sukcesywnie dostarczanym przedmiotem zamówienia
do czasu zakończenia realizacji umowy oraz będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Wzory oferowanych ubiorów służbowych i odzieży
roboczej oraz próbki tkanin stanowią integralną część oferty i nie podlegają uzupełnieniu na
podstawie art. 107 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku niedołączenia
wzorów lub próbek do oferty, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt
2 lit c ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)Oferowane ubiory służbowe, odzież roboczą oraz próbki tkanin należy opisać, tj. podać nazwę
części, adres wykonawcy. Podpisane wzory wraz z listą dostarczanych wzorów i próbek tkanin,
należy umieścić w opakowaniu, które następnie należy opisać: „Wzory i próbki tkanin w
postępowaniu na dostawę ubiorów służbowych oraz odzieży roboczej dla pracowników
Miejskiego Zakładu Komunalnego w Stalowej Woli; Część/ci

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.