eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 796329P - ul. Nowa w Odolanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 796329P - ul. Nowa w Odolanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81

1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 796329P - ul. Nowa w Odolanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c25f0db-9437-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064277/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 796329P - ul. Nowa w Odolanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3136089,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 796329P ul. Nowej w Odolanowie. Rozbudowywana i przebudowywana droga zlokalizowana jest na działkach nr: 110/1 (110/6), 110/2 (110/4), 111/2, 112, 135/1, 139 (139/2), 140, 482, 516, 535/1, 535/14, 536 (536/2), 537 (537/2), 538, 539 (539/2), 540, 541 (541/2), 542, 543 (543/2), 544, 545/1, 545/2, 546 (546/2), 547/1, 547/2, 548 (548/2), 552 (552/2), 553, 554 (554/2), 555, 556 obręb Odolanów. Długość drogi wynosi 915,19 mb.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
1) Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej:
Budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej:
- na odcinku od km 0+051,00 do 0+285,80 (w obrębie studni D1-D10),
- na odcinku od km 0+324,70 do 0+398,55 (w obrębie studni D11-D15),
Przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej na odcinku od km 0+398,00 do 0+915,19 (w obrębie D15-D26).
Budowę rurociągu drenarskiego na odcinku od km 0+008,00 do 0+362,00.
Budowę dwóch separatorów lamelowych S1 i S2.
W ramach pkt 2 ppkt 1) należy wykonać następujące czynności:
- wykonanie robót pomiarowych,
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie robót ziemnych,
- demontaż istniejącego rurociągu betonowego fi 400 mm,,
- demontaż istniejącego rurociągu betonowego fi 300 mm,,
- demontaż istniejącego rurociągu betonowego fi 200 mm,
- demontaż studni rewizyjnych fi 1000 mm,
- demontaż studzienek ściekowych fi 500 mm,
- montaż rurociągu z rur PP dwuściennych fi 500 mm,
- montaż rurociągu z rur PP dwuściennych fi 400 mm,
- montaż rurociągu z rur PP dwuściennych fi 300 mm,
- montaż rurociągu z rur PP dwuściennych fi 250 mm,
- montaż przykanalików PVC fi 160 mm,
- montaż betonowych studni rewizyjnych fi 1200 mm,
- montaż betonowych studni rewizyjnych fi 1000 mm,
- montaż betonowych studzienek ściekowych fi 500 mm,
- montaż separatorów zintegrowanych z osadnikiem fi 2000 mm,
- montaż drenażu rurowego PVC dn 160 mm w otulinie z geowłókniny.
- przebudowa istniejących przyłączy wodociągowych fi 40 mm,
- osłona sieci energetycznej i telekomunikacyjnej dwudzielnymi rurami osłonowymi HDPE,
- wzmocnienie skarp i dna rzeki,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej.

2) Przebudowę i budowę nawierzchni ul. Nowej:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wycinkę drzew,
- roboty rozbiórkowe (krawężniki betonowe, kostka betonowa, obrzeża betonowe, płytki betonowe, nawierzchnia i podbudowa betonowa, nawierzchnia mineralno-asfaltowa, płyty ażurowe, poręcze U-12a),
- wykonanie robót ziemnych,
- formowanie i zagęszczanie nasypów,
- humusowanie skarp z obsianiem trawą,
- wykonanie warstwy wzmacniającej grunt z geowłókniny,
- wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem - Rm = 2,5 MPa,
- wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm,
- wykonanie frezowania nawierzchni do 4 cm grubości (istniejący odcinek),
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16W gr. 7 cm,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11W 50/70 gr. 3 cm (istniejący odcinek),
- wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 5 cm,
- ułożenie geosiatki o włóknach szklano-węglowych o wytrzymałości 100/200 kN (wymiar oczek 40x40 mm),
- ułożenie krawężników betonowych 20x30, 15x30, najazdowych 15x22x100, obrzeży betonowych 30x8,
- ułożenie ścieków ulicznych z kostki betonowej,
- wykonanie ławy betonowej pod krawężniki i ścieki,
- przebrukowanie skrzyżowań z kostki betonowej,
- przebrukowanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm,
- wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa gr. 15 cm na zjazdach i chodniku (betonowym i bitumicznym),
- wykonanie chodników z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm,
- wykonanie warstwy dolnej podbudowy kruszyw łamanych gr. 15 cm na zjazdach chodniku (betonowym i bitumicznym),
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm,
- wykonanie poboczy szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11W gr. 4 cm - chodnik bitumiczny,
- wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 8S gr. 4 cm - chodnik bitumiczny,
- wykonanie regulacji pionowej studzienek zaworów wodociągowych, gazowych, sanitarnej kanalizacji podciśnieniowej, włazów kanałowych i studni telekomunikacyjnych,
- wykonanie kanału technologicznego w postaci studni kablowych SKR-2, rur HDPE 110/7.1, rur HDPE 40 mm, wiązki mikrorur 7x12/8, wiązki mikrorur 12x7/4,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ zawierający dokumentację projektową i techniczną (łącznie z opiniami, uzgodnieniami, projektem włączenia do DW) oraz STWiOR wraz z przedmiarem robót wykonane przez Pracownię Projektową Piotr Mosiek. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich świadczeń, prac budowlanych wynikających z dokumentacji technicznej, pozostałych dokumentów stanowiących załącznik do SWZ i wzoru umowy.
4. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.

Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.

Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.

5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm).
6. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3932756,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4255106,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3932756,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITERBUD Bartosz Kosecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182030693

7.3.3) Ulica: Korczak

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budownictwo Inżynieryjne Perz Spółka Jawna Paweł Perz Ewa Perz- rozbudowa i przebudowa kanalizacji deszczowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3932755,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Różnica w cenie oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, a wartoscią umowy wynika z koniecznosci poprawienia przez Zamawiającego omyłek w ofercie Wykonawcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.